Kærlighed uden forelskelse

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
TinaW
Kort karma: 104
Likede indlæg: 1247

Re: Kærlighed uden forelskelse

Indlægaf TinaW » 20. feb 2018, 18:11

Marioneta skrev:Jeg tog en lur i stedet for. Han har stadig ikke set eller svaret min besked fra i går aftes. Det var i øvrigt et spørgsmål til ham om han havde fået inviteret sin mor og stedfar til ferien. Det ville han nemlig gøre og det er grunden til at jeg ikke bare kan tage forbi uden varsel. De kan være der.

Jeg har nu spurgt om han er hjemme, men det har han ikke set, da han ikke har været grøn endnu siden jeg skrev. Jeg håber at kunne få det overstået i aften. Vi har begge eksamen på næste onsdag/torsdag, så det er bedst at få overstået, så det kan komme lidt på afstand inden eksamen.

Ring til ham? Hvorfor piner du dig selv med at skrive, når du ikke aner hvornår han ser den/svarer?
6
Akehurst2
Kort karma: 575
Likede indlæg: 12183

Indlægaf Akehurst2 » 20. feb 2018, 18:13

TinaW skrev:
Marioneta skrev:Jeg tog en lur i stedet for. Han har stadig ikke set eller svaret min besked fra i går aftes. Det var i øvrigt et spørgsmål til ham om han havde fået inviteret sin mor og stedfar til ferien. Det ville han nemlig gøre og det er grunden til at jeg ikke bare kan tage forbi uden varsel. De kan være der.

Jeg har nu spurgt om han er hjemme, men det har han ikke set, da han ikke har været grøn endnu siden jeg skrev. Jeg håber at kunne få det overstået i aften. Vi har begge eksamen på næste onsdag/torsdag, så det er bedst at få overstået, så det kan komme lidt på afstand inden eksamen.

Ring til ham? Hvorfor piner du dig selv med at skrive, når du ikke aner hvornår han ser den/svarer?

Ja, ring dog. Du skal da ikke karte rundt og gøre alt muligt for hans skyld. Hvis du gerne vil tale med ham, så ring til ham.
0
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 369
Likede indlæg: 3512

Indlægaf Marioneta » 20. feb 2018, 18:13

Jeg har rigtigt svært ved at tale i telefon, så jeg foretrækker faktisk den her måde. Nu vil jeg lave noget aftensmad og så vil jeg overveje at ringe.
0
Brugeravatar
TinaW
Kort karma: 104
Likede indlæg: 1247

Indlægaf TinaW » 20. feb 2018, 18:19

Marioneta skrev:Jeg har rigtigt svært ved at tale i telefon, så jeg foretrækker faktisk den her måde. Nu vil jeg lave noget aftensmad og så vil jeg overveje at ringe.

Jeg siger ikke du skal slå op over telefonen, men ring til ham og sig du kommer forbi. Du trækker kun pinen ud på denne her måde.
0
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 20. feb 2018, 18:24

Han har svaret nu.
0
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 331
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 10803

Indlægaf Hunkat » 20. feb 2018, 18:34

Jeg er en af dem som hele tiden har holdt på at han var et usympatisk fjols. Men for pokker hvor kan jeg bare godt forstå at det er så pissesvært at stå i. Det er sådan set ikke fordi jeg har så mange gode råd lige i denne her situation andet end.... hold nu fast i at du ikke er urimelig. For det er du ikke. Det kan godt være han ikke kan rumme dine følelser og "krav" (jeg synes ikke det er et "krav" at have regelmæssig kontakt men lad nu det ligge) men det gør dem ikke forkerte eller urimelige.
Inkompatible med hans behov, som jeg faktisk synes er mere urimelige i mange tilfælde, men ikke forkerte.
3
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 20. feb 2018, 18:41

Ja, det er så svært, for jeg vil ham jo gerne. Men vi er bare for forskellige og jeg tror slet ikke, at han ønsker at ændre på noget som helst. Jeg vil blive meget overrasket, hvis han gør og det er nok det eneste, som vil kunne gøre, at jeg ikke får slået op. Hvis han lige pludseligt ønsker at lave ændringer, for det har han ikke ønsket før, så det kunne godt slå mig ud af kurs, hvis han lovede bod og bedring. Men jeg tror ikke, at han gør.

Jeg kører nu.
12
Brugeravatar
DenBlødeJyde
Kort karma: 294
Likede indlæg: 3525

Indlægaf DenBlødeJyde » 20. feb 2018, 18:42

Marioneta skrev:Han har svaret nu.

Sender dig en kærlig tanke og håber du kommer godt ud på den anden side. Så ses vi i Singletråden, når du er klar.. :kram:
3
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 331
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 10803

Indlægaf Hunkat » 20. feb 2018, 18:45

Da jeg slog op med min første seriøst kæreste var et af vores problemer at vi var nået til et punkt hvor vi reelt ville helt forskellige ting i livet. Jeg ville gå den ene vej og han ville gå den anden vej. Vi havde prøvet hans vej, han var som en and i vand, jeg var på randen af en depression og en spiseforstyrrelse.
Han lovede bod og bedring, vi kunne sagtens gøre det på min måde. Men det kunne vi ikke. Det ville aldrig gøre ham glad at gå min vej, det ville bare trække det ud et par måneder hvor han lod som om at det var OK før han i virkelighed ikke kunne holde det ud længere.

Husk det. Selvom han lovet ændringer og selv hvis han helt oprigtigt mener det... så magter han det ikke. Det er menneskeligt men det kommer til at såre dig igen. Også selvom han ikke gør det med vilje.
2
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Æble
Kort karma: 346
Likede indlæg: 4073

Indlægaf Æble » 20. feb 2018, 19:36

Held og lykke!
0
Brugeravatar
LadyFox
Kort karma: 1257
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 20731

Indlægaf LadyFox » 20. feb 2018, 19:42

Ja, held og lykke. Husk at vi er her hvis du får brug for os :)
4
"For fucks sake, I'm talking dangerous. Don't nobody talk dangerous anymore? Jesus!"
Brugeravatar
Contrast
Kort karma: 15
Likede indlæg: 393

Indlægaf Contrast » 20. feb 2018, 19:52

Du får også et held og lykke fra mig. :)
0
Brugeravatar
Marioneta

Indlægaf Marioneta » 20. feb 2018, 20:02

Jeg er hjemme igen og det er gjort.

Han spurgte hvad der var, da jeg kom og jeg sagde, at jeg opgav. Opgav det her med os og nævnte envejskommunikation og hvad der skete i fredags og at jeg selv havde svært ved at være kærlig og det var så svært, når han ikke viste noget som helst. Igen viste han ikke rigtigt noget. Han smækkede dog med døren, da jeg gik. Vi snakkede lidt frem og tilbage om forskellige ting og han mente nu godt, at han ville ændre sig og han havde sagt det, men at jeg forventede for meget for hurtigt. Og at det i det hele taget var gået hurtigt. Og der var mange misforståelser.

Jeg blev ked af det et par gange undervejs og det forstod han ikke helt, for det var jo mit valg. Jeg sagde dog, at jeg jo gerne ville ham. Det mente han så ikke, når jeg slog op. Så var det jo fordi jeg ikke vil/kan.

Mine følelser er meget blandede.
28
bluetof1
Kort karma: 643
Likede indlæg: 4113

Indlægaf bluetof1 » 20. feb 2018, 20:09

Marioneta skrev:Jeg er hjemme igen og det er gjort.

Han spurgte hvad der var, da jeg kom og jeg sagde, at jeg opgav. Opgav det her med os og nævnte envejskommunikation og hvad der skete i fredags og at jeg selv havde svært ved at være kærlig og det var så svært, når han ikke viste noget som helst. Igen viste han ikke rigtigt noget. Han smækkede dog med døren, da jeg gik. Vi snakkede lidt frem og tilbage om forskellige ting og han mente nu godt, at han ville ændre sig og han havde sagt det, men at jeg forventede for meget for hurtigt. Og at det i det hele taget var gået hurtigt. Og der var mange misforståelser.

Jeg blev ked af det et par gange undervejs og det forstod han ikke helt, for det var jo mit valg. Jeg sagde dog, at jeg jo gerne ville ham. Det mente han så ikke, når jeg slog op. Så var det jo fordi jeg ikke vil/kan.

Jeg tror du skal være glad for at du kom væk så hurtigt. Det der var endt med at han altid fralagde sig ethvert ansvar og at alting altid var din skyld.
Sådan en mand har jeg fire børn med og det kan ikke anbefales. Hans retorik minder meget om din ekskærestes omend det var nogle andre udfordringer vi havde.
18
Har lige barberet ben for første gang i meget, meget lang tid. Min bodyoil kunne ikke længere fugte min hud. Til gengæld havde jeg virkelig blank pels.
Brugeravatar
Zinde
Kort karma: 385
Likede indlæg: 4432

Indlægaf Zinde » 20. feb 2018, 20:14

bluetof1 skrev:
Marioneta skrev:Jeg er hjemme igen og det er gjort.

Jeg tror du skal være glad for at du kom væk så hurtigt. Det der var endt med at han altid fralagde sig ethvert ansvar og at alting altid var din skyld.
Sådan en mand har jeg fire børn med og det kan ikke anbefales. Hans retorik minder meget om din ekskærestes omend det var nogle andre udfordringer vi havde.

This. Bortset fra jeg kun fik 2 børn med min udgave af ham.
Den type stinker. Godt du kom væk, TS!
0
Mann tracht und Gott lacht

Tilbage til "Forhold og sex"