Mærkelig menstruation...

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Allmost_Famous
Kort karma: 410
Likede indlæg: 8284

Re: Mærkelig menstruation...

Indlægaf Allmost_Famous » 19. dec 2018, 21:27

Jeg har i dag snakket med dem fra Aktiv Patientstøtte. Det er åbenbart sådan noget med, at man får tilknyttet en specialuddannet sygeplejerske, der så kan hjælpe en med at håndtere sin sygdom, så man undgår en masse lægebesøg og indlæggelser. Man bliver udvalgt på baggrund af antal lægebesøg/indlæggelser og sine diagnoser osv, og det er en elektronisk udvælgelse, og sygeplejersken har ikke informationer om patienten. Jeg forklarede hende derfor lidt om forløbet, og at jeg ville snakke med Patientvejlednigen om at få klaget på den rigtige måde, men at jeg ikke længere er syg efter jeg blev opereret, og derfor måske ikke lige er i målgruppen alligevel. Det var hun helt enig i, og mente ikke, jeg kunne have synderligt gavn af hendes hjælp. Men med alt det, jeg har været igennem i 2018, så er jeg altså poppet op som værende en patient, der måske havde brug for en anden form for støtte også. Men altså, hver gang jeg f.eks har fået målt blodprocent, så står det jo registreret som værende et lægebesøg, og så kan jeg godt forstå, at en computer tager mig med i sådan et projekt.

Nåh, men så ringede jeg også til Patientvejlednigen. Det blev desværre lidt senere end planlagt pga en episode på arbejde, så jeg missede lige nøjagtig deres telefontid, som åbenbart er kortere om onsdagen. Jeg prøver igen i morgen eller fredag.

I juleferien vil jeg have lavet mig et dokument med datoer osv for hele forløbet, så jeg er klar til at snakke mere målrettet med Patientvejlednigen om hvordan, det bedst muligt gribes an. Jeg har stadig min blødningskalender osv, så jeg skal bare have samlet det hele i en mappe, printet journal osv.

Jeg har været helt åndssvagt træt denne uge, og måtte sove når jeg kom hjem osv. Det er vist meget godt, jeg går på ferie lige om lidt. Jeg trænger til det, og kan egentlig godt fornemme, at jeg aldrig fik ladet op i sommer, og at det har været en temmelig hårdt omgang. Det bliver godt med ferie!
9
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
000
Kort karma: 1
Likede indlæg: 24

Slettet

Indlægaf 000 » 6. feb 2019, 14:14

Slettet
Senest rettet af 000 20. mar 2019, 08:44, rettet i alt 2 gange.
5
Allmost_Famous
Kort karma: 410
Likede indlæg: 8284

Re: Mærkelig menstruation...

Indlægaf Allmost_Famous » 7. feb 2019, 19:10

000 skrev:Hvordan går det med dig?

Tak for omtanken :kys:

Jeg har totalt overvurderet min mulighed for at få ringet til Patientkontoret. Hver uge siger jeg til mig selv, at nu skal jeg få det gjort, og hver gang glipper det. De har kun åbent få timer om dagen, og i det tidsrum er jeg altid optaget. Jeg går lidt og venter på en åbning. Jeg har snakket med en kollega, som kan dække for mig umiddelbart efter ferien, så jeg kan ringe der.

Jeg er da træt ind imellem, men ikke andet end hvad man kan forvente de uger, der er særligt travlt på jobbet.
7
I've said it before and I'll say it again...

:lol:

Tilbage til "Helbred"