Mærkelig menstruation...

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
Faceless
Indlæg: 752
Tilmeldt: 15. sep 2015, 07:23
Kort karma: 57
Likede indlæg: 888

Re: Mærkelig menstruation...

Indlægaf Faceless » 4. jun 2021, 18:23

Allmost_Famous skrev:Jeg har ikke fået udfyldt de der blanketter endnu. Hver gang, jeg nærmer mig, udskyder jeg det igen og igen. Det kræver lidt tilløb, men jeg ved godt, jeg skal se et få det gjort.

Hey, AF, jeg ved godt det er lidt vildt at hive denne gamle tråd frem, men jeg har en svigerinde der står overfor at skulle have fjernet livmoderen pga vedvarende blødning, og så kom jeg jo til at tænke på dig og hele det helvede du var igennem.

Fik du klaget over lægerne, og i så fald, kom der noget (positivt) ud af det?
0
Mine drenge M'08/M'09/E'12/M'12/E'13/E'15/P'16/A'19 :lun:

Billede
Allmost_Famous
Indlæg: 4177
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 745
Likede indlæg: 17174

Re: Mærkelig menstruation...

Indlægaf Allmost_Famous » 5. jun 2021, 20:20

Faceless skrev:
Allmost_Famous skrev:Jeg har ikke fået udfyldt de der blanketter endnu. Hver gang, jeg nærmer mig, udskyder jeg det igen og igen. Det kræver lidt tilløb, men jeg ved godt, jeg skal se et få det gjort.

Hey, AF, jeg ved godt det er lidt vildt at hive denne gamle tråd frem, men jeg har en svigerinde der står overfor at skulle have fjernet livmoderen pga vedvarende blødning, og så kom jeg jo til at tænke på dig og hele det helvede du var igennem.

Fik du klaget over lægerne, og i så fald, kom der noget (positivt) ud af det?

Jeg håber, din svigerinde er okay med det :kys:

Nej, desværre ikke. Jeg skammer mig over det, men hver gang, jeg snakkede med nogen om det, begyndte jeg at tude, og kunne ikke være i det. Jeg gik ellers alle mine papirer igennem og gjorde alt forarbejdet. Det var noget hårdere end forventet. Det gik op for mig hvor meget, jeg faktisk havde glemt, og hvor voldsomt det var at tænke på hvor dårlig, jeg var. Det havde jeg svært ved at håndtere, må jeg desværre indrømme.
1
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
Faceless
Indlæg: 752
Tilmeldt: 15. sep 2015, 07:23
Kort karma: 57
Likede indlæg: 888

Re: Mærkelig menstruation...

Indlægaf Faceless » 6. jun 2021, 01:34

Allmost_Famous skrev:
Faceless skrev:
Allmost_Famous skrev:Jeg har ikke fået udfyldt de der blanketter endnu. Hver gang, jeg nærmer mig, udskyder jeg det igen og igen. Det kræver lidt tilløb, men jeg ved godt, jeg skal se et få det gjort.

Hey, AF, jeg ved godt det er lidt vildt at hive denne gamle tråd frem, men jeg har en svigerinde der står overfor at skulle have fjernet livmoderen pga vedvarende blødning, og så kom jeg jo til at tænke på dig og hele det helvede du var igennem.

Fik du klaget over lægerne, og i så fald, kom der noget (positivt) ud af det?

Jeg håber, din svigerinde er okay med det :kys:

Nej, desværre ikke. Jeg skammer mig over det, men hver gang, jeg snakkede med nogen om det, begyndte jeg at tude, og kunne ikke være i det. Jeg gik ellers alle mine papirer igennem og gjorde alt forarbejdet. Det var noget hårdere end forventet. Det gik op for mig hvor meget, jeg faktisk havde glemt, og hvor voldsomt det var at tænke på hvor dårlig, jeg var. Det havde jeg svært ved at håndtere, må jeg desværre indrømme.

Hun er heldigvis helt indforstået med det. Hun har fået de børn hun skulle have. :)

Jeg håber, trods tingenes udgang, at du føler at du har kunne ligge dit forløb bag dig og komme videre, selvom jeg godt forstå hvis det kan være svært når/hvis tankerne falder på det engang imellem. :kram:
0
Mine drenge M'08/M'09/E'12/M'12/E'13/E'15/P'16/A'19 :lun:

Billede

Tilbage til "Helbred"