#youtoo - hvad har du gjort?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9014
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21835

#youtoo - hvad har du gjort?

Indlægaf Purple Haze » 5. nov 2017, 21:29

Tænker vi har hørt en masse om hvad folk er blevet udsat for, både mindre og større ting.
Hvad har DU gjort som kunne ha været en del af nogens #metoo fortælling?
Og hvad tænker du om det nu?

Personligt er jeg kommet i tanke om flere ting jeg har gjort som ikke har været i orden.
De fleste er heldigvis i fortiden, og jeg er (forhåbentlig) blevet klogere og afholder mig fra den slags igen.

En mindre ting er den med at råbe ting efter folk på festival. Veninderne og jeg havde lavet 'score-cards' og sad og gav de fyre der gik forbi poeint. Vi synes egentlig bare det var sjov og spas, og havde aftalt at vi aldrig var "grove" ved nogen og aldrig gav nogen under 6-7 stykker, og det gjorde de fleste af dem det gik ud over heldigvis også - men ikke alle.
Der var en der sagde lige ud at det var ubehageligt, og hvad vi ville synes om den behandling. Dengang var jeg desværre af den holdning at "det gør folk mod mig, så det gør jeg mod (andre) folk" og det er i orden, så synes bare han var dum at høre på. Er heldigvis blevet klogere og kan godt se at hvis jeg ikke bryder mig om noget, så bryder andre sig muligvis heller ikke om det, og at det ikke er dem der gør det mod mig som det går ud over hvis jeg gør det samme mod andre, for de har ikke fortjent det.
Det er desværre ofte et argument der kommer op, at i kan jo bare gøre det igen, hvis i ikke kan lide det - og dt er så dumt.

Har muligvis uinviteret gramset på nogen på barer i fuldskab da jeg var yngre, kan ikke huske det, men det lyder til at være noget jeg kunne ha fundet på. Det gør jeg selvsagt heller ikke mere.
Og dog, for har gramset på en venindes bryster i en koger, for halvandet års tid siden også selvom hun bad mig stoppe det. Husker det ikke så klart og aner vitterlig ikke hvorfor jeg synes det var en god ide - men prøver virkelig at indprente i min underbevisthed at det ikke er en god ide så den slags ikke sker igen. Her burde jeg jo så droppe at drikke da det ville forhindre det 100%, men det er jeg ikke helt klar til.

Og så var der dengang jeg var teenager, vist omkring 17. Der var denne her fyr jeg synes var lidt sød, og han var gået omkuld. Synes det var en helt fin ide at kysse på/med ham som han lå der mere eller mindre bevidstløs. Han responderede jo, så han var jo med på den :nerve:
Eller det var han selvfølgelig ikke, han havde absolut ingen ide om hvad der foregik. Og da han senere fik at vide at "vi" havde kysset var han absolut ikke glad. Jeg synes jo dengang at han bare var dum, der var jo ikke sket noget - og alle ved jo at fyre altid er klar på noget action. Grimmer mig den dag i dag ved det, men kan ikke gøre så meget andet end ikke at gøre den slags igen - og fortælle andre at den slags opførsel ikke er OK.
Senest rettet af Purple Haze 5. nov 2017, 21:43, rettet i alt 1 gang.
8
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46093

Re: #youtoo - hvad har du gjort?

Indlægaf LadyFox » 5. nov 2017, 21:42

Jeg har presset på hvis kærester har afvist sex.
Jeg har sagt sjoffelheder som det første til fremmede mænd.
Jeg har raget på sovende flirts og kærester uden at have afklaret først om det var ok.
Jeg har råbt "god røv" efter mænd på gaden.
Jeg har flashet patter til en masse fremmede, blandt andet politiet.
Jeg har sendt billeder af mine byster til folk jeg ikke har flirtet med, dog ved uheld.

Det var sådan lige hvad jeg kunne komme i tanke om, der er sikkert mere - jeg er dog ikke sikker på at nogle af mine ofre har følt sig krænket.
0
...
Thomas31
Indlæg: 2564
Tilmeldt: 12. mar 2016, 01:47
Kort karma: 86
Likede indlæg: 2390

Re: #youtoo - hvad har du gjort?

Indlægaf Thomas31 » 6. nov 2017, 00:12

Gad vide om tanken er, at mænd skulle tilstå noget her. Det vil jeg ikke anbefale. Hvem ved, hvordan det ville blive brugt i fremtiden. Hvis ladyfox var en mand, og vi var i USA, er der formentlig nok til fængselsstraf eller ihvertfald en registrering som sex offender. Hvordan er forholdene om 5-10-20 år?

Jeg kører heldigvis og tilfældigvis en stil, der burde være på den sikre side, fx ved aldrig at røre hende først. Jeg kan ikke huske nogensinde at have lavet noget tvivlsomt
0
Petrix
Indlæg: 3745
Tilmeldt: 8. apr 2016, 18:00
Kort karma: 174
Likede indlæg: 3632

Re: #youtoo - hvad har du gjort?

Indlægaf Petrix » 6. nov 2017, 04:11

Jeg har prøvet at kysse en date på munden uden samtykke og hun kyssede ikke tilbage.

Jeg har strøget min hånd ned af ryggen på en fremmed kvinde, som jeg snakkede med i en bar.

Jeg har uopfordret sendt dickpics til en gammel flirt.
1
27102021
Ego81
Indlæg: 564
Tilmeldt: 4. nov 2015, 14:35
Kort karma: 52
Likede indlæg: 1505

Re: #youtoo - hvad har du gjort?

Indlægaf Ego81 » 6. nov 2017, 12:03

Jeg havde en meget aggressiv scoretaktik i mine singledage. Jeg har uopfordret gramset på mænd. Jeg har ikke kunnet acceptere en afvisning f.eks. efter en date og er fortsat med at kontakte mænd, som har afvist mig, og enten været ynkelig eller har svinet dem til.

Jeg skammer mig ret meget over det set fra mændenes synsvinkel, men også over for mig selv, fordi jeg har været så pinlig og selvdestruktiv.
0
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: #youtoo - hvad har du gjort?

Indlægaf Miss_no_More » 6. nov 2017, 13:20

Jeg har, sammen med en veninde, opfundet en 'klask-i-røven'-sti på en festival, hvor alle der gik forbi vores stole, fik et klap i røven. Nogen syntes det var sjovt og kom tilbage efter mere, andre har helt sikkert følt sig generet.

Fucking pinligt :rulle: :tie:

Umiddelbart er det, det eneste, jeg kan mindes at have gjort.
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: #youtoo - hvad har du gjort?

Indlægaf dgd2007 » 6. nov 2017, 13:25

Jeg må indrømme, jeg nok nærmere har været i den modsatte grøft ... ved enten høfligt at afvise tilnærmelser eller slet ikke at opdage dem :-D
1
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: #youtoo - hvad har du gjort?

Indlægaf dgd2007 » 6. nov 2017, 15:55

Dikus skrev:Mænd, der ikke opfatter tilnærmelser! De burde seriøst have deres egne tråd. I er virkelig mange, der er håbløse :panik:
[...]

Men tænk på, hvor meget besvær vi slipper for ... :-p
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: #youtoo - hvad har du gjort?

Indlægaf HappyPaww » 6. nov 2017, 16:01

Til en fest blev jeg simpelthen så vild med en fyr, at jeg hardcore gik efter ham, selvom han afviste mig og fortalte han havde en kæreste. Manipulationen virkede til sidst og jeg fik kysset lidt med ham. Har tit tænkt på, hvor ked af det jeg ville blive, hvis en pige gik så hardcore efter min kæreste, at han til sidst nærmest ikke kunne andet end at blive lokket :blush:
1
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: #youtoo - hvad har du gjort?

Indlægaf dgd2007 » 6. nov 2017, 20:13

Emma The Mermaid skrev:Jeg har en enkelt gang brugt afpresning fordi jeg havde lyst til sex... Min daværende kæreste havde ikke. Vi endte med at have sex. Det var ikke ret god sex så lærte jeg at det ikke giver god sex.

Hvad pressede du da med? :)
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: #youtoo - hvad har du gjort?

Indlægaf dgd2007 » 6. nov 2017, 20:17

Dikus skrev:Mænd, der ikke opfatter tilnærmelser! De burde seriøst have deres egne tråd. I er virkelig mange, der er håbløse :panik:

Min bror er ked af ikke at have en kæreste. En dag på gågaden, stopper en virkelig pæn kvinde ham og lægger så meget an på ham, så jeg føler mig ludt i vejen. Han fejer hende totalt af vejen. Flere forslag til fælles-aktiviteter måder han med "tjahhhh, narrrghhh" og efter 20 minutter (!!!) opgiver hun at få en aftale med ham.

Da vi går videre, kommenterer han, at det var sådan en, man skulle være kæreste med. Fjols! :rulle:

Men hvordan passer dette i øvrigt med din tråd om uønskede tilnærmelser?
Hvis kvinden gør det, og manden ikke ønsker det, er manden et fjols.
Og hvis manden gør det, og kvinden ikke ønsker det, er manden et svin. :)
Er det den korte forklaring?
1
Brugeravatar
PepsiMagt
Indlæg: 89
Tilmeldt: 2. nov 2017, 22:45
Kort karma: 26
Likede indlæg: 220

Re: #youtoo - hvad har du gjort?

Indlægaf PepsiMagt » 6. nov 2017, 20:51

dgd2007 skrev:
Dikus skrev:Mænd, der ikke opfatter tilnærmelser! De burde seriøst have deres egne tråd. I er virkelig mange, der er håbløse :panik:

Min bror er ked af ikke at have en kæreste. En dag på gågaden, stopper en virkelig pæn kvinde ham og lægger så meget an på ham, så jeg føler mig ludt i vejen. Han fejer hende totalt af vejen. Flere forslag til fælles-aktiviteter måder han med "tjahhhh, narrrghhh" og efter 20 minutter (!!!) opgiver hun at få en aftale med ham.

Da vi går videre, kommenterer han, at det var sådan en, man skulle være kæreste med. Fjols! :rulle:

Men hvordan passer dette i øvrigt med din tråd om uønskede tilnærmelser?
Hvis kvinden gør det, og manden ikke ønsker det, er manden et fjols.
Og hvis manden gør det, og kvinden ikke ønsker det, er manden et svin. :)
Er det den korte forklaring?


Følg disse to regler, så er du på den sikre side :

1) Yderligere tilnærmelser efter en afvisning er bare anmasende
2) Start i den bløde ende. Den første tilnærmelse bør ikke omhandle urinbondage, fisting eller billeder af kønsdele.
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: #youtoo - hvad har du gjort?

Indlægaf dgd2007 » 6. nov 2017, 22:01

Dikus skrev:Næhhh som jeg udtrykkeligt gav udtryk for, så handler det ikke om tilnærmelser. Dem kan begge køn gøre herfra og til dommedag, hvis de synes, det er sjovt. Grænseoverskridende adfærd er til gengæld uacceptabelt for begge køn. Og kan man ikke forstå forskellen på "Må jeg invitere dig ud at spise" og "du gør mig så liderlig. Lad du bare være at spille kostbar, jeg ved du er villig. Se min stive pik. Den kommer ind i dig"... Så bør man overveje at lade nogen overtage ansvaret for ens handlinger

Ja ja, det er jeg sådan set enig i. Men sæt nu nogle ungersvende hører dine udtalelser om, at mænd er fjolser, hvis de ikke reagerer på tilnærmelser, vil de så ikke netop tænke: "Arh, vi må hellere give fuld gas - så er vi da i hvert fald ikke fjolser"? :gruble:
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: #youtoo - hvad har du gjort?

Indlægaf dgd2007 » 6. nov 2017, 22:07

PepsiMagt skrev:Følg disse to regler, så er du på den sikre side :

1) Yderligere tilnærmelser efter en afvisning er bare anmasende
2) Start i den bløde ende. Den første tilnærmelse bør ikke omhandle urinbondage, fisting eller billeder af kønsdele.

Tak for instrukserne ...
Udvekslingen kom dog af, at jeg sagde, at jeg ofte slet ikke havde opdaget, at kvinden/pigen var ude på noget :fløjt:

Desuden er jeg fra længe før dick pics og den slags.
    dinolove.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22015

Re: #youtoo - hvad har du gjort?

Indlægaf dgd2007 » 6. nov 2017, 23:59

Dikus skrev:Han var et fjols, fordi han var interesseret i hende, men tværede hendes tilnærmelser totalt tilside, fordibhan ikke forstod "Vi kan også gå i biografen", "på cafe, så?" Var invitationer.

Så ja. Hvis man svarer nej på tyve forskellige forlag til aktiviteter, og bagefter sukker over, man ikke kan få sådan en kæreste - så er man et fjols. Og burde i stedet give den gas med et "Det lyder som en god ide" ikke "Ja, lad os gå i biografen. Jeg kommer i bulkserne bare ved tanken"

Ok - det kan jeg godt gå med til :)
0

Tilbage til "Forhold og sex"