Mærkelig menstruation...

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
Sangius
Kort karma: 566
Likede indlæg: 12088

Re: Mærkelig menstruation...

Indlægaf Sangius » 6. okt 2018, 08:22

Allmost_Famous skrev:Jeg tror måske, jeg har fået blærebetændelse :gruble:

Det svier stadig når jeg tisser, og så føles det som om, jeg skal tisse flere liter, selvom der kun kommer sjatter. Jeg må have fat i lægen i morgen.

Drik en masse og få skyllet godt igennem i mellemtiden ♡
1
D.itsen
Kort karma: 295
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 3407

Indlægaf D.itsen » 6. okt 2018, 09:02

Allmost_Famous skrev:Jeg tror måske, jeg har fået blærebetændelse :gruble:

Det svier stadig når jeg tisser, og så føles det som om, jeg skal tisse flere liter, selvom der kun kommer sjatter. Jeg må have fat i lægen i morgen.

Hvorfor først tage fat i lægen i morgen? :gruble:
0
UH UH UH UH KORT :love:
FormerlyKnownAs
Kort karma: 458
Likede indlæg: 3366

Indlægaf FormerlyKnownAs » 6. okt 2018, 09:02

Jeg ville ikke vente til i morgen, det hele er sårbart dernede for dig lige nu, så hvis du har det er det altså vigtigt at komme i behandling asap.
1
/Dullen
Patience
Kort karma: 41
Likede indlæg: 1033

Indlægaf Patience » 6. okt 2018, 09:11

Enig - få fat i en vagtlæge - det er vigtigt at du kommer i behandling hurtigst muligt.
0
There are only four questions of value in life. What is sacred? Of what is the spirit made? What is worth living for, and what is worth dying for? The answer to each is the same: only love.
Brugeravatar
Sangius

Indlægaf Sangius » 6. okt 2018, 09:14

Nåja.. det er jo lørdag. Hvis jeg har blærebetændelse tager jeg altid til vagtlægen hvis det er mod en weekend. Har haft nyrebækkenbetændelse en gang før, og det er fandme ikke sjovt.
Du kan evt købe nogle stix på apoteket, og se om de er positive - du kan dog stadig godt have en infektion selvom de ikke gør - men hvis nu den gør, kan du sige det til vagtlægen :)
1
Allmost_Famous
Kort karma: 400
Likede indlæg: 8160

Indlægaf Allmost_Famous » 6. okt 2018, 10:19

Fordi inde i mit hoved var det søndag, og så kunne det jo godt vente til i morgen :genert:
4
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
D.itsen
Kort karma: 295
Geografisk sted: Vest-Sjælland
Likede indlæg: 3407

Indlægaf D.itsen » 6. okt 2018, 10:30

Allmost_Famous skrev:Fordi inde i mit hoved var det søndag, og så kunne det jo godt vente til i morgen :genert:

:D jeg havde overvejet om det var årsagen, og havde det været søndag i dag, havde jeg fuldt forstået hvorfor du ville vente
0
UH UH UH UH KORT :love:
Allmost_Famous

Indlægaf Allmost_Famous » 6. okt 2018, 10:47

Nåh, lægen var slet ikke i tvivl om, at jeg har blærebetændelse ud fra min beskrivelse, så jeg skulle ikke engang derind. Så nu skal jeg have taget mig sammen til at komme på apoteket og hente medicin, og nogle dage efter endt behandling skal jeg så lige til egen læge og tjekke op på, at det er helt væk.
0

Brugeravatar
Sangius

Indlægaf Sangius » 6. okt 2018, 11:11

Allmost_Famous skrev:Nåh, lægen var slet ikke i tvivl om, at jeg har blærebetændelse ud fra min beskrivelse, så jeg skulle ikke engang derind. Så nu skal jeg have taget mig sammen til at komme på apoteket og hente medicin, og nogle dage efter endt behandling skal jeg så lige til egen læge og tjekke op på, at det er helt væk.

Skal du ikke forbi egen læge på mandag og få den dyrket? Hvad har du fået? Selexid?
0
Brugeravatar
Filipai
Kort karma: 628
Likede indlæg: 4719

Indlægaf Filipai » 6. okt 2018, 12:02

Allmost_Famous skrev:Nåh, lægen var slet ikke i tvivl om, at jeg har blærebetændelse ud fra min beskrivelse, så jeg skulle ikke engang derind. Så nu skal jeg have taget mig sammen til at komme på apoteket og hente medicin, og nogle dage efter endt behandling skal jeg så lige til egen læge og tjekke op på, at det er helt væk.

Ej det måtte jeg ikke, vagtlægen sagde jeg skulle ind grundet nye regler.. Og jeg har haft blærebetændelse måske 20-30 gange..
Men fedt at du slap for lægebesøg :D
0
Allmost_Famous

Indlægaf Allmost_Famous » 6. okt 2018, 12:48

Sangius skrev:

Skal du ikke forbi egen læge på mandag og få den dyrket? Hvad har du fået? Selexid?

Nej? Jeg skal bare tage de piller i seks dage, og nogle dage efter, jeg er færdig, skal jeg så til egen læge.

Jeg kan ikke huske hvad pillerne hedder, og jeg gider ikke hente pilleglasset lige nu :genert:
0

Allmost_Famous

Indlægaf Allmost_Famous » 6. okt 2018, 12:50

Filipai skrev:

Ej det måtte jeg ikke, vagtlægen sagde jeg skulle ind grundet nye regler.. Og jeg har haft blærebetændelse måske 20-30 gange..
Men fedt at du slap for lægebesøg :D

Jeg var også overrasket :gogo:

Shit, det er mange blærebetændelse!
0

3tegn
Kort karma: 2
Likede indlæg: 28

Indlægaf 3tegn » 8. okt 2018, 17:26

Hvordan går det med dig?
Er din blodprocent mon steget igen?
0
Allmost_Famous

Indlægaf Allmost_Famous » 8. okt 2018, 19:36

3tegn skrev:Hvordan går det med dig?
Er din blodprocent mon steget igen?

Det går bedre og bedre.

Jeg er begyndt at kunne ligge på siden i korte intervaller, og det gør underværker i forhold til rygsmerterne, at jeg kan bevæge mig mere frit.

Der er også bedring i forhold til blærebetændelsen.

Jeg vil antage, at blodprocenten ser ganske pæn ud, for jeg har næsten ikke blødt siden operationen.

Tak for omtanken :kys:
9

Brugeravatar
Tilly
Kort karma: 224
Likede indlæg: 4368

Indlægaf Tilly » 8. okt 2018, 19:45

Allmost_Famous skrev:
Tilly skrev:Øv det lyder som en hård dag i går :kram: Jeg håber at i dag har været bedre :)

Hvor længe er du foreløbig sygemeldt? Og er det planen at du skal starte med et lavere timetal?

Jeg stod op med sønnike og vi fik en kop te, og så hoppede jeg tilbage i seng da han var taget i skole. Der lå jeg så til kl. 14, fordi jeg havde for ondt til at stå op. Det var ikke så fedt. Det lykkedes mig at gå lidt rundt herhjemme om eftermiddagen, men jeg måtte hurtigt opgive. Jeg er ret sikker på, det er fordi jeg overgjorde det i går. Det er ris til egen røv.

Jeg skal starte op efter efterårsferien, på nedsat tid en uges tid, og så fuld tid derefter.
På mandag skal jeg til et opfølgende møde med kommunen.

Det lyder som en hurtigt optrapning, men forhåbentlig er du “fit for fight” til den tid :)

Jeg håber opfølgningsmødet med kommunen gik ok :)
0

Tilbage til "Helbred"