Kærlighed uden forelskelse

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
achillaxedprune
Kort karma: 591
Likede indlæg: 4232

Re: Kærlighed uden forelskelse

Indlægaf achillaxedprune » 1. mar 2018, 14:06

Sweet Felicity Arkwright skrev:Vi taler om en mand, der har sagt op i dit åbne ansigt, at du er usexet og kedelig at være sammen med. Og nu er du utilfreds med, at debatten har fået dig til at slå op med ham mod din vilje, og tigger ham om at give dig en chance til? Det er virkelig svært at tage alvorligt.

Hvorfor behovet for at være så strid?
... du behøver dog ikke svare, for gider egentlig ikke diskutere dit behov for at være sådan.

Marioneta... Du burde helt bestemt lade være med at bruge debatten så meget omkring dit forhold. Det har jeg ikke været i tvivl om længe. Jeg håber, at du nu vil lade være... For debatten hjælper dig åbenlyst ikke, og nogle debattører skriver indlæg kun for at gøre dig ondt. Ovenstående et fint eksempel.

Held og lykke med din kæreste. Håber I finder ud af det. :)
9
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Sweet Felicity Arkwright
Kort karma: 7
Likede indlæg: 83

Indlægaf Sweet Felicity Arkwright » 1. mar 2018, 14:23

achillaxedprune skrev:
Sweet Felicity Arkwright skrev:Vi taler om en mand, der har sagt op i dit åbne ansigt, at du er usexet og kedelig at være sammen med. Og nu er du utilfreds med, at debatten har fået dig til at slå op med ham mod din vilje, og tigger ham om at give dig en chance til? Det er virkelig svært at tage alvorligt.

Hvorfor behovet for at være så strid?
... du behøver dog ikke svare, for gider egentlig ikke diskutere dit behov for at være sådan.

Marioneta... Du burde helt bestemt lade være med at bruge debatten så meget omkring dit forhold. Det har jeg ikke været i tvivl om længe. Jeg håber, at du nu vil lade være... For debatten hjælper dig åbenlyst ikke, og nogle debattører skriver indlæg kun for at gøre dig ondt. Ovenstående et fint eksempel.

Held og lykke med din kæreste. Håber I finder ud af det. :)

Strid? Det er fakta, som Marioneta selv har leveret. Ond? Det er ikke mig eller andre debattører, der er onde mod Marioneta. Det er hende selv.

Ingen tvinger Marioneta til at spørge debatten til råds. Og ingen tvinger hende til at følge de råd, hun får. Det er hendes eget ansvar. Og her har vi måske sagens kerne.
2
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 371
Likede indlæg: 3627

Indlægaf Marioneta » 1. mar 2018, 14:32

Sweet Felicity Arkwright (du burde måske droppe ordet sweet i dit brugernavn). Det er ord, du tager ud af kontekst for at bruge som det passer dig i et angreb på mig. Jeg svarer ikke yderligere på det pjat.
2
Brugeravatar
TinaW
Kort karma: 113
Likede indlæg: 1512

Indlægaf TinaW » 1. mar 2018, 14:48

Som flere andre så håber jeg virkelig, at I nu har fået ryddet diverse misforståelser af vejen, så I nu kan nyde jeres forhold.
Jeg tvivler på at nogen herinde ligefrem har givet råd i ønsket om, at såre eller være onde. Men det har været pinefuldt at læse hvordan du gang på gang har undskyldt ham, taget stort set alt ansvar og er blevet ked af det pga ham.
Det er jo dejligt, hvis I nu har fået afstemt jeres forventninger og du dermed slipper for de følelsesmæssige udsving, pga hans handlinger eller mangel på samme.
5
Sweet Felicity Arkwright
Kort karma: 7
Likede indlæg: 83

Indlægaf Sweet Felicity Arkwright » 1. mar 2018, 15:01

Marioneta skrev:Sweet Felicity Arkwright (du burde måske droppe ordet sweet i dit brugernavn). Det er ord, du tager ud af kontekst for at bruge som det passer dig i et angreb på mig. Jeg svarer ikke yderligere på det pjat.

Hvis det er et angreb fra min side at gøre opmærksom på, at din kæreste har sagt sådan til dig - hvad siger det så om ham, at han rent faktisk har sagt det?

Hvorfor bliver du ikke vred på ham over at han har sagt det, når du bliver vred på mig over at gøre opmærksom på, at han har sagt det?
8
Brugeravatar
decibell
Moderator
Kort karma: 306
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 7102

Indlægaf decibell » 1. mar 2018, 15:04

Marioneta, hvis du ønsker tråden låst, må du anmelde den, så vil alle moderatorer få besked. Dikus er på ferie og vil ikke kunne reagere. Du kan også skrive det her i tråden, så låser jeg tråden.
2
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd

Intet er for evigt (en stilstand)!

"Don't cry about it, girl, learn from it."
Brugeravatar
Marioneta
Kort karma: 371
Likede indlæg: 3627

Indlægaf Marioneta » 1. mar 2018, 15:07

decibell skrev:Marioneta, hvis du ønsker tråden låst, må du anmelde den, så vil alle moderatorer få besked. Dikus er på ferie og vil ikke kunne reagere. Du kan også skrive det her i tråden, så låser jeg tråden.

Du må gerne lukke den. Tak :)
1
Brugeravatar
icelady
Moderator
Kort karma: 782
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 16995

Moderation

Indlægaf icelady » 1. mar 2018, 15:10

TS har bedt om at få tråden låst, hvilket hermed er gjort
5