Fuck! Min kæreste manipulerer helt vildt...

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Hende der
Indlæg: 77
Tilmeldt: 13. okt 2016, 18:10
Kort karma: 15
Likede indlæg: 446

Re: Fuck! Min kæreste manipulerer helt vildt...

Indlægaf Hende der » 9. nov 2017, 18:15

Ha ha. Jeg kommer i tanker om at han tager bilen i skole, så det kan jeg ikke. Puh!
0
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Fuck! Min kæreste manipulerer helt vildt...

Indlægaf AgentPixie » 9. nov 2017, 18:37

Jeg håber du vælger at gøre det forbi mens din far og bror er der. Så kan du måske slippe for en lang tale fra ham.. og så er de der til at bakke dig op.
2
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9526
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7841

Re: Fuck! Min kæreste manipulerer helt vildt...

Indlægaf Sophies-mor » 9. nov 2017, 18:40

Hende der skrev:Ha ha. Jeg kommer i tanker om at han tager bilen i skole, så det kan jeg ikke. Puh!

Kan du ikke have en vigtig tandlæge/ læge tid, så du et kører ham i skole og så tager bilen videre?
Går han til noget/ kommer han ud af huset uden bilen?
1
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Fuck! Min kæreste manipulerer helt vildt...

Indlægaf vibbsen » 9. nov 2017, 19:07

Hende der skrev:Ha ha. Jeg kommer i tanker om at han tager bilen i skole, så det kan jeg ikke. Puh!


Ahhhh...Jeg kan mærke at jeg har sådan en trang til at rejse igennem cyperspace og ind i din stue. Kigge din kæreste dybt i øjnene og sige :

"Nu skal du høre her, Hans Jørgen Hapsdog....Hendeder har besluttet sig for at I ikke skal være kærester mere. Så derfor flytter hun nu sammen med hendes ting. Det hun efterlader er dit. Firmaet som står i hendes navn bliver lukket. Bilen som også står i hendes navn har du 30 dage til at finde ud af om du vil overtage. Vil du det så skal du give besked skriftligt. Hav et godt liv.

Og VUPTI...Så smutter vi tilbage gennem cyberspace og han kan stå der med alle sine talenter....

Jeg bliver sådan helt harm på dine vegne fordi jeg i dine indlæg læser en desperation efter bare at komme ud af det her så "gentle" så muligt. Velvidende at det kan blive vældig svært. Og sådan burde ingen være nødt til at have det når kærligheden går i stykker...
11
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7485
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24476

Re: Fuck! Min kæreste manipulerer helt vildt...

Indlægaf Moxy-lady » 9. nov 2017, 19:21

Hvad med at du flytter mens han er i skole, lægger et brev hvor du forklarer det du føler for, og så på et senere tidspukt - når du er kommet på plads og er faldet til i dit nye liv, kan du mødes med ham et offentligt sted hvor han kan stille sine spørgsmål og komme af med sine frustrationer. Så har du imødekommet ham, men også passet på dig selv.

Jeg forudser dog at den bil vil blive et våben han vil bruge mod dig, fordi han er vred og frustreret. Enten så bør du overtage den selv, eller også skal du forberede dig på at afskrive de penge den har kostet.
6
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3993
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 407
Likede indlæg: 5237

Re: Fuck! Min kæreste manipulerer helt vildt...

Indlægaf girl_beat » 9. nov 2017, 19:55

Nu ved jeg ikke, hvor gamle I er, men jeg synes, det vil være mega fesent bare at ‘liste ud af bagdøren’, når man har haft et seriøst forhold og boet sammen med en. Vil det ikke være muligt at fortælle det kort før, din familie kommer og hjælper dig med at flytte? :gruble:
4
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1963
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 421
Likede indlæg: 4834

Re: Fuck! Min kæreste manipulerer helt vildt...

Indlægaf milisa » 9. nov 2017, 20:16

Først og fremmest, så skal du vide, at jeg synes, du lyder som en sød, empatisk, kærlig og oprigtig kvinde, der, som Vibbsen siger, bare gerne vil kunne gøre det rigtige uden alt for mange skrammer. Det er din afklaring og evne til at reflektere, der gør, at jeg godt "tør" skrive det her, for jeg ved godt, at jeg løber en risiko for at så tvivl i dig, og det er VIRKELIG ikke min hensigt. I stedet vil jeg, NETOP fordi du virker som en person, der sætter ære i at bevare sin integritet, blot have dig til at overveje nogle ting.

Først og fremmest: Er du bange for, bare det mindste bange for, at din kæreste kunne finde på at blive fysisk over for dig? Er det "kun" hans ord, du er nervøs for, eller er det også fysisk angreb? Hvis du har bare en snert af tvivl om risikoen for fysisk angreb, så glem ALT om, hvad jeg skriver nedenfor. Så skal du enten sikre dig selskab af far eller bror eller blot stikke af, når han er i skole.

Hvis du med sikkerhed kan sige, at han trods alt aldrig kunne drømme om at blive fysisk over for dig, så synes jeg, du skal overveje, om du inderst inde vil have det godt med bare at stikke af. Jeg siger ikke, at jeg ikke forstår dig, men jeg fornemmer, at du vægter det at gøre tingene ordentligt højt. Og at stikke af, fordi man er konfliktsky, er ikke at gøre tingene ordentligt. Det er jo så pokkers nemt for mig at sige, det ved jeg. Og jeg ved også, at du føler, at han nærmest har taget viljen fra dig. Og endelig ved jeg også, at der er en kæmpe risiko for, at jeg overtolker for vildt, men jeg synes, du skal overveje, om det ikke for din egen skyld, er et brud, du skal tage ansigt til ansigt. Jeg tror nemlig, Vibbsen har helt ret i, at du er så meget videre fra dit gamle jeg. Jeg tror ikke, han kan manipulere dig mere. Jeg tror, du derimod vil have godt af at sige fra direkte og kontant. Jeg tror, du vil have godt af at forklare ham, at nok er nok. At du ikke kan leve på den her måde længere. At du ikke har lyst til ham og hans intriger. At dit liv fanme er for kort til at tækkes en selvoptaget dramaqueen.

Jeg mener IKKE, gentager I-K-K-E, du på nogen måde skal gøre det her for hans skyld. Du skal UDELUKKENDE, og det her er sgu vigtigt, UDELUKKENDE gøre det for din skyld. Hvis jeg har ret i nogle af de ting, jeg skriver ovenfor, så prøv at sætte dig ned og mærk efter, om det måske faktisk ikke kunne være gavnligt for dig og dit videre liv, at du får en afslutning, som DU styrer, som DU har kontrol over. Jeg kan godt tænke, at du kunne ende med at blive mærket af det her. Tænke, at du er dum og naiv. Bebrejde dig selv, at du har fundet dig i det. At en stærkere person havde kunnet sige fra. Og det fortjener du ikke. Så mit råd til dig er, at du skal igennem endnu mere selvransagelse, før du beslutter, hvordan bruddet skal foregå.
9
Tally-ho
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1963
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 421
Likede indlæg: 4834

Re: Fuck! Min kæreste manipulerer helt vildt...

Indlægaf milisa » 9. nov 2017, 20:24

PS. Ovenstående kan jo godt kombineres med, at far og bror sidder ude i bilen og venter, eller ankommer inden for 5 minutter: Hvis du gerne vil have en sikkerhed, så kan du jo bede dem sende en sms, når de kører hjemmefra, så du ved præcist hvor lang tid, du har at løbe på, før de kommer.

Jeg får i øvrigt lyst til at uddybe mit indlæg lidt: Det, der får mig til at sige, som jeg gør, er, at jeg ikke fornemmer, vi har at gøre med en psykopat. Jeg fornemmer, at vi har at gøre med en stakkel. Har jeg ret i det, er der jo ingen grund til at ydmyge manden. Hvor manipulerende og egocentreret man er, har man dog trods alt ikke fortjent at blive ydmyget. Et brud, hvor svigerfar og svoger står på sidelinjen, eller, man kommer hjem til en tom lejlighed uden nogen som helst form for forvarsel, er for mig en ydmygelse. Det ved jeg ikke, om han fortjener, det ved kun du. Vi andre har kun din side af historien, kun din version. Vi kan ikke bedømme, om det er stakkel eller stalker. Psykopat eller pjok. Jeg ved godt, du står i følelsesmæssigt kaos lige nu, men det er kun dig, der kan udtale dig om, hvad der er den bedste løsning for dig. Det vigtigste i det her er bare, at du vælger den bedste løsning for dig. Hvad han, eller vi for den sags skyld, synes om dig, det er inderligt lige gyldigt. Når alt kommer til alt, skal vi kunne se os selv i spejlet, når dagen er omme.
9
Tally-ho
Hende der
Indlæg: 77
Tilmeldt: 13. okt 2016, 18:10
Kort karma: 15
Likede indlæg: 446

Re: Fuck! Min kæreste manipulerer helt vildt...

Indlægaf Hende der » 10. nov 2017, 03:51

Jeg tror du har helt ret i, at jeg selv har brug for en afslutning. Jeg er ret sikker på, at han ikke kunne finde på at gøre mig noget fysisk. Jeg vil gerne forklare ham, hvorfor jeg går, selvom jeg ved han ikke vil kunne se det fra min side. Men jeg har brug for, at det går lidt hurtigt. Jeg tror selv jeg vil have svært ved at sige se ting jeg har brug for, hvis min far og bror er her.
Jeg er nødt til at have alt med med det samme. Bilen er jeg nødt til at tage med indtil han ved om nogen vil overtage lånet. Han kan ikke selv. Han får en frist, så det ikke trækkes i langdrag. Jeg tror bare ikke han har råd til den selv, men det kan jeg ikke gøre noget ved. Jeg kan godt selv beholde den, hvis ikke han kan.
3
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1963
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 421
Likede indlæg: 4834

Re: Fuck! Min kæreste manipulerer helt vildt...

Indlægaf milisa » 10. nov 2017, 05:26

Så synes jeg, du skal alliere dig med venner og familie til et bestemt tidspunkt og så indlede snakken så lang tid i forvejen, du mener at have brug for.

PS. Giv ham IKKE bilen, før han kan fremvise en indregistreringsattest!!
4
Tally-ho
Hende der
Indlæg: 77
Tilmeldt: 13. okt 2016, 18:10
Kort karma: 15
Likede indlæg: 446

Re: Fuck! Min kæreste manipulerer helt vildt...

Indlægaf Hende der » 10. nov 2017, 08:16

Jeg har været i gang med at samle ting sammen. Sorteret nogle papirer og sådan, så det er hurtigt at få med. Jeg har to møbler, et tv og tøj. Det er faktisk nogenlunde det. Jeg har ikke ret mange ting, og det synes jeg egentlig er super rart i den her situation.
11
Brugeravatar
Tanten
Indlæg: 1936
Tilmeldt: 14. aug 2015, 12:03
Kort karma: 457
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 9669

Re: Fuck! Min kæreste manipulerer helt vildt...

Indlægaf Tanten » 10. nov 2017, 13:19

Jeg er som udgangspunkt stor tilhænger af, at man sørger for at komme ud af et forhold på en "ordentlig" måde, hvor man sammen finder ud af, hvordan begge parter er bedst stillet efter bruddet. F.eks. ved at forberede ham på, at firmaet ikke skal stå i dit navn - eller ved at lade ham beholde bilen mod at betale afdragene for dig + alle faste udgifter.

Men i visse tilfælde kan det ikke lade sig gøre at ordne tingene på den måde - f.eks. hvis man har grund til at frygte, at modparten ikke vil betale sin del, eller hvis han vil bruge den slags ordninger til at fortsætte med at appellere og manipulere.

Jeres situation lyder til at høre til sidstnævnte kategori.
6
Hende der
Indlæg: 77
Tilmeldt: 13. okt 2016, 18:10
Kort karma: 15
Likede indlæg: 446

Re: Fuck! Min kæreste manipulerer helt vildt...

Indlægaf Hende der » 10. nov 2017, 13:48

Jeg er sikker på, at jeg ikke vil have noget han bruger til at stå i mit navn. Hvis han synes noget er urimeligt, eller han mener noget andet. Så betaler han ikke. Så udsætter han det. Fx. Skal der betales vand aconto sammen med huslejen. Der er hele sidste år blevet brugt mere, men han ville ikke betale, fordi han var sikker på, at det var et fast beløb. Når han så ser sort på hvidt, at beløbet er aconto, så hedder det bare, at der jo ikke er penge til det nu. Betalingen må vente til vi har flere penge. Jeg er faktisk sikker på, at han ikke har råd til at afbetale bilen, og derfor er det bare for risikabelt. I forhold til firmaet, der har jeg stået for alt omkring at betale regninger, lave regnskab og indberette moms. Jeg er ikke et sekund i tvivl om, at han ville klokke i den opgave, og så står jeg med røven i postkassen. I forhold til firmaet ved jeg, at han ikke kommer i gang igen før om en del år, så det gør ikke så ondt at lukke det. Men bilen vil jeg helst at han beholder, men en anden må tage ansvaret.
Jeg er helt enig i, at man altid bør sørge for at begge kommer bedst muligt ud af forholdet. Jeg ved bare, at i det her tilfælde må jeg sikre mig selv bedst muligt, for han vil også sørge for sine egne interesser.
12
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5115
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1220
Likede indlæg: 20846

Re: Fuck! Min kæreste manipulerer helt vildt...

Indlægaf Zombie » 10. nov 2017, 13:56

Tanten skrev:Jeg er som udgangspunkt stor tilhænger af, at man sørger for at komme ud af et forhold på en "ordentlig" måde, hvor man sammen finder ud af, hvordan begge parter er bedst stillet efter bruddet. F.eks. ved at forberede ham på, at firmaet ikke skal stå i dit navn - eller ved at lade ham beholde bilen mod at betale afdragene for dig + alle faste udgifter.

Men i visse tilfælde kan det ikke lade sig gøre at ordne tingene på den måde - f.eks. hvis man har grund til at frygte, at modparten ikke vil betale sin del, eller hvis han vil bruge den slags ordninger til at fortsætte med at appellere og manipulere.

Jeres situation lyder til at høre til sidstnævnte kategori.


Aldrig ville jeg have noget i mit navn ude at "flyve" hos andre, der skulle betale for det. Det er da den direkte vej til RKI (eller hvad det hedder i dag).
Kæreste og børn undtaget , men venner, ekskæreste ohsv.? Nej.
6
aka Forbies

:gammel:
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6508
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14444

Re: Fuck! Min kæreste manipulerer helt vildt...

Indlægaf Mangoness » 10. nov 2017, 14:29

Zombie skrev:
Aldrig ville jeg have noget i mit navn ude at "flyve" hos andre, der skulle betale for det. Det er da den direkte vej til RKI (eller hvad det hedder i dag).
Kæreste og børn undtaget , men venner, ekskæreste ohsv.? Nej.


x2. Jeg taler af dårlig erfaring.
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede

Tilbage til "Forhold og sex"