Har du sagt nej tak til en potentiel date pga. vedkommendes erhverv?

Her kan du snage løs i dine meddebattørers parforhold eller singleliv, og alt hvad der følger med.
Straniera
Kort karma: 12
Likede indlæg: 861

Re: Har du sagt nej tak til en potentiel date pga. vedkommendes erhverv?

Indlægaf Straniera » 28. jan 2018, 18:41

Jeg valgte ham ikke fra som date, men jeg havde engang en kæreste, som jeg ikke ville flytte sammen med og bygge en fremtid op med pga. hans erhverv. Han var en form for kunstner i en meget usikker branche, hvor han aldrig rigtig vidste, hvor meget, han tjente, og ofte var det meget lidt.

Dét i sig selv kunne vi jo godt have løst, hvis han havde været villig til at tage et deltidsjob, så han havde en nogenlunde fast indtægt, men det ville ødelægge hans kreativitet, sagde manden. Det er nu mange år siden, og jeg har hørt, at han nu er blevet lidt af en alkoholiker, der aldrig rigtig slog igennem med kunsten.
1
libertá
Kort karma: 0
Likede indlæg: 1

Indlægaf libertá » 2. feb 2018, 00:06

Nej. Også af den simple grund, at jeg altid selv har været en fattigrøv. :lol:

Så folk, der har taget mig, har i hvert fald aldrig taget mig for pengene. Og det er jo det positive ved ikke at have mange penge, nemlig at godt nok er det sværere at score dem, der vil have en rig forsøger, men til gengæld ved du, at ingen tager dig bare for pengene.
1
OberstNasig
Kort karma: 71
Likede indlæg: 803

Indlægaf OberstNasig » 17. feb 2018, 16:17

Nej, det er ikke sket. Jeg kunne dog godt forestille mig at jeg kunne være betænkelig ved at date nogle med visse former for erhverv, fx noget så almindeligt som en bartender eller guide på ungdoms-rejser. Og som en anden er inde på; erhverv der er forbundet med tro og overtro, fordi det ligger meget fjernt fra min egen måde at leve og se verden på.
Jeg kan dog konstatere en tendens til at dem jeg får interesse for og efterfølgende har datet, næsten allesammen har været igang med længeregående uddannelser. Så på den måde er der nok en rød tråd i, hvad jeg for det meste er endt op med helt ubevidst og til dels tilfældigt.
0
Brugeravatar
Alkaia
Kort karma: 104
Geografisk sted: Árós
Likede indlæg: 2293

Indlægaf Alkaia » 17. feb 2018, 18:36

Jeg ville ikke kunne date en slagter.
Det går imod mine livsvalg om at gøre så lidt skade på andre levende væsener som muligt.
0
I always dance like no one is watching. :pompom:

Tilbage til "Forhold og sex"