Er det her fremtiden?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
JoyNips
Indlæg: 12085
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33991

Re: Er det her fremtiden?

Indlægaf JoyNips » 27. dec 2017, 08:12

Det kunne jo være genialt hvis det på sigt kunne erstatte prostitution. Men jeg tvivler på at det sker i vores levetid.
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7410
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1568
Likede indlæg: 23374

Re: Er det her fremtiden?

Indlægaf Aragorn » 27. dec 2017, 17:18

HerErJeg skrev:Det tror jeg bestemt. Giv teknologien 10 år mere.
Os der er old school forbliver der, men dem der er børn i dag vokser op direkte i en ny 'falsk' virkelighed.
Hvad var det for en science fiction film, hvor manden vågner og i fremtiden, hvor berøringer og direkte kontakt mellem mennesker var no go, og hvor sex foregik via VR?
Filmen er vel snart 15-20 år, så det har været godt regnet ud.


Er det ikke Demolition Man med Stallone?
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Hewlett
Indlæg: 1457
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4388

Re: Er det her fremtiden?

Indlægaf Hewlett » 28. dec 2017, 11:05

Jeg så for nyligt en dokumentar om sexrobotter på Netflix og for mig var det rimelig tydeligt, at målgruppen for den type "sexlegetøj" i mere eller mindre grad, er socialt handicappede.
De har svært ved at fungere i en relation til et andet menneske og så kan jeg godt forstå, at et forhold til en robot kan virke tillokkende. For de har jo stadig behovet for, at føle sig følelsesmæssigt tilknyttet til noget.

Måske det kan sammenlignes med folk som forelsker sig i biler, bygninger og rutschebaner. Det er "døde" genstande som ikke kan give følelsesmæssig respons.

Det kommer nok aldrig til at blive normen at have en sexrobot liggende. Jeg tænker at det er de færreste som vil bruge så mange penge på noget, hvis det "bare er for sjov".
0
Liou
Indlæg: 327
Tilmeldt: 15. jul 2017, 15:49
Kort karma: 42
Geografisk sted: Esbjerg
Likede indlæg: 362

Re: Er det her fremtiden?

Indlægaf Liou » 28. dec 2017, 15:26

Doubt it. Ikke hvis man har en partner i hvert fald, eller ved hvordan man skal få den ægte vare som single. Det er vel mest bare high tech onani produkter.
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Er det her fremtiden?

Indlægaf Annione » 28. dec 2017, 15:35

De begærer ikke skide meget, de der robotter. Og jeg har brug for begær.
0

Tilbage til "Forhold og sex"