Hvorfor vil en mand skynde sig ind i et forhold?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Ieatmars
Indlæg: 203
Tilmeldt: 11. nov 2017, 14:44
Kort karma: 8
Likede indlæg: 164

Hvorfor vil en mand skynde sig ind i et forhold?

Indlægaf Ieatmars » 18. nov 2017, 12:05

Tak for hjælpen alle:)
Senest rettet af Ieatmars 12. dec 2018, 21:20, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvorfor vil en mand skynde sig ind i et forhold?

Indlægaf kidkomb » 18. nov 2017, 12:07

Har du ikke mødt ham i virkeligheden endnu?
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Hvorfor vil en mand skynde sig ind i et forhold?

Indlægaf LadyFox » 18. nov 2017, 12:11

Jeg kan slet ikke se problemet?
Han kalder dig et kælenavn, og spørger indtil hvad du skal når du skal ud?
Han synes du er sød, og spørger ind til det du fortæller ham - det har beg meget svært ved at se som en forbrydelse.
12
...
Allmost_Famous
Indlæg: 4178
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 746
Likede indlæg: 17191

Re: Hvorfor vil en mand skynde sig ind i et forhold?

Indlægaf Allmost_Famous » 18. nov 2017, 12:22

Øh, jeg ser ikke umiddelbart et problem.

Faktisk vil jeg mene, at hans reflektioner over sin økonomi versus aftener i byen, er et rigtig godt tegn. Han vil gerne have en stabil økonomi, og derfor er en masse ture i biffen og restaurantbesøg måske ikke så smart. Det er da fedt, at han har kugler til at melde det ud.
8
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7093
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13316

Re: Hvorfor vil en mand skynde sig ind i et forhold?

Indlægaf Rapfisk » 18. nov 2017, 12:23

Ud fra det, du fortæller, kan jeg heller ikke se problemet ud over det, at det er overvældende at møde de følelser hos en anden, hvis man har været single i nogen tid.

Rødt flag 1: Han er interesseret i, hvem dine veninder er. Det kan jeg ikke se noget problematisk i. Hans "okay" er vel bare en måde at afslutte emnet på ala "nu har jeg ikke flere spørgsmål, hav det hyggeligt"

Rødt flag 2: Hvis du ikke bryder dig om kælenavne i starten, kan du bare sige det til ham, men det lyder mere som, at du skal vænne dig til det, end at du er modstander?

Rødt flag 3. Mon ikke han bare prøvede at sige, at han ikke er der, hvor han økonomisk kan tillade sig dyre dates, og at han gerne vil gå mere ud i fremtiden, når hans økonomi er til det? Økonomi kan være et svært emne i starten af et forhold, så hatten af for det.

Jeg håber, I snart får den date. Virkeligheden er trods alt sjovere.
7
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9664
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1358
Likede indlæg: 29282

Re: Hvorfor vil en mand skynde sig ind i et forhold?

Indlægaf Sangius » 18. nov 2017, 13:04

Efter en måned flyttede jeg ind hos min kæreste. Jeg synes ikke han virker til at være hurtig overhoved.
2
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Hvorfor vil en mand skynde sig ind i et forhold?

Indlægaf JoyNips » 18. nov 2017, 13:10

Hvorfor vil en kvinde ikke?
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Hvorfor vil en mand skynde sig ind i et forhold?

Indlægaf Wizzze » 18. nov 2017, 13:36

Jeg kender en mand, som en morgen mødte en kvinde, og som hen under aftenen faktisk var klar på at flytte sammen :genert:
Og som i tiden efter var ret ivrig og kørte på, fordi han var forelsket til op over begge ører, og det er han stadig små 10år senere.

Måske er manden her bare "ramt" på den hårde måde? :love:
15
Do as I say! :whip:
Hewlett
Indlæg: 1457
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4388

Re: Hvorfor vil en mand skynde sig ind i et forhold?

Indlægaf Hewlett » 18. nov 2017, 14:01

Jeg tror, at når en mand rammes hårdt, så går han all in :)

Jeg står selv midt i det nu, han overøser mig med komplimenter og kærlige ord, han er interesseret i, at vide hvem jeg tilbringer min tid med og ved allerede nu at min xxx veninde er hende der bor i Tyskland og at xxx er hende som arbejder som dét og dét.

Det lyder som om, at han har en meget stor interesse i, at lære dig og din "verden" at kende. Jeg synes det er et positivt tegn :)

Men! Noget der også lige hurtigt sprang mig i øjnene er hans nysgerrighed hver gang du skal ses med nogen. Hvad sker der hvis du svarer "en flok venner" eller "Tobias fra mit studie"?
Det KAN være hans spørgsmål bunder i jalousi. Det kan også være, at han bare spørger af ren nysgerrighed.
Find ud af det :)
4
Brugeravatar
mariannaa
Indlæg: 1093
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:11
Kort karma: 181
Likede indlæg: 2182

Re: Hvorfor vil en mand skynde sig ind i et forhold?

Indlægaf mariannaa » 18. nov 2017, 14:08

Måske er han forelsket i dig?

Eftersom at jeg selv blev gift med min mand efter 10 ugers bekendskab, så synes jeg ikke det er specielt hurtigt det din ven har gang i :-D
0
Brugeravatar
Ieatmars
Indlæg: 203
Tilmeldt: 11. nov 2017, 14:44
Kort karma: 8
Likede indlæg: 164

Re: Hvorfor vil en mand skynde sig ind i et forhold?

Indlægaf Ieatmars » 18. nov 2017, 14:11

Tusind tak alle sammen for jeres svar, pyyh det er godt at vide. Var virkelig nervøs men måske over-analysere jeg...

Har mødt ham 1 gang over en kop kaffe og efter det faldt han pladask for mig hehe - og jeg kan også godt lide ham. Skal ses med ham snart (han har inviteret mig ud på en date).. Jeg var bare lidt nervøs for han måske tog det alt for hurtigt, men lade os så sige han bare er mega forelsket i mig.. er der ikke en måde jeg kan få det til at gå en smule langsommere? Eller synes i jeg skal sige det til ham og bare være ærlig?

Hvordan siger man til en sød fyr om vi ikke kan tage det langsomt - uden at skræmme ham væk / fornærme ham?
Senest rettet af Ieatmars 12. dec 2018, 21:21, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21922

Re: Hvorfor vil en mand skynde sig ind i et forhold?

Indlægaf Purple Haze » 18. nov 2017, 14:17

Hewlett skrev:Jeg tror, at når en mand rammes hårdt, så går han all in :)



Tænker jeg også.
Jeg ville nyde at møde en der ikke bruger en masse tid på at spille spil, og så finde ud af hvordan jeg selv havde det med ham.

Da jeg var single mødte jeg også indimellem mænd som var "hurtige", og det var utrolig smigerende, men gjorde også at jeg havde lidt svært ved at skille den del fra hvordan jeg egentlig havde det med dem og ikke bare at jeg var glad for opmærksomheden.
Så tænker at TS skal ind i kampen og finde ud af om han i det hele taget er noget for hende,
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21922

Re: Hvorfor vil en mand skynde sig ind i et forhold?

Indlægaf Purple Haze » 18. nov 2017, 14:20

Ieatmars skrev:Tusind tak alle sammen for jeres svar, pyyh det er godt at vide. Var virkelig nervøs men måske over-analysere jeg...

Har mødt ham 1 gang over en kop kaffe og efter det faldt han pladask for mig hehe - og jeg kan også godt lide ham. Skal ses med ham snart (han har inviteret mig ud på en date).. Jeg var bare lidt nervøs for han måske tog det alt for hurtigt, men lade os så sige han bare er mega forelsket i mig.. er der ikke en måde jeg kan få det til at gå en smule langsommere? Eller synes i jeg skal sige det til ham og bare være ærlig?

Hvordan siger man til en sød fyr om vi ikke kan tage det langsomt - uden at skræmme ham væk / fornærme ham?


Hvad er det der er hurtigt?

Er det hans følelser (det kan han ikke gøre noget ved).
Skriver han for meget til dig?
Spørger han for meget til ting?

Tror du må overveje hvad det er du synes går stærkt.
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
D.itsen
Indlæg: 3326
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 563
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8986

Re: Hvorfor vil en mand skynde sig ind i et forhold?

Indlægaf D.itsen » 18. nov 2017, 14:21

Jeg ville stå helt af på en mand der gik så meget amok efter én date. Jeg er ikke selv hurtig til at falde for folk, og vil gerne have at han faktisk kender mig, før han falder for mig. Jeg er med på at andre er anderledes, men jeg ville få stress af en mand der var helt forelsket efter et møde
6
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9526
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7841

Re: Hvorfor vil en mand skynde sig ind i et forhold?

Indlægaf Sophies-mor » 18. nov 2017, 14:46

D.itsen skrev:Jeg ville stå helt af på en mand der gik så meget amok efter én date. Jeg er ikke selv hurtig til at falde for folk, og vil gerne have at han faktisk kender mig, før han falder for mig. Jeg er med på at andre er anderledes, men jeg ville få stress af en mand der var helt forelsket efter et møde

This.
Mødte én, der allerede efter første datet begyndte at tale om forlovelsesringe, hvor mange børn vi skulle have osv.
Jeg gik helt i baglås.
0
Hæklerier på hjernen :cool:

Tilbage til "Forhold og sex"