Står det virkelig så slemt til i København?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20471
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43936

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf paint » 19. nov 2017, 13:50

Jeg synes faktisk at artiklen var sjov og godt skrevet. Hun skriver på basis af sine personlige oplevelser og reflektioner. Hun giver jo på ingen måde udtryk for, at det skal forstille at være en videnskabelig artikel. Om det så er bevidst at hun træder direkte ned på noget, der er 'ømme tæer' for nogle andre, skal jeg ikke kunne sige.
Desuden, tror jeg også at hun lægger mere vægt på en sjov historie end, at det nødvendigvis er et uddrag af hendes dagbog (den formodede sandhed)

I den anden artikel, der linkes til - ser hun for det første helt anderledes ud og for det andet, er det måske ikke så svært for hende at finde en mand. Det er da i dén artikel, lykkedes for hende at gafle en anden kvindes kæreste, selvom hun har moralske tømmermænd (og hører sin mors bebrejdende stemme i hovedet ("mor er skuffet")) - så helt håbløs kan hun vel ikke være.
2
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2445
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46275

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf LadyFox » 19. nov 2017, 15:34

avdotja skrev:Jeg indrømmer at billedet der ledsager artiklen får hende til at virke lidt kedelig, men på andre billeder fremstår hun altså som en normal, attraktiv ung kvinde. Og selvom jeg ikke nødvendigvis deler hendes syn på tingene, opfatter jeg heller ikke hendes ord som nedladende over for hverken homoseksuelle eller singlemænd.

Nå, men som modspil til størstedelen af indlæggene her, kan jeg fortælle at jeg er singlekvinde midt i 30'erne og altså langt fra har væltet mig i københavnske mænd. Som en anden påpeger, er det meget muligt at man let kan få en eller anden mand med på en gang uforpligtende sex/forhold, men - for nogen af os - er det altså lidt sværere at finde en man lyst til at være (seksuelt) sammen med. At man er interesseret i et sexbaseret forhold er (i hvert fald for mit vedkommende) heller ikke det samme som at man er på, hvis man får en "bolle i aften på Nørrebro?" som første besked.

Ikke at jeg, statistik eller ej, tror det er lettere for mænd. Jeg bliver bare nogen gange lidt træt af den der "kvinder kan ALTID finde en at have sex med"...


Selvfølgelig skal man da have lyst til at være sammen med hvem man nu er sammen med.

Men hvis man møder 10 helt almindelige mænd der gerne vil bage på en, men ingen af dem falder i ens smag er problemet vel næppe at der simpelthen ikke er mænd at være sammen med, mændende er der jo. Man har bare ikke lyst til at være sammen med dem der nu engang er. Hvilket også er fair nok, men hvis man har en masse præferencer om alt muligt er det måske også naivt at tænke at der netop er en flok mænd med det helt rette udseende, med det rigtige tøj, med den helt rigtige humor osv. Osv. Der bare står i kø.
Jo færre præferencer man har, jo større er udvalget jo også.

Derfor giver det måske heller ikke mening at sammenligne med de der mandevenner der bare hiver damer med hjem, for måske er de bare lidt mere ligeglade om de har den rette stil, den rette karrierer, de rette værdier. Og så er det bare lettere at finde en at have sex med.
4
...
Straniera
Indlæg: 901
Tilmeldt: 6. aug 2016, 21:46
Kort karma: 64
Likede indlæg: 2660

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf Straniera » 19. nov 2017, 16:46

Tjotjalt Åblyst skrev:
Straniera skrev:Jeg vil lige nævne, at jeg kender flere singlefyre på tinder, som får meget få matches. De er ellers pæne af udseende, sunde og veltrænede samt bestrider gode jobs, så det undrer mig faktisk lidt. Når jeg taler med disse singlefyre, så har jeg indtryk af, at de liker mere end halvdelen af de kvinder, der kommer frem på skærmen, men ofte får de intet svar af de få, de matcher med.

Desuden har jeg hørt, at der er langt flere mandlige profiler på tinder end kvindelige, men jeg aner ikke, om det bare er generelt eller om det også gælder for hovedstaden.

Jeg drænede hele NV for kandidater (seriøst!), og fik vel en håndfuld matches ud af det, som hver især udmærkede sig ved enten ikke at svare på primære udspil, eller simpelthen være så kommunikationsmæssigt udfordrede (vi taler seriøst håndsvingsdreven samtale hér). Liiiidt op ad bakke.

Jeg har anvendt nedenstående profilfoto (samt nogle stykker, der demonstrerer forskellige aktiviteter, endvidere at jeg også godt kan smile) og følgende tekst:

Por favor, pulsad 0 para andar en español. Tryk venligst 1 for dansk. For english, please press 2. Bitte wählen Sie 3 für deutsch.

[+]
Ollies, store røve, skak, male/tegne, yogatraumer, snorkeldykning, lødig litteratur, din mor, kemi, ris & ros, væren i nuet, Klunkevoks®, fødselsdagsfest HVER dag.

[-]
Misandri/misogyni-polemik, mobilzombies, energivampyrer, ethanal, undgåelsesstrategier, småsten, generisk bras.

[=]
Jeg har det! Du stjæler mit hjerte, og jeg stjæler din pung.



- Jeg modtager gerne såvel fine som ufine hentydninger til, hvad jeg kan gøre bedre.

- Og øhhh, rundstyk' for hokus-pokus-mig-i-fokus, forresten.



Jeg synes, din profil er ret sjov. Hvis jeg matchede med dig, så ville det være nemt at begynde en samtale, men jeg er så også typen, der gerne vil vide mere om det der Klunkevoks :)

Igen forstår jeg ikke, at du kun fik en håndfuld matches, men jeg har så heller ikke set resten af billederne. Som udgangspunkt kan jeg godt lide, at der er et helkropsbillede og et godt et af ansigtet på profilen.
0
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf Lys » 19. nov 2017, 17:02

Tjotjalt Åblyst skrev:
Straniera skrev:Jeg vil lige nævne, at jeg kender flere singlefyre på tinder, som får meget få matches. De er ellers pæne af udseende, sunde og veltrænede samt bestrider gode jobs, så det undrer mig faktisk lidt. Når jeg taler med disse singlefyre, så har jeg indtryk af, at de liker mere end halvdelen af de kvinder, der kommer frem på skærmen, men ofte får de intet svar af de få, de matcher med.

Desuden har jeg hørt, at der er langt flere mandlige profiler på tinder end kvindelige, men jeg aner ikke, om det bare er generelt eller om det også gælder for hovedstaden.

Jeg drænede hele NV for kandidater (seriøst!), og fik vel en håndfuld matches ud af det, som hver især udmærkede sig ved enten ikke at svare på primære udspil, eller simpelthen være så kommunikationsmæssigt udfordrede (vi taler seriøst håndsvingsdreven samtale hér). Liiiidt op ad bakke.

Jeg har anvendt nedenstående profilfoto (samt nogle stykker, der demonstrerer forskellige aktiviteter, endvidere at jeg også godt kan smile) og følgende tekst:

Por favor, pulsad 0 para andar en español. Tryk venligst 1 for dansk. For english, please press 2. Bitte wählen Sie 3 für deutsch.

[+]
Ollies, store røve, skak, male/tegne, yogatraumer, snorkeldykning, lødig litteratur, din mor, kemi, ris & ros, væren i nuet, Klunkevoks®, fødselsdagsfest HVER dag.

[-]
Misandri/misogyni-polemik, mobilzombies, energivampyrer, ethanal, undgåelsesstrategier, småsten, generisk bras.

[=]
Jeg har det! Du stjæler mit hjerte, og jeg stjæler din pung.



- Jeg modtager gerne såvel fine som ufine hentydninger til, hvad jeg kan gøre bedre.

- Og øhhh, rundstyk' for hokus-pokus-mig-i-fokus, forresten.


Først og fremmest synes jeg, at din tekst overordnet er sjov. Jeg er ret vild med indledningen.

Men jeg får også lidt præstationsangst (og jeg betragter generelt mig selv som relativt velbegavet, er højtuddannet og har god humoristisk sans). Jeg ved fx ikke hvad du mener med “Ollies” og jeg var nødt til at slå “misandri/misogyni” op (jeg er dog enig med dig i at “dislike” - har bare aldrig haft brug for fancy betegnelser for det, haha). Jeg ved heller ikke hvad “Ethanal” er.

Det er selvfølgelig fair nok, hvis det er et “adgangskriterium”, som jeg så bare dumper. Men den slags eksempler får jeg lidt mindreværdskomplekser over - og jeg kommer i tvivl om man kan føre en samtale i normalt lix-tal med dig. Jeg har ikke behov for at være den klogeste, men jeg hader at føle mig dum. Og så ville jeg måske springe videre.
3
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf Slettet bruger » 19. nov 2017, 17:53

Tjotjalt Åblyst skrev:
Straniera skrev:Jeg vil lige nævne, at jeg kender flere singlefyre på tinder, som får meget få matches. De er ellers pæne af udseende, sunde og veltrænede samt bestrider gode jobs, så det undrer mig faktisk lidt. Når jeg taler med disse singlefyre, så har jeg indtryk af, at de liker mere end halvdelen af de kvinder, der kommer frem på skærmen, men ofte får de intet svar af de få, de matcher med.

Desuden har jeg hørt, at der er langt flere mandlige profiler på tinder end kvindelige, men jeg aner ikke, om det bare er generelt eller om det også gælder for hovedstaden.

Jeg drænede hele NV for kandidater (seriøst!), og fik vel en håndfuld matches ud af det, som hver især udmærkede sig ved enten ikke at svare på primære udspil, eller simpelthen være så kommunikationsmæssigt udfordrede (vi taler seriøst håndsvingsdreven samtale hér). Liiiidt op ad bakke.

Jeg har anvendt nedenstående profilfoto (samt nogle stykker, der demonstrerer forskellige aktiviteter, endvidere at jeg også godt kan smile) og følgende tekst:

Por favor, pulsad 0 para andar en español. Tryk venligst 1 for dansk. For english, please press 2. Bitte wählen Sie 3 für deutsch.

[+]
Ollies, store røve, skak, male/tegne, yogatraumer, snorkeldykning, lødig litteratur, din mor, kemi, ris & ros, væren i nuet, Klunkevoks®, fødselsdagsfest HVER dag.

[-]
Misandri/misogyni-polemik, mobilzombies, energivampyrer, ethanal, undgåelsesstrategier, småsten, generisk bras.

[=]
Jeg har det! Du stjæler mit hjerte, og jeg stjæler din pung.



- Jeg modtager gerne såvel fine som ufine hentydninger til, hvad jeg kan gøre bedre.

- Og øhhh, rundstyk' for hokus-pokus-mig-i-fokus, forresten.


Problemet må være at det er en mærkelig kunstig SKAKSTILLING på billedet. Den slags går kvinder ekstremt meget op i!

Hvis du tog et nyt billede og stillede brikkerne op sådan her:

Billede

så ville du få megamange matches.

Kvinder elsker Kasparov-Topalov, historiens muligvist bedste spil skak.
0
Kaffe
Indlæg: 2557
Tilmeldt: 17. apr 2017, 08:57
Kort karma: 358
Likede indlæg: 4916

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf Kaffe » 19. nov 2017, 17:56

Hvad betyder det, at du vil stjæle deres pung? Altså 'Du stjæler mit hjerte, og jeg stjæler din pung'.
0
Jeg mener det, jeg skriver og ikke det, jeg ikke skriver.
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf Slettet bruger » 19. nov 2017, 17:58

Jeg synes også hun ser lidt sur eller indelukket eller arrig ud eller noget i den retning. Så det er da måske for.

Jeg gad nu godt knalde hende alligevel.
0
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf Lys » 19. nov 2017, 18:03

Tjotjalt Åblyst skrev:
Lys skrev:
Tjotjalt Åblyst skrev:
Straniera skrev:Jeg vil lige nævne, at jeg kender flere singlefyre på tinder, som får meget få matches. De er ellers pæne af udseende, sunde og veltrænede samt bestrider gode jobs, så det undrer mig faktisk lidt. Når jeg taler med disse singlefyre, så har jeg indtryk af, at de liker mere end halvdelen af de kvinder, der kommer frem på skærmen, men ofte får de intet svar af de få, de matcher med.

Desuden har jeg hørt, at der er langt flere mandlige profiler på tinder end kvindelige, men jeg aner ikke, om det bare er generelt eller om det også gælder for hovedstaden.

Jeg drænede hele NV for kandidater (seriøst!), og fik vel en håndfuld matches ud af det, som hver især udmærkede sig ved enten ikke at svare på primære udspil, eller simpelthen være så kommunikationsmæssigt udfordrede (vi taler seriøst håndsvingsdreven samtale hér). Liiiidt op ad bakke.

Jeg har anvendt nedenstående profilfoto (samt nogle stykker, der demonstrerer forskellige aktiviteter, endvidere at jeg også godt kan smile) og følgende tekst:

Por favor, pulsad 0 para andar en español. Tryk venligst 1 for dansk. For english, please press 2. Bitte wählen Sie 3 für deutsch.

[+]
Ollies, store røve, skak, male/tegne, yogatraumer, snorkeldykning, lødig litteratur, din mor, kemi, ris & ros, væren i nuet, Klunkevoks®, fødselsdagsfest HVER dag.

[-]
Misandri/misogyni-polemik, mobilzombies, energivampyrer, ethanal, undgåelsesstrategier, småsten, generisk bras.

[=]
Jeg har det! Du stjæler mit hjerte, og jeg stjæler din pung.



- Jeg modtager gerne såvel fine som ufine hentydninger til, hvad jeg kan gøre bedre.

- Og øhhh, rundstyk' for hokus-pokus-mig-i-fokus, forresten.


Først og fremmest synes jeg, at din tekst overordnet er sjov. Jeg er ret vild med indledningen.

Men jeg får også lidt præstationsangst (og jeg betragter generelt mig selv som relativt velbegavet, er højtuddannet og har god humoristisk sans). Jeg ved fx ikke hvad du mener med “Ollies” og jeg var nødt til at slå “misandri/misogyni” op (jeg er dog enig med dig i at “dislike” - har bare aldrig haft brug for fancy betegnelser for det, haha). Jeg ved heller ikke hvad “Ethanal” er.

Det er selvfølgelig fair nok, hvis det er et “adgangskriterium”, som jeg så bare dumper. Men den slags eksempler får jeg lidt mindreværdskomplekser over - og jeg kommer i tvivl om man kan føre en samtale i normalt lix-tal med dig. Jeg har ikke behov for at være den klogeste, men jeg hader at føle mig dum. Og så ville jeg måske springe videre.

Jeg plejer at justere ift hvem jeg er i selskab med, og jeg kan nogenlunde snakke med de fleste. Jeg er vant til at bevæge mig i et samfundslag, der er på grænsen til det socialt udsatte, og det går egentlig fint.
Alle har en god historie. Det er en slags grundholdning, jeg har haft med mig de sidste mange år.

Jeg går - sagt på en anden måde - ikke særlig meget op i, hvad der står på folks eksamensbeviser og IQ-tests, snarere optager det mig, om de har et hjerte og et format.

Point taken, nonetheless; tak for indsparket :)


I tilfælde af uhæmmet nysgerrighed:

Ollie: https://goo.gl/images/D5mcuJ

Ethanal er det stof, ethanol omdannes til, når kroppen begynder at nedbryde alkohol (v.hj.a. enzymet alkoholdehydrogenase). Du kender det sikkert under det mere populære øgenavn "tømmermænd".


Jeg tror stadig ikke, at jeg forstår hvad “ollies” er, haha!

Anyway, jeg synes faktisk ikke, at din tekst afspejler den beskrivelse, du giver af dig selv (hvor du egentlig alletiders). Jeg er dog meget tilhænger af “show it - don’t tell it-tekster, så jeg ville ikke nødvendigvis erstatte din tekst med dit seneste indlæg fx.

(Jeg har i øvrigt ikke selv nogen profiltekst, fordi jeg synes det er svært at skrive noget der både er kort, sjovt og sigende. Det er heller ikke afgørende for mig, om mænd skriver noget).
0
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf Slettet bruger » 19. nov 2017, 18:08

Tjotjalt Åblyst skrev:
eks-Maupassant skrev:
Problemet må være at det er en mærkelig kunstig SKAKSTILLING på billedet. Den slags går kvinder ekstremt meget op i!

Hvis du tog et nyt billede og stillede brikkerne op sådan her:

Billede

så ville du få megamange matches.

Kvinder elsker Kasparov-Topalov, historiens muligvist bedste spil skak.

Man kan ikke se bonden på A4, det er dét, der er problemet! Uden denne kan sort jo bare skaffe sig en hurtig remis.

Og alle og enhver ved, at skakspillere VADER i supermodeller. De labber det i sig, når man begynder at tale om teori ka-ching!


Ja man kan ikke rigtigt de hvad der foregår op på billedet.

Kvinder elsker jo der er mystik og innuendo og den slags i luften, der er super godt at skrive flirtbeskeder med "Jeg kan ikke date i den her weekend fordi jeg skal noget meget vigtigt i Stockholm"; så går de helt agurk fordi de ikke hvad man skal. (I virkeligheden skal man se Lord of the RIngs alle 3 film).

Men der er bare for MEGET mystik på skakbilledet, hvis der er for meget mystik bliver de utrygge og skræmte.
0
Kaffe
Indlæg: 2557
Tilmeldt: 17. apr 2017, 08:57
Kort karma: 358
Likede indlæg: 4916

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf Kaffe » 19. nov 2017, 18:11

Tjotjalt Åblyst skrev:
Kaffe skrev:Hvad betyder det, at du vil stjæle deres pung? Altså 'Du stjæler mit hjerte, og jeg stjæler din pung'.

At jeg er kleptoman? :)


Jeg kan godt regne ud, at det nok ikke betyder det. Men hvad det så betyder i stedet, det ved jeg ikke :gruble:

I øvrigt så ville jeg som single finde din profil okay-spændende :gogo: Bortset altså fra det med pungen :genert:
0
Jeg mener det, jeg skriver og ikke det, jeg ikke skriver.
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf Slettet bruger » 19. nov 2017, 18:26

Tjotjalt Åblyst skrev:
eks-Maupassant skrev:
Tjotjalt Åblyst skrev:
eks-Maupassant skrev:
Problemet må være at det er en mærkelig kunstig SKAKSTILLING på billedet. Den slags går kvinder ekstremt meget op i!

Hvis du tog et nyt billede og stillede brikkerne op sådan her:

Billede

så ville du få megamange matches.

Kvinder elsker Kasparov-Topalov, historiens muligvist bedste spil skak.

Man kan ikke se bonden på A4, det er dét, der er problemet! Uden denne kan sort jo bare skaffe sig en hurtig remis.

Og alle og enhver ved, at skakspillere VADER i supermodeller. De labber det i sig, når man begynder at tale om teori ka-ching!


Ja man kan ikke rigtigt de hvad der foregår op på billedet.

Kvinder elsker jo der er mystik og innuendo og den slags i luften, der er super godt at skrive flirtbeskeder med "Jeg kan ikke date i den her weekend fordi jeg skal noget meget vigtigt i Stockholm"; så går de helt agurk fordi de ikke hvad man skal. (I virkeligheden skal man se Lord of the RIngs alle 3 film).

Men der er bare for MEGET mystik på skakbilledet, hvis der er for meget mystik bliver de utrygge og skræmte.

Jeg har også haft det hér oppe og vende på profilen, men det var der SLET ingen, der kunne li' :'(


Måske de synes det er synd for sort?

Ellers ja, perfekt billede, men det er jo umuligt at lave billeder de kan lide :)
0
Lys
Indlæg: 5850
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf Lys » 19. nov 2017, 18:30

Tjotjalt Åblyst skrev:
Lys skrev:
Jeg tror stadig ikke, at jeg forstår hvad “ollies” er, haha!

Anyway, jeg synes faktisk ikke, at din tekst afspejler den beskrivelse, du giver af dig selv (hvor du egentlig alletiders). Jeg er dog meget tilhænger af “show it - don’t tell it-tekster, så jeg ville ikke nødvendigvis erstatte din tekst med dit seneste indlæg fx.

(Jeg har i øvrigt ikke selv nogen profiltekst, fordi jeg synes det er svært at skrive noget der både er kort, sjovt og sigende. Det er heller ikke afgørende for mig, om mænd skriver noget).

Det er jeg meget enig i; det er bedst at demonstrere frem for at udpensle, synes jeg.

Logikken har så hidtil sagt mig, at det altsammen kunne komme, som en evt samtale skred frem. Og så er vi tilbage ved håndsvinget, hvor jeg kun i et enkelt tilfælde eller to har oplevet en ping-pong-samtale og derudover (føler jeg) synes, at jeg skal agere endog meget som en "dancing monkey", hvis jeg vil, at samtalen fortsætter.

Lige på den front er jeg så lidt kontant.
Hvis der ikke kommer noget svar, så får man tildelt en tidsfrist på nogle få dage, hvorefter jeg måske, måske ikke forsøger mig endnu en gang. Ny frist herefter og så sletter jeg match'et, hvis der ikke sker noget som helst.


Noget kunne måske tyde på, at du ikke tiltrækker den type, du egentlig leder efter. Jeg er så måske også lidt i tvivl om, hvad du søger?

Min pointe var lidt, at din profiltekst ikke signalerer, at du henvender dig til alle typer og holder af at tale med alle og ikke stiller “krav” om fx uddannelsesniveau.

Det er fair nok ikke at gide være den drivende part.
1
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21956
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2515
Likede indlæg: 59544

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf DetSorteCirkus » 19. nov 2017, 18:46

Nååååh, Format er en ny "lillesøster" til Ekstra Bladet :lol:
Det forklarer jo en hel del.
2
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf MOGA » 19. nov 2017, 18:58

Tjotjalt Åblyst skrev:
Straniera skrev:Jeg vil lige nævne, at jeg kender flere singlefyre på tinder, som får meget få matches. De er ellers pæne af udseende, sunde og veltrænede samt bestrider gode jobs, så det undrer mig faktisk lidt. Når jeg taler med disse singlefyre, så har jeg indtryk af, at de liker mere end halvdelen af de kvinder, der kommer frem på skærmen, men ofte får de intet svar af de få, de matcher med.

Desuden har jeg hørt, at der er langt flere mandlige profiler på tinder end kvindelige, men jeg aner ikke, om det bare er generelt eller om det også gælder for hovedstaden.

Jeg drænede hele NV for kandidater (seriøst!), og fik vel en håndfuld matches ud af det, som hver især udmærkede sig ved enten ikke at svare på primære udspil, eller simpelthen være så kommunikationsmæssigt udfordrede (vi taler seriøst håndsvingsdreven samtale hér). Liiiidt op ad bakke.

Jeg har anvendt nedenstående profilfoto (samt nogle stykker, der demonstrerer forskellige aktiviteter, endvidere at jeg også godt kan smile) og følgende tekst:

Por favor, pulsad 0 para andar en español. Tryk venligst 1 for dansk. For english, please press 2. Bitte wählen Sie 3 für deutsch.

[+]
Ollies, store røve, skak, male/tegne, yogatraumer, snorkeldykning, lødig litteratur, din mor, kemi, ris & ros, væren i nuet, Klunkevoks®, fødselsdagsfest HVER dag.

[-]
Misandri/misogyni-polemik, mobilzombies, energivampyrer, ethanal, undgåelsesstrategier, småsten, generisk bras.

[=]
Jeg har det! Du stjæler mit hjerte, og jeg stjæler din pung.



- Jeg modtager gerne såvel fine som ufine hentydninger til, hvad jeg kan gøre bedre.

- Og øhhh, rundstyk' for hokus-pokus-mig-i-fokus, forresten.


Jeg synes det er fedt, du gør det! Din profil balancerer lige på kanten til at være for meget til mig. Jeg sætter pris på at vide, at min røv er okay, tolker at du ikke er bange for svigermor, at du læser andet end EB og ikke er yogatypen - det er klart plus for mig. Det sagt, så formulerer jeg mig helt anderledes end dig, og jeg ville nok swipe dig til venstre, selvom jeg synes du er en pæn mand, simpelthen fordi jeg tror vi er for forskellige. Men for andre er det jo lige i øjet, så jeg synes ikke, du skal ændre noget.
0
MOGA
Indlæg: 4052
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf MOGA » 19. nov 2017, 19:00

Straniera skrev:
MOGA skrev:
Straniera skrev:
MOGA skrev:
Straniera skrev:Jeg er en kvinde i begyndelsen af trediverne, som bor i København, og jeg synes, at dating er helt vildt nemt. Min oplevelse er, at jeg kan få præcis, hvad jeg søger, og at der er mange lækre, veluddannede, stabile og interessante mænd i alderen 32-42 år uden børn. Det er let at finde en, som er klar til en sjov date, af og til uforpligtende sex, men bestemt også til at binde sig og settle down.

Efter mange år i forhold, blev jeg single her i 2017, og da jeg aldrig har været på nogen form for dating app/side før, var jeg vildt begejstret for endelig at komme til at leve som de storbysingler, man ser på tv. Jeg swipede måske "ja" til en ud af 100, og på trods af dette, løb jeg aldrig tør for interesserede mænd - tværtimod. Egentlig ville jeg bare gerne date så meget som muligt før jeg mødte "the one", og det var intet problem at støve spændende emner op. Jeg havde en virkelig sjov sommer.

Jeg har hørt fra andre singlekvinder, at det er svært at finde mænd, som vil have en kæreste, men jeg stødte altså på en del, som ville noget seriøst, men hvor jeg måtte afvise dem fordi jeg ikke lige var færdig med at lege datende singlepige. Forskellen på mig og visse andre kvinder i trediverne er nok, at jeg er ret ligeglad med, om jeg får børn eller ej. Den attitude får mig til at virke mere afslappende i forhold til nogle af mine vendinder, som føler sig under pres mht. at finde en mand, de kan etablere en familie med.

Skæbnen ville så, at mit seneste match var manden, som fik mig til at afinstallere tinder. Jeg troede egentlig bare, vi skulle knalde og date lidt for sjov, for jeg havde et crush på en anden mand, som skulle rejse, og jeg trængte til at tænke på noget andet. Det seneste match havde så andre planer, for casual sex var slet ikke ham, så i stedet lærte vi hinanden at kende og blev kærester :lun: Det var jo ikke planen, men vi faldt for hinanden og har været sammen nonstop i et par måneder nu.


Jeg tror helt klart du har haft det lettere fordi du er “ligeglad” med børn. Jeg oplever at mange mænd skriver “jeg har ingen børn endnu, og det har du heller ikke”, eller også at snakken kommer, når der først er et match. Alt lige fra “jeg kan ikke lide børn” til “jeg vil ikke være bonusfar”. Jeg har børn, det skriver jeg i min profil, og jeg hverken kan eller vil få dem til at forsvinde.


Ja, det må være sværere at date, når man har børn.

Jeg fravælger også selv mænd med børn, men jeg har dog aldrig følt, at det var nødvendigt at skrive det i min tekst. Ofte har fædre billeder af deres børn (og teksten "Det er IKKE mine børn, jeg holder på billedet", hvis de ikke har børn :lol:), eller også står det i deres bio, om det er lige eller ulige uger, de kan date i.

Det er mit indtryk, at det er nemmere at finde andre barnløse i min aldersgruppe i netop København. Når jeg for sjov har åbnet tinder ude i provinsen, er det en hel anden type mænd, der dukker op på skærmen, og mange flere har unger.


Og mit problem er så, at Kbh er mit søgeområde :lol:


Så skal du da bare et smut ud på landet - der har mændene også større huse, så der er plads til både dig og dine børn :wink3:


Jeg har det fint, hvor jeg er ;)
0

Tilbage til "Forhold og sex"