Angst

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
TulleSofie
Indlæg: 1
Tilmeldt: 6. feb 2018, 06:46
Kort karma: 0

Angst

Indlægaf TulleSofie » 6. feb 2018, 18:03

Hej alle
Håber nogen kan hjælpe mig. Her på det seneste har jeg haft det mærkelig. Jeg har været bange for at falde i søvn i frygt for ikke at vågne op :I derudover oplever jeg frygt for sygdom og nogen gange løber mine tanker bare helt af med mig. Når dette sker får jeg ondt i maven og mit hjerte pumper afsted, jeg får virkelig en følelse af at der er noget galt og nogen gange er jeg faktisk på renden til at gå ud af mit gode skind.
Først var det egentlig kun om aften og inden jeg skulle sove, men jeg er begyndt at mærke frygten om dagen også
Ved ikke rigtig hvad jeg skal gøre for ved ikke om det bare er mig der er skør ! Har ikke snakket med nogen om dem i frygt for de siger det bare er mig der er skør

Ved ikke om jeg skal gå til min læge eller hvad jeg skal for har heller ikke lyst til at gå der op, hvis det bare er mig.

Hvad tænker i ? Aner ingen ting om angst
0
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Angst

Indlægaf Hunkat » 6. feb 2018, 18:41

Du skal tale med din læge. Fortæl det som du fortæller her, at det tager magten fra dig og at du ikke kan stoppe når tankerne først kører rundt i hovedet. Sørg for at bede om ekstra tid når du bestiller tid.

Din læge kan enten vælge at medicinere og/eller henvise til psykolog eller psykiater. Du skal tage imod det du bedst kan se dig selv i. Det er også muligt at blive henvist til regionen. Så skal du til en visitationssamtale og hvis de mener de kan hjælpe dig kan du blive tilbudt et pakkeforløb eller, igen psykolog/psykiater.

Jeg ville ikke sige at det er normalt at føle som du føler, men det er ikke usædvanligt. Især ikke hvis du har været under pres i øvrigt, så kan hjernen have svært ved at skelne mellem at NU, NU kommer der virkelig en løve og pludselig ser man løver overalt og kroppen og hjernen kan ikke finde ro. Men det er muligt at få hjælp, og ro. Og det er ovenikøbet en af de ting man har rigtig gode erfaringer med at behandle, du kan kun vinde ved at gå til læge.
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen

Tilbage til "Helbred"