Mærkelig menstruation...

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 2160
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 20798

Re: Mærkelig menstruation...

Indlægaf kidkomb » 22. jul 2018, 08:07

Åh, AF hvor er det øv at det bliver ved at være skidt.
:kram:
1
Walk tall and cry with dignity.
Lord Bendtner og Kong Christian :sol:
Brugeravatar
Flora
Kort karma: 511
Likede indlæg: 11078

Indlægaf Flora » 22. jul 2018, 09:09

Øv at du skal igennem så meget. Håber det snart er overstået :kram:
1
Allmost_Famous
Kort karma: 356
Likede indlæg: 6667

Indlægaf Allmost_Famous » 22. jul 2018, 10:28

Jeg er glad for, at jeg ikke raskmeldte mig.

Men hvor er jeg dog træt af det her cirkus. Jeg føler mig sådan lidt skrøbelig og sart, og jeg hader den følelse! Omvendt, så er det måske heller ikke så sært at man på et tidspunkt når til et punkt, hvor næsten konstant træthed, smerter, uvished, og dårlig samvittighed, begynder at påvirke en.
Det var så dejligt med de der 2-3 dages forbedring, og nu føler jeg mig sat tilbage igen, og jeg magter det bare ikke. Jeg føler, at jeg ville kunne begynde at tude når som helst.

Beklager min ynk, lige nu hænger der her mig bare ud af halsen, og jeg vil bare have det til at stoppe.
1
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Brugeravatar
Lathyrus
Kort karma: 49
Likede indlæg: 1229

Indlægaf Lathyrus » 22. jul 2018, 20:23

Kan godt forstå at du er frustreret og ingen ville finde det mærkeligt hvis du faktisk satte dig ned og tudede. Du har været (alt for) stærk og også meget hård mod dig selv igennem hele forløbet. Intet under at du er ved at nå punktet for hvor meget du kan klare.

Stort kram til dig :kram:
9
Allmost_Famous

Indlægaf Allmost_Famous » 23. jul 2018, 07:30

Jeg har lige snakket med lægen (hende ferielægen sagde, at jeg skulle have fat i dem mandag). Det var skodlægen, jeg fik fat i. Sidst, jeg snakkede med ham, nægtede han at tage mig seriøst og give mig en ny henvisning til OUH, så jeg fik lige en klump i maven.

Han virkede sådan lidt forvirret i forhold til hvad ambulatoriet havde med sagen at gøre for "jamen har du ikke en opfølgende tid derinde?". Så forklarede jeg i korte træk hvad der var sket siden min sidste snak med ham, og han fandt min journal frem. Så gik der nogle få sekunder, og så var han ellers meget insisterede på at jeg skulle komme ind til ham her til formiddag. Det afviste jeg, og sagde, at jeg ville ind til hende den anden. Klap på skulderen til mig! Hun har så kun tid i morgen tidlig på grund af et afbud, og han skulle lige høre om jeg var tryg nok ved at vente, hvordan jeg har det, og om jeg føler mig træt eller svimmel eller noget, for "så er der jo vigtigt at blive kigget på". Pfft, det er noget af en holdningsændring fra de andre gange, hva'?

Nå, men jeg skal så ind til hende i morgen, og så må vi se hvad der skal ske videre.

Smerterne i nat var til at håndtere. Det gjorde ondt, men det gik, og jeg fik sovet nogle sammenhængende timer. Jeg har blødt en hel masse i nat, men uden klumper.

Jeg beklager for mit ynk i går. Det var bare lige lidt meget med så stærke smerter oven i alt det andet.
21

Brugeravatar
Santa
Kort karma: 213
Likede indlæg: 5553

Indlægaf Santa » 23. jul 2018, 07:39

Frydefuldt at du fik insisteret på den anden læge!!! Supersejt gået!
Årh, hvor fedt, at han fik den!
(Ja, jeg er et menneske som elsker hævn, og den her er perfekt)

Og AF, du må da klynke og ynke ALT det du vil! For det første har du rigtig god grund til det, for det andet er det din tråd!
12
LaScrooge
Kort karma: 806
Likede indlæg: 7853

Indlægaf LaScrooge » 23. jul 2018, 07:59

A_F, du har vundet klynkeret. Vær sød at klynke alt det du lyster, please? Du må GERNE lade dig selv mærke, at det du går igennem er fucking hårdt og nederen for dig! Det er pisse synd, det der sker! Og du bliver ikke mindre stærk og sej af en sjælden gang at favne din egen lidelse en smule, det gør du faktisk ikke! Det er bare en form for selvomsorg!

Sejt at du stod fast ifht lægen, dejligt at han umiddelbart har fattet et eller andet siden du stiftede bekendtskab med ham, godt at du skal tilses snart, alting krydset for at der er skub i sagerne.

Stor krammer!
12
Brugeravatar
kidkomb
Kort karma: 2160
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 20798

Indlægaf kidkomb » 23. jul 2018, 08:03

Enig med de andre. Det er fandme ikke klynk eller ynk når man er så dårlig som du er.
Stort kram og tillykke med at du fik sagt fra og bedt om den bedre læge, godt gået! :kram:
3
Walk tall and cry with dignity.
Lord Bendtner og Kong Christian :sol:
LaScrooge
Kort karma: 806
Likede indlæg: 7853

Indlægaf LaScrooge » 23. jul 2018, 08:11

Tænk på det som et mentalt kram du giver dig selv. Ligesom man nogle gange møder venner og familie i ren anerkendelse af deres følelser, ved fx at sige "Nåhr, skat, det er da også træls for dig. Det kan jeg godt forstå du er ked af/Jeg kan godt forstå at du er udmattet" mens man krammer dem, så kan man gøre det med sig selv, og det hjælper faktisk. Det giver en lille pause, et øjeblik med kærlig ro og anerkendelse af strabadserne. :kys:
5
Allmost_Famous

Indlægaf Allmost_Famous » 23. jul 2018, 10:59

Hvor er I altså søde!

Jeg var lige nødt til at tage sønnike til tandlæge i formiddag fordi noget på hans bøjle drillede. At sidde i et fyldt venteværelse med smerter og blodet løbende, var altså ret grænseoverskridende :genert:

Nu ligger jeg og hviler mig lidt.
0

Brugeravatar
Tanten
Kort karma: 249
Geografisk sted: Aarhus
Likede indlæg: 3942

Indlægaf Tanten » 23. jul 2018, 13:47

Mon ikke kollegerne har taget en snak med ham den træls læge, så han har forstået, at det her altså er en alvorlig sag.
3
Allmost_Famous

Indlægaf Allmost_Famous » 23. jul 2018, 17:27

Tanten skrev:Mon ikke kollegerne har taget en snak med ham den træls læge, så han har forstået, at det her altså er en alvorlig sag.

Jeg forestiller mig ikke, at jeg er så interessant, at der ligefrem bliver snakket om mig/det når jeg ikke er der. Han har nok bare konstaterer, ud fra min journal, at det nok ikke bare var mig, der var pjevset.
1

Brugeravatar
Santa
Kort karma: 213
Likede indlæg: 5553

Indlægaf Santa » 23. jul 2018, 17:30

Allmost_Famous skrev:
Tanten skrev:Mon ikke kollegerne har taget en snak med ham den træls læge, så han har forstået, at det her altså er en alvorlig sag.

Jeg forestiller mig ikke, at jeg er så interessant, at der ligefrem bliver snakket om mig/det når jeg ikke er der. Han har nok bare konstaterer, ud fra min journal, at det nok ikke bare var mig, der var pjevset.

Han må have fået lidt sved på panden, da han læste at du havde fået blodtransfusion..... :gruble: ;)
3
Allmost_Famous

Indlægaf Allmost_Famous » 23. jul 2018, 17:43

Hvis man ikke gider læse klamme detaljer, så skal man springe det her indlæg over.

Klumperne er sådan rigtigt på vej. Især når jeg er på toilettet, er stillingen helt rigtig til at presse dem ud :wacko: De er på størrelse med små kyllingeinderfileter. Og så bløder det konstant. Jeg kan nærmesr høre hvordan det drypper løs når jeg sidder på kummen. Der er selvfølgelig også noget "pres" på, men alligevel..

Det gør ondt i lænden, og tiltagende fortil. Jeg føler mig øm i hofterne, men jeg ved ikke om det skyldes det her direkte, eller om det er fordi det der med at ligge så meget ned før mig øm. Der kan være, det er en kombination.

Jeg ser frem til lægebesøget i morgen, fordi jeg skal ind til hende, der tog mig seriøst, og satte skub i tingene sidste gang. Så håber jeg bare, jeg kan lade være med at tude derinde denne gang :genert:
4

Allmost_Famous

Indlægaf Allmost_Famous » 23. jul 2018, 17:47

Santa skrev:
Allmost_Famous skrev:

Han må have fået lidt sved på panden, da han læste at du havde fået blodtransfusion..... :gruble: ;)

Den blodtransfusion blev så også foretaget kun en uge efter han nægtede mig en henvisning til OUH :tie: Jeg snakkede med ham en onsdag, og hende den anden læge henviste mig om fredagen.
0

Tilbage til "Helbred"