Hvad hjælper?

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Lykke
Kort karma: 138
Likede indlæg: 2879

Re: Hvad hjælper?

Indlægaf Lykke » 12. jan 2018, 18:47

Måske man skal genoverveje Ipren. https://www.dr.dk/nyheder/indland/overl ... orstaaelse

Dernede kommer selvfølgelig fra et lille studie, men alligevel.
0
Smiling_Goat
Kort karma: 687
Likede indlæg: 11194

Indlægaf Smiling_Goat » 12. jan 2018, 23:10

vibbsen skrev:Iøvrigt undre jeg mig meget over dem som kommer med "En lille gå tur" som lindring....Hr.vibbsen skal denondelynemig ikke begynde at komme og spille "Motion er godt for smerter" guru på den tid af måneden....Så skal jeg give ham smerter skal jeg....Som ikke kan gås væk.

Og han skulle da også bare lige prøve at komme med tulipaner....TULIPANER ???? HVAD FANDEN SKAL JEG MED TULIPANER, DIN INFAME SNOTSKOVL.

Men det værste ville nok være hvis han sagde : Skat, det er et fertilitetstegn. Glimmer på. Op på kaminhylden....Død ved glimmer....Og hvordan skulle det så gå den stakkels 5 årige faderløse pige hvis mor sad i fængsel :-D

Heldigvis er hr.vibbsen klogere end som så....

Jeg tror også, man ville ramme lidt ved siden af, hvis man gav mig tulipaner. Dem kan jeg jo ikke spise.

Min kæreste håndterede mig perfekt sidst - en metode jeg hermed giver videre: Varmepude uden jeg bad om den. Lavede aftensmaden, jeg havde lyst til. Lod mig bestemme tv-programmerne. Puttede med mig og sagde jeg var sød.

Til gengæld begyndte jeg at græde, fordi en kvinde i tv var 41 år gammel, og det bliver jeg (hvis alt går efter planen) også engang, uden jeg kan gøre noget som helst for at udsætte det.

Menstruation er træls
2
Brugeravatar
Planten
Kort karma: 599
Likede indlæg: 3477

Indlægaf Planten » 13. jan 2018, 00:43

Ønskes! En mand der kan pylre om mig, som wizzze har gjort om sin kone - nåh nej kæreste :D
2
Brugeravatar
Juki
Kort karma: 644
Likede indlæg: 12234

Indlægaf Juki » 13. jan 2018, 01:52

vibbsen skrev:Iøvrigt undre jeg mig meget over dem som kommer med "En lille gå tur" som lindring....Hr.vibbsen skal denondelynemig ikke begynde at komme og spille "Motion er godt for smerter" guru på den tid af måneden....Så skal jeg give ham smerter skal jeg....Som ikke kan gås væk.

Og han skulle da også bare lige prøve at komme med tulipaner....TULIPANER ???? HVAD FANDEN SKAL JEG MED TULIPANER, DIN INFAME SNOTSKOVL.

Men det værste ville nok være hvis han sagde : Skat, det er et fertilitetstegn. Glimmer på. Op på kaminhylden....Død ved glimmer....Og hvordan skulle det så gå den stakkels 5 årige faderløse pige hvis mor sad i fængsel :-D

Heldigvis er hr.vibbsen klogere end som så....

Jeg tænkte det samme med de blomster :lol:

Nok kan jeg godt lide levende eller friske blomster, men hvad i alverden skal de gøre godt for når jeg har menstruation? Sådan en buket mætter jo ikke engang..

De kigger sikkert også forkert på mig, kan ikke gøre noget rigtigt og ikke mindst er de ikke tankelæsere eller har overnaturlige evner, så de kan regne ud hvad jeg vil have, hvor og hvornår.
4
Forarget kan man altid blive

It's not a phase, mom!
Brugeravatar
Alkaia
Kort karma: 65
Geografisk sted: Árós
Likede indlæg: 1438

Indlægaf Alkaia » 18. jan 2018, 05:53

Rapfisk skrev:En aflang pude, som ellers bruges af gravide. Disse her folk har butik på Østerbro:

https://yogaudstyr.dk/product.php?id=86 ... gJqoPD_BwE

Omg, en ting jeg ikke vidste jeg havde brug for! :love:
1
Jeg elsker søde kattekillinger!
- Rasmussen

Tilbage til "Helbred"