Kan du genkende din partner eller måske dig selv?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Kan du genkende din partner eller måske dig selv?

Indlægaf Wizzze » 4. dec 2017, 05:04

I en ny undersøgelse, har folk udtalt sig om deres partners klamme vaner. Dobbelt så mange kvinder som mænd finder vaner hos deres partner klamme. Er du en af dem?

https://www.sondagsavisen.dk/familien/2 ... -partnere/

Eksempler fra undersøgelsen:

»Han klør sig i skridtet og vasker ikke hænder bagefter.«
Kvinde, 22 år

»Han børster ikke tænder hver dag.«
Kvinde, 35 år

»Han sætter sig nøgen i møblerne.«
Kvinde, 28 år

»Han går sjældent i bad.«
Kvinde, 27 år

»Hun efterlader bind ved vasken.«
Mand, 44 år

»Hun vasker ikke hænder efter at have berørt beskidt undertøj.«
Mand, 33 år

»Hun piller tæer i stuen.«
Mand, 72 år

Jeg er personligt skyldig i 3 af ovenstående, og jeg kan godt afsløre at det ikke er den med bind ;)
1
Do as I say! :whip:
avdotja
Indlæg: 4945
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 538
Likede indlæg: 14771

Re: Kan du genkende din partner eller måske dig selv?

Indlægaf avdotja » 4. dec 2017, 08:59

Jeg synes faktisk “efterlader bind ved vasken” er den mest uskyldige af det nævnte. Omend jeg undrer mig over hvordan man kommer i den situation. Måske har de ikke skraldespand på badeværelset og det skal slæbes med ud i køkkenet? Men så går jeg ud fra at det trods alt er pakket ind.

Kunne ikke forestille mig være sammen med en der ikke børstede tænder på daglig basis og sjældent gik i bad. Kløen i skridtet/håndtering af beskidt undertøj uden efterfølgende håndvask er jeg umiddelbart også ret lunken overfor; men om det ville være et problem ville afhænge af de nærmere omstændigheder. Men nøgen røv eller genitaler direkte i møblerne? Absolut nej tak!
0
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Kan du genkende din partner eller måske dig selv?

Indlægaf JoyNips » 4. dec 2017, 09:03

Jeg er kvinde og sidder jævnligt nøgen i møblerne. Det er aldrig faldet mig ind at det skulle være et problem... :gruble:
8
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Kan du genkende din partner eller måske dig selv?

Indlægaf Wizzze » 4. dec 2017, 09:07

avdotja skrev:Jeg synes faktisk “efterlader bind ved vasken” er den mest uskyldige af det nævnte. Omend jeg undrer mig over hvordan man kommer i den situation. Måske har de ikke skraldespand på badeværelset og det skal slæbes med ud i køkkenet? Men så går jeg ud fra at det trods alt er pakket ind.

Kunne ikke forestille mig være sammen med en der ikke børstede tænder på daglig basis og sjældent gik i bad. Kløen i skridtet/håndtering af beskidt undertøj uden efterfølgende håndvask er jeg umiddelbart også ret lunken overfor; men om det ville være et problem ville afhænge af de nærmere omstændigheder. Men nøgen røv eller genitaler direkte i møblerne? Absolut nej tak!


Jeg fandt personligt den med at røre ved beskidt undertøj ret uskyldig, jeg har godt nok ofte samlet underdrenge/trusser op fra gulvet og smidt i snavsetøjskurven, eller læsset vaskemaskinen uden efterfølgende at vaske hænder, er det virkelig unormalt? :gruble:

Og ja, hvilken mand har ikke lige kløet/rettet på handyret? men som My skriver, så sker det jo udenpå tøjet.

Har du/I aldrig :slem: i sofaen? Der må jeg også indrømme at det er sket her, og mere end en gang :blush:
3
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 25005
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3673
Likede indlæg: 30002

Re: Kan du genkende din partner eller måske dig selv?

Indlægaf Wizzze » 4. dec 2017, 09:10

JoyNips skrev:Jeg er kvinde og sidder jævnligt nøgen i møblerne. Det er aldrig faldet mig ind at det skulle være et problem... :gruble:


Det er vel kun et problem hvis det med basal hygiejne, bad, osv. også er et problem? :gruble:
1
Do as I say! :whip:
avdotja
Indlæg: 4945
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 538
Likede indlæg: 14771

Re: Kan du genkende din partner eller måske dig selv?

Indlægaf avdotja » 4. dec 2017, 09:28

Wizzze skrev:
avdotja skrev:Jeg synes faktisk “efterlader bind ved vasken” er den mest uskyldige af det nævnte. Omend jeg undrer mig over hvordan man kommer i den situation. Måske har de ikke skraldespand på badeværelset og det skal slæbes med ud i køkkenet? Men så går jeg ud fra at det trods alt er pakket ind.

Kunne ikke forestille mig være sammen med en der ikke børstede tænder på daglig basis og sjældent gik i bad. Kløen i skridtet/håndtering af beskidt undertøj uden efterfølgende håndvask er jeg umiddelbart også ret lunken overfor; men om det ville være et problem ville afhænge af de nærmere omstændigheder. Men nøgen røv eller genitaler direkte i møblerne? Absolut nej tak!


Jeg fandt personligt den med at røre ved beskidt undertøj ret uskyldig, jeg har godt nok ofte samlet underdrenge/trusser op fra gulvet og smidt i snavsetøjskurven, eller læsset vaskemaskinen uden efterfølgende at vaske hænder, er det virkelig unormalt? :gruble:

Og ja, hvilken mand har ikke lige kløet/rettet på handyret? men som My skriver, så sker det jo udenpå tøjet.

Har du/I aldrig :slem: i sofaen? Der må jeg også indrømme at det er sket her, og mere end en gang :blush:

Som sagt skriver jeg at det kommer an på hvordan det foregår, men hvis det inkluderer at man gramser på det sted ens numsehul eller kønsdele har været i kontakt med, så synes jeg det er på sin plads med håndvask. Jeg vasker ALTID hænder efter at have sat en vask med undertøj over :genert: Der er også, i mine øjne, ret stor forskel på om man retter på sine kønsorganer uden- eller indenfor tøjet.

Jeg har aldrig haft sex på en “nøgen” sofa, nej. Hvis der er tale om en situation hvor man sidder/ligger på et lagen eller en dyne, er det noget andet. Personligt foretrækker jeg i hvert fald at folk udelukkende gnide deres numsehul/kønsorganer mod ting der jævnligt vaskes og ikke (f.eks.) betrækket på min sofa.
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Kan du genkende din partner eller måske dig selv?

Indlægaf Juki » 4. dec 2017, 12:05

avdotja skrev:
Wizzze skrev:
avdotja skrev:Jeg synes faktisk “efterlader bind ved vasken” er den mest uskyldige af det nævnte. Omend jeg undrer mig over hvordan man kommer i den situation. Måske har de ikke skraldespand på badeværelset og det skal slæbes med ud i køkkenet? Men så går jeg ud fra at det trods alt er pakket ind.

Kunne ikke forestille mig være sammen med en der ikke børstede tænder på daglig basis og sjældent gik i bad. Kløen i skridtet/håndtering af beskidt undertøj uden efterfølgende håndvask er jeg umiddelbart også ret lunken overfor; men om det ville være et problem ville afhænge af de nærmere omstændigheder. Men nøgen røv eller genitaler direkte i møblerne? Absolut nej tak!


Jeg fandt personligt den med at røre ved beskidt undertøj ret uskyldig, jeg har godt nok ofte samlet underdrenge/trusser op fra gulvet og smidt i snavsetøjskurven, eller læsset vaskemaskinen uden efterfølgende at vaske hænder, er det virkelig unormalt? :gruble:

Og ja, hvilken mand har ikke lige kløet/rettet på handyret? men som My skriver, så sker det jo udenpå tøjet.

Har du/I aldrig :slem: i sofaen? Der må jeg også indrømme at det er sket her, og mere end en gang :blush:

Som sagt skriver jeg at det kommer an på hvordan det foregår, men hvis det inkluderer at man gramser på det sted ens numsehul eller kønsdele har været i kontakt med, så synes jeg det er på sin plads med håndvask. Jeg vasker ALTID hænder efter at have sat en vask med undertøj over :genert: Der er også, i mine øjne, ret stor forskel på om man retter på sine kønsorganer uden- eller indenfor tøjet.

Jeg har aldrig haft sex på en “nøgen” sofa, nej. Hvis der er tale om en situation hvor man sidder/ligger på et lagen eller en dyne, er det noget andet. Personligt foretrækker jeg i hvert fald at folk udelukkende gnide deres numsehul/kønsorganer mod ting der jævnligt vaskes og ikke (f.eks.) betrækket på min sofa.

Eller et køkkenbord.. :trist:

Om det så bliver sprittet af og jeg ved ikke hvad, så skal jeg ikke vide det.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Kan du genkende din partner eller måske dig selv?

Indlægaf kidkomb » 4. dec 2017, 18:01

Jeg ville få et mindre anfald hvis nogen satte sig nøgen i min sofa :blush:
Adr.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Forhold og sex"