Min ex tjekker mine sociale medier

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Rullegardinia
Indlæg: 1012
Tilmeldt: 4. nov 2016, 20:06
Kort karma: 98
Likede indlæg: 3317

Re: Min ex tjekker mine sociale medier

Indlægaf Rullegardinia » 11. dec 2017, 11:35

Jeg ved ikke, hvad der går gennem hans hoved, lige så lidt som du gør. Jeg tænker dog umiddelbart, at det ville være sundt for dig at lade det ligge. Blokér ham, alle de steder du kan komme til det og bliv på din banehalvdel, hvilket vil sige, at du koncentrerer dig om at komme dig over det dysfunktionelle forhold og tage vare på dig selv.
7
Enten er man nødt til at dø I utide – eller også bliver man gammel. Livet går med at blive ældre. Nogen tredje mulighed gives ikke.
Brugeravatar
sansera
Indlæg: 827
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:30
Kort karma: 94
Likede indlæg: 3162

Re: Min ex tjekker mine sociale medier

Indlægaf sansera » 11. dec 2017, 11:42

Jeg tror, at du skal lade være med at tænke så meget over hvorfor - det kan være alt fra kedsomhed, nysgerrighed, jalousi ... hvis det piner dig, så bloker ham og luk din profil så godt, som du nu kan. Ellers ignorer ham.
1
IrmaPigen
Indlæg: 7796
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 973
Likede indlæg: 12462

Re: Min ex tjekker mine sociale medier

Indlægaf IrmaPigen » 11. dec 2017, 15:15

Mystery skrev:Tusind tak alle sammen :) jeg tager jeres råd til mig

Men hvorfor gør han det, tror i?


Ring til ham og spørg ham om det...

Så får du svar.
0
Akehurst2
Indlæg: 14189
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40742

Re: Min ex tjekker mine sociale medier

Indlægaf Akehurst2 » 11. dec 2017, 15:26

IrmaPigen skrev:
Mystery skrev:Tusind tak alle sammen :) jeg tager jeres råd til mig

Men hvorfor gør han det, tror i?


Ring til ham og spørg ham om det...

Så får du svar.


Tja, det er jo ikke engang sikkert, han selv har reflekteret over, hvorfor han gør det. Det kan jo være alt fra gammel vane til at han stadig er dødeligt forelsket eller bare fordi han kan.

Er helt enig med de andre, der foreslår TS at lægge det fra sig. Ret beset rager det ikke dig hvorfor han kigger på din Facebook eller Instagram. Hvis du ikke vil have, at folk kan kigge, så luk profilerne.
0
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Min ex tjekker mine sociale medier

Indlægaf vibbsen » 11. dec 2017, 18:01

Mystery skrev:Tusind tak alle sammen :) jeg tager jeres råd til mig

Men hvorfor gør han det, tror i?


Fordi han kan.....

I bund og grund så kan det jo være bedøvende ligegyldigt hvorfor din ex og hans familie bruger tid på at kigge på din profil på de sociale medier. Bloker dem hvis du ikke bryder dig om det. Lad være hvis du er ligeglad. Men undlad helt at begynde at spekulerer i motiver. Det kan hverken du eller vi andre komme med et kvalificeret bud på.
5
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Joe
Indlæg: 3253
Tilmeldt: 4. sep 2015, 19:03
Kort karma: 759
Likede indlæg: 12397

Re: Min ex tjekker mine sociale medier

Indlægaf Joe » 13. dec 2017, 18:48

Jeg var inde på min ekskærestes facebookprofil i dag. Vi slog op i 2010 og har ikke haft kontakt siden.
Jeg gør det af ren nysgerrighed. Desværre er hans profil lige så lukket som min egen er.
3

Tilbage til "Forhold og sex"