Klage over hospitalslæge

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
Fru.skruk
Kort karma: 11
Likede indlæg: 186

Re: Klage over hospitalslæge

Indlægaf Fru.skruk » 7. maj 2018, 17:07

Hunkat skrev:Nu har jeg så sendt en klage til klinikchefen (efter råd fra patientvejlederen som bestemt mente at det ikke var i orden at vente så længe).

Så må vi se hvad der sker.

Edit: jeg har prøvet at være så saglig som mulig, oplistet datoer og de beskeder jeg har modtaget (som jeg har forstået dem). Jeg fik vist formuleret noget med at der selvfølgelig kan ske fejl men at det er utrygt som patient at blive mødt med tavshed fra 'systemet' og at det også for dem selv må være en uacceptabel lang svartid.

Det der, ik’? Det er så overksudsagtigt og fint gjort. Det tror jeg, er noget, der kan være med til at ændre procedurer. Eller - det håber jeg virkelig.
2
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 322
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 10580

Re: Klage over hospitalslæge

Indlægaf Hunkat » 8. maj 2018, 13:46

Kort opdatering fra mobil. Blev ringet op i dag og fik en undskyldning (og noget jeg synes grænser til en bortforklaring men fred med det).
Har besluttet ikke at gøre yderligere ved det og læge var enig i at jeg ikke skulle tage mere medicin.

Har møde om 2 uger til ny plan.
8
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast

Tilbage til "Helbred"