Skal jeg til lægen nu, eller kan det vente?

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Skal jeg til lægen nu, eller kan det vente?

Indlægaf LadyFox » 1. aug 2018, 13:44

DenBruneMunk skrev:Det er sgu nok en bums :) Jeg synes også jeg har det med at få bumser i trusse kanten :blomst:


Altså,
Jeg tror , eller mener at har man lidt anlæg for bumser, så kan hud irritation godt fremprovokere sådan en, altså når kant af stof eller f.eks en ur kant kan genere hud i længere tid så kan det ske. Måske er det stof som indeholder nogle bakterier som også gør det, så videnskabeligt har jeg ikke kigget på problemet.


Jeg har overhovedet ikke anlæg for bumser. Tror faktisk ikke jeg kender nogle der har døjet så lidt med den slags som mig. :lol:
0
...
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Skal jeg til lægen nu, eller kan det vente?

Indlægaf DenBruneMunk » 1. aug 2018, 17:54

LadyFox skrev:
DenBruneMunk skrev:Det er sgu nok en bums :) Jeg synes også jeg har det med at få bumser i trusse kanten :blomst:


Altså,
Jeg tror , eller mener at har man lidt anlæg for bumser, så kan hud irritation godt fremprovokere sådan en, altså når kant af stof eller f.eks en ur kant kan genere hud i længere tid så kan det ske. Måske er det stof som indeholder nogle bakterier som også gør det, så videnskabeligt har jeg ikke kigget på problemet.


Jeg har overhovedet ikke anlæg for bumser. Tror faktisk ikke jeg kender nogle der har døjet så lidt med den slags som mig. :lol:

Jeg indrømmer gerne, det var et gæt og ikke er læge, jeg synes bare selv at hvis noget generer som kanten af buks eller noget andet i direkte kontakt med huden som kan der komme knoppe-lignende bumser på stedet? Synes bare jeg havde hørt det var det, jeg får nu heller ikke bumser sån særligt mere men disse knopper som nævnt sker da sjældent men årsagen genkender jeg så.
0
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Skal jeg til lægen nu, eller kan det vente?

Indlægaf vibbsen » 1. aug 2018, 18:33

Jeg får også den slags fra tid til anden. Og de forsvinder -hvis man bare holder poterne for sig selv - som regel af sig selv efter kortere eller længere tid....Jeg ville ihvertfald ikke gå til lægen med den så længe den bare ser ud som den hele tiden har gjort og ellers passer sig selv og kun er øm hvis man ligefrem tiltaler den....

Bliver den varm og rød og byldeøm selvom du IKKE har moset og maset den, så vil jeg gå til lægen. Men ellers så tror jeg bare det er en af de der ting der dukker op af og til. For så at gå i sig selv igen....
1
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Skal jeg til lægen nu, eller kan det vente?

Indlægaf vibbsen » 1. aug 2018, 18:34

LadyFox skrev:
DenBruneMunk skrev:Det er sgu nok en bums :) Jeg synes også jeg har det med at få bumser i trusse kanten :blomst:


Altså,
Jeg tror , eller mener at har man lidt anlæg for bumser, så kan hud irritation godt fremprovokere sådan en, altså når kant af stof eller f.eks en ur kant kan genere hud i længere tid så kan det ske. Måske er det stof som indeholder nogle bakterier som også gør det, så videnskabeligt har jeg ikke kigget på problemet.


Jeg har overhovedet ikke anlæg for bumser. Tror faktisk ikke jeg kender nogle der har døjet så lidt med den slags som mig. :lol:


Det er det samme her....Det eneste sted jeg har haft bumser siden jeg var 15 er på inderlåret, mellem ballerne og så på den ene skamlæbe (Sidstnævnte gør til gengæld røvondt) og min erfaring er faktisk at hvis man bare lader dem være og undlader at provokerer dem, så forsvinder de af sig selv igen....
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Skal jeg til lægen nu, eller kan det vente?

Indlægaf DenBruneMunk » 1. aug 2018, 18:55

vibbsen skrev:
LadyFox skrev:
DenBruneMunk skrev:Det er sgu nok en bums :) Jeg synes også jeg har det med at få bumser i trusse kanten :blomst:


Altså,
Jeg tror , eller mener at har man lidt anlæg for bumser, så kan hud irritation godt fremprovokere sådan en, altså når kant af stof eller f.eks en ur kant kan genere hud i længere tid så kan det ske. Måske er det stof som indeholder nogle bakterier som også gør det, så videnskabeligt har jeg ikke kigget på problemet.


Jeg har overhovedet ikke anlæg for bumser. Tror faktisk ikke jeg kender nogle der har døjet så lidt med den slags som mig. :lol:


Det er det samme her....Det eneste sted jeg har haft bumser siden jeg var 15 er på inderlåret, mellem ballerne og så på den ene skamlæbe (Sidstnævnte gør til gengæld røvondt) og min erfaring er faktisk at hvis man bare lader dem være og undlader at provokerer dem, så forsvinder de af sig selv igen....

Det er ikke 2 uger siden jeg egentlig havde en på inderlåret, som du siger, lod den være, var lidt irriterende men det sker sådan 1 måske 2 gange om året måske. Jo, og så indvendig i næsen ;( dem kan man heller ikke gøre meget ved.
0
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Skal jeg til lægen nu, eller kan det vente?

Indlægaf LadyFox » 29. aug 2018, 17:57

Situationen er forsat den samme, så nu har jeg besluttet at kontakte min læge, hvis jeg nogensinde modtager en aktiverings-mail til tidsbestillingssystemet.
0
...

Tilbage til "Helbred"