Står det virkelig så slemt til i København?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Precaseptica
Indlæg: 849
Tilmeldt: 27. aug 2015, 10:07
Kort karma: 211
Likede indlæg: 1884

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf Precaseptica » 20. nov 2017, 15:39

Nu ved jeg ikke om det er sagt endnu, men denne skribent er altså kendt for at ekstremisere sine indlæg for at skabe debat. Jeg tror bestemt godt hun kan opstøve et knald, hvis ikke hun er ekstremt kræsen selv.

Derudover synes jeg faktisk, til forskel for andre debattørerer herinde, at det mere naturlige look klæder hende. Det er bestemt en kvalitet der trækker op, at hun tør stå frem som den hun er.
1
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8735
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf Artem » 20. nov 2017, 15:41

Angelina skrev:Og der er forskellen jo nok også - jeg anser ikke 60 km - eller det dobbelte for "langdistance" - min mand kører 150 km på arbejde, og 150 km hjem igen, vi ser hinanden hver dag ... så at anse afstande fra 60 km og op for "langdistance" er virkelig at begrænsende i det hele taget. Så bliver ens verden pludselig et ekstremt lille sted.

Jeg har tidligere haft kørt langt, og har også prøvet at have et job 100 km fra min bopæl.
Men en af de primære grunde til at jeg skiftede job for et halvt år siden var jeg var træt af at ligge og køre det meste af midt og nordjylland rundt til de projekter vi havde. Var ellers vildt glad for mit gamle job, men specielt køreturen hjem om eftermiddagen hang mig langt ud af halsen. Sammen med at jeg ofte havde krise der, med at jeg finder sådan en køretur vildt kedelige og trættende, som gjorde at jeg var bange for at jeg en dag skulle falde i søvn bag rettet.
Ved bare med mig selv at det vil blive et problem hvis jeg finder en langt væk, da jeg vil være så vildt træt af den køretur. Synes faktisk jeg har trukket den langt med omkring en times køretur, hvor en halv er det jeg realistisk kan se mig gøre.
Senest rettet af Artem 20. nov 2017, 21:46, rettet i alt 1 gang.
2
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf IrmaPigen » 20. nov 2017, 15:41

Sex er generelt ikke såååå svært at finde, synes jeg. I hvert fald ikke umuligt.

Men mænd der gider seriøst forhold har været svært at finde i kbh og nærmeste omegn, synes jeg.
Senest rettet af IrmaPigen 20. nov 2017, 16:05, rettet i alt 1 gang.
2
Grissebassen
Indlæg: 2000
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3437

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf Grissebassen » 20. nov 2017, 20:33

Mit korte svar er: JA!
Jeg bor i udkanten af København, så det er der, jeg tager til, når jeg skal date eller i byen. Og jeg har i årene 25-30 år haft sindssygt hvert ved at finde 'alminelige' anstændige mænd at date og/eller knalde.
0
Hewlett
Indlæg: 1457
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4388

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf Hewlett » 21. nov 2017, 06:22

Jeg har altså aldrig haft problemer med at finde mænd at have sex med. Tværtimod.

Og det er altså ikke fordi at jeg er ekstraordinært smuk, specielt udadvendt eller en mega interessant type.
1
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf Wizzze » 21. nov 2017, 22:09

Tjaaa, det kunne man vel næsten have forudsagt fra starten af? :gruble:

https://www.mx.dk/nyheder/danmark/story ... um=article
1
Do as I say! :whip:
Kaffe
Indlæg: 2557
Tilmeldt: 17. apr 2017, 08:57
Kort karma: 358
Likede indlæg: 4916

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf Kaffe » 23. nov 2017, 05:22

Men ville hun ikke have fat i en mand? Ikke alligevel eller hvad?
1
Jeg mener det, jeg skriver og ikke det, jeg ikke skriver.
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8208

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf Anilara » 23. nov 2017, 05:24

Kaffe skrev:Men ville hun ikke have fat i en mand? Ikke alligevel eller hvad?

Jo, i København.
0
Kaffe
Indlæg: 2557
Tilmeldt: 17. apr 2017, 08:57
Kort karma: 358
Likede indlæg: 4916

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf Kaffe » 23. nov 2017, 05:27

Anilara skrev:
Kaffe skrev:Men ville hun ikke have fat i en mand? Ikke alligevel eller hvad?

Jo, i København.


Ja, men hun skriver, at henvendelserne hovedsageligt kommer fra provinsen. Det læser jeg som at der også er henvendelser tættere på.
0
Jeg mener det, jeg skriver og ikke det, jeg ikke skriver.
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8208

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf Anilara » 23. nov 2017, 05:30

Kaffe skrev:
Anilara skrev:
Kaffe skrev:Men ville hun ikke have fat i en mand? Ikke alligevel eller hvad?

Jo, i København.


Ja, men hun skriver, at henvendelserne hovedsageligt kommer fra provinsen. Det læser jeg som at der også er henvendelser tættere på.

Man har et standpunkt, til man tager et nyt :-D
1
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf Mulan » 29. nov 2017, 21:10

Jeg tror, at Tinder giver sjælemæssig udtrætning, pga. den generelle forbrugsmentalitet og smid-væk kultur der ligger i systemet. Derfor snakkes der om "udbud og efterspørgsel" og "marked". Typisk har de fleste, som har benyttet/benytter Tinder en metaltræthed (jeg fik den også meget hurtigt selv) der ikke virker som om den er kønsbestemt.

De veninder, der bruger Tinder, beretter mest om forskellige forventninger, men ikke ikke voldsomt præget af mangel på knaldemuligheder. De er dog også gode til at kigge i andre retninger end i Tinder.

Jeg ved det ikke. Min egen oplevelse var 3 dates og så kom gutten, som jeg nu snaver med på daglig basis. Udfra hvad han har fortalt, tog det ham +40 dates før vi mødtes. Der peger pilen jo i kvindens favør. Han havde en virkelig morsom, begavet og lun profiltekst. Men var blevet fravalgt pga... I dunno.
1
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf Slettet bruger » 29. nov 2017, 21:13

Hewlett skrev:Jeg har altså aldrig haft problemer med at finde mænd at have sex med. Tværtimod.

Og det er altså ikke fordi at jeg er ekstraordinært smuk, specielt udadvendt eller en mega interessant type.


Det kan jo være du har en hemmelig seksuel magnetisk charme som du ikke selv ved at du har?
1
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6447

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf Mulan » 29. nov 2017, 21:18

eks-Maupassant skrev:
Hewlett skrev:Jeg har altså aldrig haft problemer med at finde mænd at have sex med. Tværtimod.

Og det er altså ikke fordi at jeg er ekstraordinært smuk, specielt udadvendt eller en mega interessant type.


Det kan jo være du har en hemmelig seksuel magnetisk charme som du ikke selv ved at du har?

Det er interessant, at du skriver det. Som Klumphen også skrev tidligere, så kan den opfattelse man har af sig selv som seksuelt interessant for det modsatte køn jo være relativt off ift. hvordan mænd fx ser een versus hvordan kvinder ser en. Tænker jeg.
2
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Hewlett
Indlæg: 1457
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4388

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf Hewlett » 30. nov 2017, 00:25

eks-Maupassant skrev:
Hewlett skrev:Jeg har altså aldrig haft problemer med at finde mænd at have sex med. Tværtimod.

Og det er altså ikke fordi at jeg er ekstraordinært smuk, specielt udadvendt eller en mega interessant type.


Det kan jo være du har en hemmelig seksuel magnetisk charme som du ikke selv ved at du har?


De fleste "sex-dates" er fundet på Tinder, så medmindre det skinner igennem dér, såååeeeh :lol:
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf Juki » 30. nov 2017, 01:15

Falstria skrev:
eks-Maupassant skrev:
Hewlett skrev:Jeg har altså aldrig haft problemer med at finde mænd at have sex med. Tværtimod.

Og det er altså ikke fordi at jeg er ekstraordinært smuk, specielt udadvendt eller en mega interessant type.


Det kan jo være du har en hemmelig seksuel magnetisk charme som du ikke selv ved at du har?


Det kan være at hun dufter af frikadeller

Måske er det afgørende for om man kan finde en egnet partner eller ej i virkeligheden noget, der kan koges ned til om man lugter af frikadeller og/eller bruger Frikalet? :gruble:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:

Tilbage til "Forhold og sex"