Hvad giver du din partner i julegave?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Hvad giver du din partner i julegave?

Indlægaf Zombie » 5. nov 2015, 11:34

Pre-order på PS4 spillet Uncharted 4 som udkommer i 2016.

Jeg overvejer også noget andet lir af en art - men tænker stadig.
0
aka Forbies

:gammel:
Karkluden
Indlæg: 1684
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:30
Kort karma: 256
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 2441

Re: Hvad giver du din partner i julegave?

Indlægaf Karkluden » 5. nov 2015, 20:25

Vi giver ikke hinanden julegaver, men tager på en kærestedate i stedet. Jeg tror, jeg i år beder ham arrangere det da jeg klart er mest hængt op med bachelor, der skal afleveres lige efter nytår. Så romantisk er jeg.
Men vi deles om udgifterne, og vi knalder..
0
Some days I amaze myself. Other days I put the laundry in the oven.
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4979

Re: Hvad giver du din partner i julegave?

Indlægaf Anne Droid » 5. nov 2015, 20:58

Anne Droid skrev:Jeg ved det ikke helt endnu. Jeg havde svært ved at finde på noget til hans fødselsdag for et par måneder siden.
Og nu har han lige købt det jeg ellers havde tænkt mig at købe til ham. Aaaaarrggggggggghhhhhhhhhhhh.


Nu ved jeg det. Han mangler en ny voksdug. Den han har er grim og endnu mere grim. Så må jeg da vinde præmien for årets bedste kærestegave :love:
2
Klimatosse
Brugeravatar
Vixen
Indlæg: 1265
Tilmeldt: 16. aug 2015, 08:53
Kort karma: 339
Likede indlæg: 2834

Re: Hvad giver du din partner i julegave?

Indlægaf Vixen » 8. nov 2015, 17:59

Jeg overvejer en flybillet til en forlænget weekend i foråret. Måske Rom. Alternativt nogle lækre trøjer eller skjorter, det plejer han at blive rigtig glad for.

Hvis jeg da ikke kyler ham ud af vinduet inden, for han er fandeme et pikhoved i dag.
3
What ain't no country I ever heard of. They speak English in What?
Brugeravatar
Whoosh
Indlæg: 2081
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:54
Kort karma: 334
Likede indlæg: 2932

Re: Hvad giver du din partner i julegave?

Indlægaf Whoosh » 11. nov 2015, 14:44

Han har talt en del om en blazer, der passer til pæne jeans og skjorte. Men jeg er lidt udfordret på størrelsen. Og i det hele taget er det svært at købe sådan en ting pga pasform.

Ellers har han også nævnt pæn strik, pyjamas, bælte, en mobilholder til bilen, en hovedpude, parfumer, en bog om japansk rebbondage, en barebone pc, og en termokop. :-D

Jeg synes det er lidt svært at vælge.
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Hvad giver du din partner i julegave?

Indlægaf Spjaerten » 11. nov 2015, 15:39

Tror ikke vi er nået til gavestadie - men hvem ved...
1
Tryk på * :slem:
Firebird
Indlæg: 869
Tilmeldt: 11. nov 2015, 11:19
Kort karma: 160
Likede indlæg: 1289

Re: Hvad giver du din partner i julegave?

Indlægaf Firebird » 11. nov 2015, 17:53

Jeg var i Davidsen efter noget hønsehegn da hun forsvandt. Efter en del søgen de klassiske kvindesteder, fandt hende ovre ved en Bosch støvsuger, som hun gik helt amok over. (Hun er lidt af en teknik nørd) Den koster kr. 750,- og jeg kommer til at sætte dimsen op på væggen, men hun får den.
0
Fod. Enhed der finder bord og stoleben i mørke.
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10395

Re: Hvad giver du din partner i julegave?

Indlægaf lillebjoern » 11. nov 2015, 18:03

Et sæt bluetooth høretelefoner. Han har brokket sig over at stikket i hans telefon ikke virker, når han hører lydbog, så det bliver det. Jeg ved dog endnu ikke om det skal være de der in-ear typer eller hørebøffer.
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
MilleMercy
Indlæg: 390
Tilmeldt: 12. aug 2015, 21:17
Kort karma: 46
Likede indlæg: 576

Re: Hvad giver du din partner i julegave?

Indlægaf MilleMercy » 15. dec 2015, 07:46

Hiver lige denne op :-D
...meget ny kæreste, så jeg mangler inspiration til en julegave, der mere er til OS, som nye kærester, end decideret til ham!?
0
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4979

Re: Hvad giver du din partner i julegave?

Indlægaf Anne Droid » 15. dec 2015, 08:39

Anne Droid skrev:
Anne Droid skrev:Jeg ved det ikke helt endnu. Jeg havde svært ved at finde på noget til hans fødselsdag for et par måneder siden.
Og nu har han lige købt det jeg ellers havde tænkt mig at købe til ham. Aaaaarrggggggggghhhhhhhhhhhh.


Nu ved jeg det. Han mangler en ny voksdug. Den han har er grim og endnu mere grim. Så må jeg da vinde præmien for årets bedste kærestegave :love:



Og sådan en har han også selv købt.

Jeg har købt bålpande og stativ. Efter han har mødt mig, er han blevet helt vild med bålmad.
0
Klimatosse
Brugeravatar
Anne Droid
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 28. sep 2015, 07:28
Kort karma: 125
Likede indlæg: 4979

Re: Hvad giver du din partner i julegave?

Indlægaf Anne Droid » 15. dec 2015, 08:41

MilleMercy skrev:Hiver lige denne op :-D
...meget ny kæreste, så jeg mangler inspiration til en julegave, der mere er til OS, som nye kærester, end decideret til ham!?


Brætspil eller oplevelser er hvad jeg lige kommer i tanke om.
0
Klimatosse
Brugeravatar
Thestral
Indlæg: 2772
Tilmeldt: 11. aug 2015, 07:15
Kort karma: 432
Likede indlæg: 3056

Re: Hvad giver du din partner i julegave?

Indlægaf Thestral » 15. dec 2015, 08:48

En ultratynd dunjakke til når han skal køre bil om vinteren. Han er meget varm i forvejen så han dør lidt i en alm. dunjakke. Så har jeg købt Avengers - Age of Ultron på bluray samt en Egon Olsen plakat i 70x140 fra Citatplakat. Han er vild med Olsen Banden og han har for et par måneder siden luftet tanken om at finde en ny plakat til kontoret, så håber den falder i god jord.
1
Jeg har nået den alder,
hvor jeg ved, hvad der er værd at vide
og på en god dag kan jeg også huske noget af det..
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hvad giver du din partner i julegave?

Indlægaf kidkomb » 15. dec 2015, 08:55

Årh, bålmåd :lun: Det vil jeg lige dagdrømme lidt om idag tror jeg. Vi bor på 3.sal uden altan, så jeg overvejer stærkt at grave et stort hul i min mors græsplæne ved førstkommende lejlighed....

On topic: Ingenting. Vi er heldigvis ikke på gaver. Jeg bryder mig ikke meget om, at få gaver, han er ret ligeglad. En gang imellem er der noget, som man virkelig gerne vil give den anden og kan man ikke vente på jul eller fødselsdag, så bliver gaven bare givet. Sidste år til jul fik jeg dog en ny tlf. Og det var en virkelig, virkelig god gave, som jeg glæder mig over rigtig tit. Elsker den telefon :love:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Mocca
Indlæg: 831
Tilmeldt: 23. sep 2015, 08:37
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1320

Re: Hvad giver du din partner i julegave?

Indlægaf Mocca » 15. dec 2015, 11:36

Thestral skrev:En ultratynd dunjakke til når han skal køre bil om vinteren. Han er meget varm i forvejen så han dør lidt i en alm. dunjakke. Så har jeg købt Avengers - Age of Ultron på bluray samt en Egon Olsen plakat i 70x140 fra Citatplakat. Han er vild med Olsen Banden og han har for et par måneder siden luftet tanken om at finde en ny plakat til kontoret, så håber den falder i god jord.


Mon ikke? Det er da netop sådan noget, der er fedt at give. Noget der ikke er et specifik ønske, men fordi du kender ham :gogo:
1
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3417
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4382

Re: Hvad giver du din partner i julegave?

Indlægaf billiebean » 15. dec 2015, 12:37

En pung, 3 Harry Potter bøger og en multibilledramme - mangler lige at finde ud af om jeg skal sætte billeder i eller lade ham sætte dem i han selv vil.

Hvis jeg havde været lidt mere tjekket, kunne jeg også have lavet en fotobog med rejsebilleder. Det må blive en anden gang.
0

Tilbage til "Forhold og sex"