Hvad giver du din partner i julegave?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Hvad giver du din partner i julegave?

Indlægaf LaScrooge » 21. dec 2015, 19:37

Et HP Lovecraft-radiospil (de kan virkelig anbefales), en sort denimskjorte og justering af en af hans basguitarer. Det er vores første jul sammen og jeg glæder mig helt vildt meget! :love2:
2
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Hvad giver du din partner i julegave?

Indlægaf LaScrooge » 21. dec 2015, 20:25

Log_Lady skrev:
LaScrooge skrev:Et HP Lovecraft-radiospil (de kan virkelig anbefales), en sort denimskjorte og justering af en af hans basguitarer. Det er vores første jul sammen og jeg glæder mig helt vildt meget! :love2:


Hvor finder du dem henne? :love2:


Her: http://www.cthulhulives.org/ - Dark Adventure Radio Theatre, kaldes de. Der er mange fede ting derinde - fx kan man få en nøjagtig replica af den udgave af Weird Tales som Call of Cthulhu udkom i første gang, hvilket jeg synes er idéhistorisk interessant. Hvis du køber radiospillet som CD følger der sjove props med, fx en side fra den lokale avis med en notits om noget, der relaterer til historien. Og så så kommer pakken med en invoice på kraftigt papir stemplet med et Cuthulhustempel og ordlyden "Our Shoggoths thank you" :lol:

Sidste år forærede jeg ham Dreams in the Witch House og i år bliver det At the Mountains of Madness, som er den der skulle have været filmatiseret af Guillermo Del Toro. Jeg har høje forventninger, den første var supergodt lavet. Og så er det en skidehyggelig ting at lave sammen. Jeg har planer om at det skal være en juletradition :lun:
0
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
Novella
Indlæg: 1930
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:21
Kort karma: 488
Likede indlæg: 5499

Re: Hvad giver du din partner i julegave?

Indlægaf Novella » 22. dec 2015, 06:33

En DAB-radio - og vi lytter til den lige nu, for vi åbnede gaver i lørdags, mens ungerne var her. Ih, det var sådan en god gave, som jeg glædede mig til at give. I tre år har vi hørt musik på computeren (røvsyg lyd), og nu er der pludselig dejlig radio i vores stue.
1
Brugeravatar
Lone
Indlæg: 1157
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:25
Kort karma: 64
Likede indlæg: 1005

Re: Hvad giver du din partner i julegave?

Indlægaf Lone » 23. dec 2015, 15:50

Fuck.exe skrev:En lækker kamerataske og så denne bog:



Den gav jeg min kæreste i fødselsdagsgave i år - det var et hit
1
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Hvad giver du din partner i julegave?

Indlægaf JoyNips » 23. dec 2015, 18:53

En skræddersyet t-shirt. Man får et målebånd og instruktion i at måle, og så sender man info ind og modtager så efterfølgende den perfekte t-shirt. Gaven til manden, der har alt og intet ønsker sig...

I fødselsdagsgave om en uge får han coldplaybilletter.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Goldie
Indlæg: 105
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:41
Kort karma: 23
Likede indlæg: 202

Re: Hvad giver du din partner i julegave?

Indlægaf Goldie » 23. dec 2015, 19:51

Et PlayStation TV.
Er sådan en lille boks, som gør at han vil kunne spille på er andet tv i boligen, end der hvor PlayStationen er lokaliseret.
0
"Hello from the other side!..." :ninja:
D.itsen
Indlæg: 3330
Tilmeldt: 11. aug 2015, 15:23
Kort karma: 563
Geografisk sted: Vestsjælland
Likede indlæg: 8998

Re: Hvad giver du din partner i julegave?

Indlægaf D.itsen » 23. dec 2015, 21:26

En bog og en billet til Roskilde-festival
0
UH UH UH UH KORT :love:

Hjemme i DK igen :banan2:
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2860
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 232
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5558

Re: Hvad giver du din partner i julegave?

Indlægaf Luffegås » 23. dec 2015, 21:46

Vi er kun lige blevet kærester denne måned, og havde allerede brugt hele månedens budget på det der var til gaver. Men jeg fik råd til en god deodorant som jeg fortalte ham jeg godt kunne lide. Den kostede kun 50 kr. men han blev rimelig glad og syntes den var god. TIlgengæld har han givet mig et fint sæt nattøj, og ville virkelig ønske jeg kunne have matchet det, men sådan er det.
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Kyle
Indlæg: 170
Tilmeldt: 29. aug 2015, 18:30
Kort karma: 21
Likede indlæg: 166

Re: Hvad giver du din partner i julegave?

Indlægaf Kyle » 24. dec 2015, 06:52

En parfume hun har sukket over er udgået, men som jeg af omveje fandt i England og fik skaffet hjem. Og en weekend i Amsterdam.
4
Brugeravatar
Pussikat82
Indlæg: 1570
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:05
Kort karma: 611
Likede indlæg: 2922
Kontakt:

Re: Hvad giver du din partner i julegave?

Indlægaf Pussikat82 » 26. dec 2015, 13:04

Min kæreste fik en ny kamerarem, han har gået og sukket efter, et rejsesæt til sin nye gps, han fik i fødselsdagsgave (sådan noget med etui og oplader osv.) og Interstellar på bluray. Alle gaver gjorde stor glæde :)
0
Homer: Kids. From now on there are three ways of doing things:
the right way, the wrong way, and the Max Power way.
Bart: Isn't that just the wrong way?
Homer: Yes, but faster.
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 13013
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1557
Likede indlæg: 21767

Re: Hvad giver du din partner i julegave?

Indlægaf Pandesteg » 27. dec 2015, 09:11

Ralph Lauren bælte og skjorte. Var lige i øjet, han har allerede taget begge ting i brug :D
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6708
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1198
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9689

Re: Hvad giver du din partner i julegave?

Indlægaf FrøkenM » 27. dec 2015, 09:25

Her fik kæresten en SamsøeSamsøe trøje og en Susanne Scherring voksdug. Han blev glad for han har ikke købt meget tøj i de sidste år og han trængte virkelig til en lækker voksdug :)
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvad giver du din partner i julegave?

Indlægaf vibbsen » 27. dec 2015, 10:27

Hr.vibbsen fik en Slow Juicer fra Emma og mig. Og en stor pose grøntsager fra Kattene :-D

Det var der ikke den store overraskelse i eftersom han selv have fundet udpeget modellen og fundet frem til et rigtig godt tilbud på den. Dog ikke et bedre tilbud end han pt. er ude for at returnerer den så han kan købe den igen 500 kroner billigere end jeg gav. (Det er sgu noget svineri)

Hr.vibbsen tog totalt røven på mig og gav mig 7 dage på Tenerife med afrejse 10.januar :love: Han havde dog tilladt sig at inviterer sig selv og vores datter med :lol: Jeg havde ellers ønsket mig en masse røvsygt tøj..
1
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Fru Sunshine
Indlæg: 11519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 12:31
Kort karma: 1738
Geografisk sted: Vendsyssel
Likede indlæg: 16695

Re: Hvad giver du din partner i julegave?

Indlægaf Fru Sunshine » 27. dec 2015, 11:35

Jeg gav min mand den Bisonjakke, som nogle søde debattører hjalp mig med at finde online og på tilbud. Og han er vild med den :lun:

Han gav mig et Christina Collect-ur med sort rem og lædersnor til charms :lun:
Og en BP-creme :lol:
1
"Jeg elsker alle farver i verden. Især brun. Det er derfor jeg er det."
Kalenderlågeåbnerbjørnen Bruno.
Lykke
Indlæg: 6937
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6465

Re: Hvad giver du din partner i julegave?

Indlægaf Lykke » 27. dec 2015, 15:50

vibbsen skrev:Hr.vibbsen fik en Slow Juicer fra Emma og mig. Og en stor pose grøntsager fra Kattene :-D

Det var der ikke den store overraskelse i eftersom han selv have fundet udpeget modellen og fundet frem til et rigtig godt tilbud på den. Dog ikke et bedre tilbud end han pt. er ude for at returnerer den så han kan købe den igen 500 kroner billigere end jeg gav. (Det er sgu noget svineri)

Hr.vibbsen tog totalt røven på mig og gav mig 7 dage på Tenerife med afrejse 10.januar :love: Han havde dog tilladt sig at inviterer sig selv og vores datter med :lol: Jeg havde ellers ønsket mig en masse røvsygt tøj..


Vil du afsløre modellen?
0

Tilbage til "Forhold og sex"