Hjælp min stakkels far. Alternativ behandling.

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Hjælp min stakkels far. Alternativ behandling.

Indlægaf kidkomb » 20. feb 2018, 12:02

Min far har haft borrelia for 5 år siden og er blevet behandlet men døjer meget med eftervirkninger.
Blandt andet i halsen.
Han var så inde til scan og kameraundersøgelse og siden da har han haft meget ondt i halsen.
Han har været inde og blive scannet igen, men de kan ikke se noget.
Han har prøvet lidt af hvert og er åben overfor det alternative, men han vil ikke til endnu en kameraundersøgelse.
For som han siger, så har de ramt noget/gjort noget forkert sidst de lavede den undersøgelse og han vil ikke igen.

Nogle gode forslag?
Det er inde i halsen, som om der sidder noget og er ømt og irriterer og gør ondt hele tiden.
Ligesom hvis de var kommet til at lave en ridse i halsen under undersøgelsen og den så bare ikke går væk.
Det er 1½ år siden undersøgelsen nu.
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Neverkont
Indlæg: 1864
Tilmeldt: 4. mar 2016, 22:00
Kort karma: 100
Likede indlæg: 2912

Re: Hjælp min stakkels far. Alternativ behandling.

Indlægaf Neverkont » 20. feb 2018, 19:52

Jeg vil mene, at zoneterapi kan være et godt sted at starte.

Man skal bare være obs på, at resultatet ikke altid kommer lige med det samme. Hvis man f.eks. får 5-6 behandlinger, så kan der nogle gange gå op til 3 mdr. før resultatet viser sig. Zoneterapien sætter gang i nogle ting i kroppen, så den selv kan hele "tingene".

En dygtig zoneterapeut vil gøre meget ud af lymfesystemet, for at rense ud i gamle ophobninger.

Jeg er for træt nu, men hvis du f.eks. på YouTube kan finde nogle videoer om zoneterapi på lymfesystemet, både det øvre og det nedre, så kan du sagtens selv prøve dig frem.
1
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Hjælp min stakkels far. Alternativ behandling.

Indlægaf kidkomb » 20. feb 2018, 23:55

Neverkont skrev:Jeg vil mene, at zoneterapi kan være et godt sted at starte.

Man skal bare være obs på, at resultatet ikke altid kommer lige med det samme. Hvis man f.eks. får 5-6 behandlinger, så kan der nogle gange gå op til 3 mdr. før resultatet viser sig. Zoneterapien sætter gang i nogle ting i kroppen, så den selv kan hele "tingene".

En dygtig zoneterapeut vil gøre meget ud af lymfesystemet, for at rense ud i gamle ophobninger.

Jeg er for træt nu, men hvis du f.eks. på YouTube kan finde nogle videoer om zoneterapi på lymfesystemet, både det øvre og det nedre, så kan du sagtens selv prøve dig frem.

Zoneterapi har jeg også selv foreslået ham, dejligt at høre at der er andre der også kan anbefale det.

I dag fik jeg dog overtalt ham til at få en henvisning igen. Det er simpelthen for lang tid at gå og have ondt.
Det svinger med smerterne, men til tider er de slemme. Sådan skal det jo ikke være altså!
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Helbred"