Står det virkelig så slemt til i København?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
MOGA
Indlæg: 4053
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf MOGA » 19. nov 2017, 19:35

Tjotjalt Åblyst skrev:
MOGA skrev:
Tjotjalt Åblyst skrev:
Straniera skrev:Jeg vil lige nævne, at jeg kender flere singlefyre på tinder, som får meget få matches. De er ellers pæne af udseende, sunde og veltrænede samt bestrider gode jobs, så det undrer mig faktisk lidt. Når jeg taler med disse singlefyre, så har jeg indtryk af, at de liker mere end halvdelen af de kvinder, der kommer frem på skærmen, men ofte får de intet svar af de få, de matcher med.

Desuden har jeg hørt, at der er langt flere mandlige profiler på tinder end kvindelige, men jeg aner ikke, om det bare er generelt eller om det også gælder for hovedstaden.

Jeg drænede hele NV for kandidater (seriøst!), og fik vel en håndfuld matches ud af det, som hver især udmærkede sig ved enten ikke at svare på primære udspil, eller simpelthen være så kommunikationsmæssigt udfordrede (vi taler seriøst håndsvingsdreven samtale hér). Liiiidt op ad bakke.

Jeg har anvendt nedenstående profilfoto (samt nogle stykker, der demonstrerer forskellige aktiviteter, endvidere at jeg også godt kan smile) og følgende tekst:

Por favor, pulsad 0 para andar en español. Tryk venligst 1 for dansk. For english, please press 2. Bitte wählen Sie 3 für deutsch.

[+]
Ollies, store røve, skak, male/tegne, yogatraumer, snorkeldykning, lødig litteratur, din mor, kemi, ris & ros, væren i nuet, Klunkevoks®, fødselsdagsfest HVER dag.

[-]
Misandri/misogyni-polemik, mobilzombies, energivampyrer, ethanal, undgåelsesstrategier, småsten, generisk bras.

[=]
Jeg har det! Du stjæler mit hjerte, og jeg stjæler din pung.



- Jeg modtager gerne såvel fine som ufine hentydninger til, hvad jeg kan gøre bedre.

- Og øhhh, rundstyk' for hokus-pokus-mig-i-fokus, forresten.


Jeg synes det er fedt, du gør det! Din profil balancerer lige på kanten til at være for meget til mig. Jeg sætter pris på at vide, at min røv er okay, tolker at du ikke er bange for svigermor, at du læser andet end EB og ikke er yogatypen - det er klart plus for mig. Det sagt, så formulerer jeg mig helt anderledes end dig, og jeg ville nok swipe dig til venstre, selvom jeg synes du er en pæn mand, simpelthen fordi jeg tror vi er for forskellige. Men for andre er det jo lige i øjet, så jeg synes ikke, du skal ændre noget.

Du analyserer korrekt, omend jeg skam er meget glad for yoga :)

I den tilstand, jeg befinder mig i for tiden (nederen, basalt set), så finder jeg teksten overgearet.

Man kan ikke vinde hver gang, og det er også helt i orden. Men alligeveller, ik'? 4 Matches efter at have drænet hele ydre Nørrebro og NV?

Som nævnt før, så har jeg droppet ideen om Tinder, og har vendt næsen mod mindre virtuelle horisonter. Det har været et godt skift, for selvom det er sjovt at flirte på tekst, så ER der altså ikke noget som at kigge nogen dybt i øjnene medens man flirter. Det kribler simpelthen mere :)


Jeg forstår helt ærligt heller ikke hvorfor du ikke har fået flere matches. Selvom der bor mange i N og NV, så er søgekriteriet måske alligevel for smalt?
Du skrev, at du søgte 25-45 år, der ligger du selv, ikke? Ellers kunne det måske betyde noget.

Ren nysgerrighed, hvad har du så vendt dig mod? Inspiration ønskes her, for jeg skifter mellem at være træt af Tinder og træt af at bo i børnefamilieland uden singler.
0
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1696
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3244

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf klumphen » 19. nov 2017, 20:26

Juki skrev:Jeg er hverken mand eller bor i København, men hvis jeg var og hun brugte det billede af sig selv fra BT på fx Tinder, eller mødte op på date sådan der, så havde jeg heller ikke knaldet hende.

Ikke fordi hun behøver at dulle sig op og ændre sit udseende radikalt. Jeg siger bare at hun ser røvkedelig og uindbydende ud :genert:

Desuden kan det jo være hun er mega kedelig og ucharmerende.

Med al respekt vil jeg gerne have lov til at påpege, at din mandlige forestillingsevne halter gevaldigt.
1
Kaffe
Indlæg: 2557
Tilmeldt: 17. apr 2017, 08:57
Kort karma: 358
Likede indlæg: 4916

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf Kaffe » 19. nov 2017, 20:55

Åblyst: Hvad er....'store røve'? Hvis jeg var kvinde, så ville jeg ikke kunne besvare, da jeg ikke ved, hvad en stor røv er. Kardashian? Roseanne Barr? På dating-sider svarede/swipede jeg aldrig, når der var specifikke krav til udseende/krop. Jeg tror, at mange andre heller gør det, fordi det kræver et mod.
0
Jeg mener det, jeg skriver og ikke det, jeg ikke skriver.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf Juki » 19. nov 2017, 21:00

klumphen skrev:
Juki skrev:Jeg er hverken mand eller bor i København, men hvis jeg var og hun brugte det billede af sig selv fra BT på fx Tinder, eller mødte op på date sådan der, så havde jeg heller ikke knaldet hende.

Ikke fordi hun behøver at dulle sig op og ændre sit udseende radikalt. Jeg siger bare at hun ser røvkedelig og uindbydende ud :genert:

Desuden kan det jo være hun er mega kedelig og ucharmerende.

Med al respekt vil jeg gerne have lov til at påpege, at din mandlige forestillingsevne halter gevaldigt.

Forestillingsevne om hvad?
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1696
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3244

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf klumphen » 19. nov 2017, 21:24

Juki skrev:
klumphen skrev:
Juki skrev:Jeg er hverken mand eller bor i København, men hvis jeg var og hun brugte det billede af sig selv fra BT på fx Tinder, eller mødte op på date sådan der, så havde jeg heller ikke knaldet hende.

Ikke fordi hun behøver at dulle sig op og ændre sit udseende radikalt. Jeg siger bare at hun ser røvkedelig og uindbydende ud :genert:

Desuden kan det jo være hun er mega kedelig og ucharmerende.

Med al respekt vil jeg gerne have lov til at påpege, at din mandlige forestillingsevne halter gevaldigt.

Forestillingsevne om hvad?

Hvordan mænd tænker.
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf Juki » 19. nov 2017, 21:36

klumphen skrev:
Juki skrev:
klumphen skrev:
Juki skrev:Jeg er hverken mand eller bor i København, men hvis jeg var og hun brugte det billede af sig selv fra BT på fx Tinder, eller mødte op på date sådan der, så havde jeg heller ikke knaldet hende.

Ikke fordi hun behøver at dulle sig op og ændre sit udseende radikalt. Jeg siger bare at hun ser røvkedelig og uindbydende ud :genert:

Desuden kan det jo være hun er mega kedelig og ucharmerende.

Med al respekt vil jeg gerne have lov til at påpege, at din mandlige forestillingsevne halter gevaldigt.

Forestillingsevne om hvad?

Hvordan mænd tænker.

Det har jeg sådan set heller ikke påstået.. :gruble:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
MOGA
Indlæg: 4053
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf MOGA » 19. nov 2017, 22:46

Jeg får en hel del matches, men jeg må indrømme, at der er langt imellem dem, hvor jeg tænker ‘yes!’. Måske er jeg kræsen, jeg ved det ikke. Det synes jeg egentlig ikke jeg er i forhold til udseende, men smart-i-en-fart typer siger mig intet, og det gør wannabe hipsterne heller ikke. Allerhelst vil jeg jo bare have en solid mand med noget mellem ørerne og styr på prioriteterne. Men det er åbenbart ikke så lige til.
Senest rettet af MOGA 19. nov 2017, 23:12, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8735
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf Artem » 19. nov 2017, 23:11

Angelina skrev:Men det er fandme også at begrænse sig selv, når man kun vil søge inden for en mikroskopisk radius i et tyndtbefolket område ... (og her mener jeg de 60 km) - så er det jo som om man har besluttet sig for at man helst ikke vil møde nogen.

Det område jeg søger i er inden for en times kørsel og har omkring 200.000 indbyggere.
Er faktisk et noget større område end jeg helst vil, hvor jeg vil foretrække at finde en inden for en halv times kørsel. Men helt reelt er det mest tidsfordriv. Tror mere på at finde en ude i virkeligheden.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Lys
Indlæg: 5851
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10492

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf Lys » 20. nov 2017, 06:33

Jeg får egentlig ret mange matches, men det er langt fra alle, der skriver. Der er generelt virkelig langt mellem snapsene, og der er ret få, der stadig virker interessante, når de skriver.

Min erfaring er, at det ikke virker, at jeg skriver først.
0
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1696
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 289
Likede indlæg: 3244

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf klumphen » 20. nov 2017, 06:53

Juki skrev:
klumphen skrev:
Juki skrev:
klumphen skrev:
Juki skrev:Jeg er hverken mand eller bor i København, men hvis jeg var og hun brugte det billede af sig selv fra BT på fx Tinder, eller mødte op på date sådan der, så havde jeg heller ikke knaldet hende.

Ikke fordi hun behøver at dulle sig op og ændre sit udseende radikalt. Jeg siger bare at hun ser røvkedelig og uindbydende ud :genert:

Desuden kan det jo være hun er mega kedelig og ucharmerende.

Med al respekt vil jeg gerne have lov til at påpege, at din mandlige forestillingsevne halter gevaldigt.

Forestillingsevne om hvad?

Hvordan mænd tænker.

Det har jeg sådan set heller ikke påstået.. :gruble:

Dit indlæg starter da med "jeg er ikke en mand, men hvis jeg var..."?
1
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8735
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 512
Likede indlæg: 7204

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf Artem » 20. nov 2017, 09:15

Angelina skrev:
Artem skrev:
Angelina skrev:Men det er fandme også at begrænse sig selv, når man kun vil søge inden for en mikroskopisk radius i et tyndtbefolket område ... (og her mener jeg de 60 km) - så er det jo som om man har besluttet sig for at man helst ikke vil møde nogen.

Det område jeg søger i er inden for en times kørsel og har omkring 200.000 indbyggere.
Er faktisk et noget større område end jeg helst vil, hvor jeg vil foretrække at finde en inden for en halv times kørsel. Men helt reelt er det mest tidsfordriv. Tror mere på at finde en ude i virkeligheden.


Og det er det jeg mener, en mikroskopisk radius, der rammer meget få mennesker ... man giver sig selv ekstremt dårlige odds, lidt ligesom om man ikke rigtigt vil det.

Jeg er ikke interesseret i et langdistance forhold, hvor man ikke kan se hinanden til hverdag, og hvor den ene bliver nødt til at flytte langt væk fra job og venner hvis det bliver til noget mere seriøst.
Men ja det giver da nogle begrænsninger.
1
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf Juki » 20. nov 2017, 09:50

klumphen skrev:
Juki skrev:
klumphen skrev:
Juki skrev:
klumphen skrev:
Juki skrev:Jeg er hverken mand eller bor i København, men hvis jeg var og hun brugte det billede af sig selv fra BT på fx Tinder, eller mødte op på date sådan der, så havde jeg heller ikke knaldet hende.

Ikke fordi hun behøver at dulle sig op og ændre sit udseende radikalt. Jeg siger bare at hun ser røvkedelig og uindbydende ud :genert:

Desuden kan det jo være hun er mega kedelig og ucharmerende.

Med al respekt vil jeg gerne have lov til at påpege, at din mandlige forestillingsevne halter gevaldigt.

Forestillingsevne om hvad?

Hvordan mænd tænker.

Det har jeg sådan set heller ikke påstået.. :gruble:

Dit indlæg starter da med "jeg er ikke en mand, men hvis jeg var..."?

Ja?

Jeg er lidt i tvivl om hvad det er du ikke forstår(uden det skal lyde mega flabet og negativt!) Altså jeg udtaler mig jo på egne vegne, ikke på alle mænds vegne :)

Jeg kunne også skrive det som kvinde til kvinde, men da hverken hun eller jeg er bi- eller homoseksuel, tænkte jeg det ikke gav så meget mening.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19646
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46291

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf LadyFox » 20. nov 2017, 11:40

Angelina skrev:
Artem skrev:
Angelina skrev:
Artem skrev:
Angelina skrev:Men det er fandme også at begrænse sig selv, når man kun vil søge inden for en mikroskopisk radius i et tyndtbefolket område ... (og her mener jeg de 60 km) - så er det jo som om man har besluttet sig for at man helst ikke vil møde nogen.

Det område jeg søger i er inden for en times kørsel og har omkring 200.000 indbyggere.
Er faktisk et noget større område end jeg helst vil, hvor jeg vil foretrække at finde en inden for en halv times kørsel. Men helt reelt er det mest tidsfordriv. Tror mere på at finde en ude i virkeligheden.


Og det er det jeg mener, en mikroskopisk radius, der rammer meget få mennesker ... man giver sig selv ekstremt dårlige odds, lidt ligesom om man ikke rigtigt vil det.

Jeg er ikke interesseret i et langdistance forhold, hvor man ikke kan se hinanden til hverdag, og hvor den ene bliver nødt til at flytte langt væk fra job og venner hvis det bliver til noget mere seriøst.
Men ja det giver da nogle begrænsninger.


Og der er forskellen jo nok også - jeg anser ikke 60 km - eller det dobbelte for "langdistance" - min mand kører 150 km på arbejde, og 150 km hjem igen, vi ser hinanden hver dag ... så at anse afstande fra 60 km og op for "langdistance" er virkelig at begrænsende i det hele taget. Så bliver ens verden pludselig et ekstremt lille sted.

Jeg ville godt nok også anse 60 km som langdistance.. Det er jo fra København til Holbæk. Det dobbelte må så være svare til et sted på Lolland fra min location.
Det er jo fint nok at hvis man ikke ser det som en forhindring, men jeg ville ikke have lyst til at tage til hverken Lolland eller Holbæk en tirsdag eftermiddag til en kop kaffe.
9
...
MOGA
Indlæg: 4053
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 525
Likede indlæg: 7381

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf MOGA » 20. nov 2017, 13:34

JessicaD skrev:
Angelina skrev:Og der er forskellen jo nok også - jeg anser ikke 60 km - eller det dobbelte for "langdistance" - min mand kører 150 km på arbejde, og 150 km hjem igen, vi ser hinanden hver dag ... så at anse afstande fra 60 km og op for "langdistance" er virkelig at begrænsende i det hele taget. Så bliver ens verden pludselig et ekstremt lille sted.


Det er jo heller ikke alle, som har en bil, og så er de 150 km altså pludselig en rigtig lang vej at skulle med offentlig transport. Jeg har selv før i tiden haft forhold Sjælland-Jylland og endda i udlandet, men det gør altså bare tingene en del nemmere, når man kan ses uden de større problemer og ikk skal bruge en halv dag på transport hver vej - især hvis man som jeg også har arbejde i weekender, og derfor ikke altid kan ses der. Selvfølgelig er det da at begrænse sig selv, men sådan har vi vel alle nogle ting, vi vælger til og fra på, som andre ikke ville synes, var et problem.


Selv hvis man har bil, er det da virkelig langt.

Jeg har bil og har sat (Tinder-)grænsen til 30 km., fordi det er et realistisk max i min hverdag.
0
Straniera
Indlæg: 901
Tilmeldt: 6. aug 2016, 21:46
Kort karma: 64
Likede indlæg: 2660

Re: Står det virkelig så slemt til i København?

Indlægaf Straniera » 20. nov 2017, 13:44

Da jeg var single, havde jeg min afstand sat til 5 km. Jeg stoppede faktisk med at ses med en mand, jeg havde datet et par gange, fordi han flyttede ud i en forstad, der var for besværlig at komme til. Altså, så besværlig var den jo heller ikke, men der var så mange andre gode emner tættere på, så det var ligesom det, der gav mest mening.
0

Tilbage til "Forhold og sex"