Kæbesmerter/kæbespændinger

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
Freya
Kort karma: 49
Likede indlæg: 1212

Re: Kæbesmerter/kæbespændinger

Indlægaf Freya » 21. jun 2018, 07:37

FormerlyKnownAs skrev:Har haft en del spændinger de sidste uger og i sidste uge vanvittig hovedpine og rigtig ondt i nakkefold kæbe. Da jeg er gravid kan jeg ikke tage det jeg plejer desværre.
Mandag hos kiropraktor og tirsdag massør. Ingen smerter nu og meget lidt spændt i kæbe. Det er en kæmpe lettelse

Jeg har endnu ikke fundet noget smertestillende, der virker på disse smerter og spændinger. Oplever du også, i forbindelse med kæbe- og nakkespændinger, at der er som om der sidder en elastik og strammer hele dit ansigt til? (hvis den beskrivelse giver mening). Det er så vildt ubehageligt.

Og tillykke med graviditeten :)
0
FormerlyKnownAs
Kort karma: 347
Likede indlæg: 2472

Indlægaf FormerlyKnownAs » 21. jun 2018, 08:01

Freya skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Har haft en del spændinger de sidste uger og i sidste uge vanvittig hovedpine og rigtig ondt i nakkefold kæbe. Da jeg er gravid kan jeg ikke tage det jeg plejer desværre.
Mandag hos kiropraktor og tirsdag massør. Ingen smerter nu og meget lidt spændt i kæbe. Det er en kæmpe lettelse

Jeg har endnu ikke fundet noget smertestillende, der virker på disse smerter og spændinger. Oplever du også, i forbindelse med kæbe- og nakkespændinger, at der er som om der sidder en elastik og strammer hele dit ansigt til? (hvis den beskrivelse giver mening). Det er så vildt ubehageligt.

Og tillykke med graviditeten :)

Der er ikke noget der tager smerter/spændinger, men det er for min hovedpine. Spændingshovedpine er fra helvede.

Ja det passer måske meget godt alt er spændt og gør ondt og s slemt som det netop har været, føles det som om alt sidder fast
0
/Dullen
Brugeravatar
heysamaysa
Kort karma: 29
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 219

Indlægaf heysamaysa » 22. jun 2018, 17:04

er der nogen af jer der oplever tandpine i forbindelse med kæbesmerterne?
0
Sov sødt lille Noah - 03.12.2015 :trist:

En ny stjerne på himlen er blevet født!

"The worst thing a mother goes through is having to give her sweet angel back to heaven"

Tilbage til "Helbred"