Borrelia/neuroborreliose

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Borrelia/neuroborreliose

Indlægaf FruKuk » 8. aug 2018, 09:19

Halldora skrev:Hvordan går det med dig, FruKuk?


Tak for, at du spørger :kys: Jeg havde det bedre i går end i dag, så det er lidt noget møg. Men jeg satser på snarlig bedring
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Borrelia/neuroborreliose

Indlægaf Bøtte » 8. aug 2018, 19:37

Er du stadig indlagt? :kys:
0
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Borrelia/neuroborreliose

Indlægaf FruKuk » 9. aug 2018, 06:19

Bøtte skrev:Er du stadig indlagt? :kys:


Er lige blevet udskrevet :banan:
7
Brugeravatar
Halldora
Indlæg: 372
Tilmeldt: 25. jan 2016, 11:40
Kort karma: 25
Geografisk sted: 5000
Likede indlæg: 593

Re: Borrelia/neuroborreliose

Indlægaf Halldora » 9. aug 2018, 06:57

Jaaaaaa, hvor dejligt. Tillykke.
1
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Borrelia/neuroborreliose

Indlægaf FruKuk » 9. aug 2018, 13:19

Tak for tankerne - jeg er mega glad for at være udskrevet, og nu prøver jeg så at finde al min tålmodighed frem i forhold til at afvente, at symptomerne aftager.
Tålmod er en dyd
1
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Borrelia/neuroborreliose

Indlægaf FruKuk » 16. aug 2018, 19:58

Jeg er så mast. Og frustreret. Har ikke fået det en snus bedre og i går mistede jeg følesansen helt i højre side af ansigtet og fik en sindsyg hovedpine. Min egen læge valgte så at indlægge mig, men efter 4 timer udskrev neurologen mig med besked om, at hun ikke kunne finde tegn på hverken det ene eller det andet.

Og nu sidder jeg så her med følelsesløse hænder, et ansigt der sover og en knaldende hovedpine. Og værst af alt, så føler jeg mig som den vildeste hystade over ikke bare at kunne glæde mig over, at alting i følge prøverne ser fint ud.

Øv
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Borrelia/neuroborreliose

Indlægaf kidkomb » 16. aug 2018, 20:00

FruKuk skrev:Jeg er så mast. Og frustreret. Har ikke fået det en snus bedre og i går mistede jeg følesansen helt i højre side af ansigtet og fik en sindsyg hovedpine. Min egen læge valgte så at indlægge mig, men efter 4 timer udskrev neurologen mig med besked om, at hun ikke kunne finde tegn på hverken det ene eller det andet.

Og nu sidder jeg så her med følelsesløse hænder, et ansigt der sover og en knaldende hovedpine. Og værst af alt, så føler jeg mig som den vildeste hystade over ikke bare at kunne glæde mig over, at alting i følge prøverne ser fint ud.

Øv

Han kan sgu da ikke bare udskrive dig, når du har følelsesløst ansigt og hænder? :8:
Stakkels dig :ae:
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7325
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1558
Likede indlæg: 23139

Re: Borrelia/neuroborreliose

Indlægaf Aragorn » 16. aug 2018, 21:06

kidkomb skrev:
FruKuk skrev:Jeg er så mast. Og frustreret. Har ikke fået det en snus bedre og i går mistede jeg følesansen helt i højre side af ansigtet og fik en sindsyg hovedpine. Min egen læge valgte så at indlægge mig, men efter 4 timer udskrev neurologen mig med besked om, at hun ikke kunne finde tegn på hverken det ene eller det andet.

Og nu sidder jeg så her med følelsesløse hænder, et ansigt der sover og en knaldende hovedpine. Og værst af alt, så føler jeg mig som den vildeste hystade over ikke bare at kunne glæde mig over, at alting i følge prøverne ser fint ud.

Øv

Han kan sgu da ikke bare udskrive dig, når du har følelsesløst ansigt og hænder? :8:
Stakkels dig :ae:


Altså jeg går ud fra at spørgsmålet 'hvis der ikke er noget galt, hvorfor kan jeg så ikke mærke mit ansigt?' blev stillet. Det burde det i hvert fald.

Jeg ved godt, det er vanskeligt når man er tappet for kræfter.
0

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Borrelia/neuroborreliose

Indlægaf FruKuk » 17. aug 2018, 05:41

Aragorn skrev:
kidkomb skrev:
FruKuk skrev:Jeg er så mast. Og frustreret. Har ikke fået det en snus bedre og i går mistede jeg følesansen helt i højre side af ansigtet og fik en sindsyg hovedpine. Min egen læge valgte så at indlægge mig, men efter 4 timer udskrev neurologen mig med besked om, at hun ikke kunne finde tegn på hverken det ene eller det andet.

Og nu sidder jeg så her med følelsesløse hænder, et ansigt der sover og en knaldende hovedpine. Og værst af alt, så føler jeg mig som den vildeste hystade over ikke bare at kunne glæde mig over, at alting i følge prøverne ser fint ud.

Øv

Han kan sgu da ikke bare udskrive dig, når du har følelsesløst ansigt og hænder? :8:
Stakkels dig :ae:


Altså jeg går ud fra at spørgsmålet 'hvis der ikke er noget galt, hvorfor kan jeg så ikke mærke mit ansigt?' blev stillet. Det burde det i hvert fald.

Jeg ved godt, det er vanskeligt når man er tappet for kræfter.


Og til det var svaret; “Forbigående lammelser kan ikke altid forklares og generel utilpashed er almindelig i forbindelse med borrelia“. Utilpashed :rulle: Jeg er sgu længe forbi utilpas :sur:
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Borrelia/neuroborreliose

Indlægaf Bøtte » 17. aug 2018, 18:34

Shit altså Kuk :ae:

Håber det snart vender for dig :kys:
0
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Borrelia/neuroborreliose

Indlægaf FruKuk » 18. aug 2018, 07:02

Nå egen læge ringede til sygehuset. Det viser sig så, at neurologen havde glemt, at jeg også skulle tilses af infektionsmedicineren, så de havde forsøgt at få fat på mig. Men de havde så ikke mit nummer... Nå men summa summarum - jeg var retur på medicinsk afdeling i går og fik mere antibiotika i drop. Nu er jeg hjemme igen på en åben indlæggelse med besked om, at hvis der bliver det mindste forværring i symptomer, så skal jeg komme ind og få mit medicin i drop igen.

Jeg satser virkelig på, at det er vendt nu.
3
xxx---xxx
Indlæg: 621
Tilmeldt: 10. sep 2015, 20:15
Kort karma: 77
Likede indlæg: 339

Re: Borrelia/neuroborreliose

Indlægaf xxx---xxx » 19. aug 2018, 18:43

Nogle læger altså! Jeg synes simpelthen ikke de tager deres fag alvorligt.

Hvordan går det i dag :ae:
0
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Borrelia/neuroborreliose

Indlægaf FruKuk » 19. aug 2018, 20:45

xxx---xxx skrev:Nogle læger altså! Jeg synes simpelthen ikke de tager deres fag alvorligt.

Hvordan går det i dag :ae:


Bedre synes jeg. Tak :kys:

Skal “tjekke ind” med infektionsmedicinsk i morgen formiddag, så satser jeg på, at de udskriver mig rigtigt.
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Borrelia/neuroborreliose

Indlægaf Bøtte » 21. aug 2018, 19:59

FruKuk skrev:
xxx---xxx skrev:Nogle læger altså! Jeg synes simpelthen ikke de tager deres fag alvorligt.

Hvordan går det i dag :ae:


Bedre synes jeg. Tak :kys:

Skal “tjekke ind” med infektionsmedicinsk i morgen formiddag, så satser jeg på, at de udskriver mig rigtigt.


Hvordan gik det? :kys:
0
Brugeravatar
FruKuk
Indlæg: 5645
Tilmeldt: 16. sep 2015, 18:05
Kort karma: 927
Likede indlæg: 10021

Re: Borrelia/neuroborreliose

Indlægaf FruKuk » 22. aug 2018, 05:09

Bøtte skrev:
FruKuk skrev:
xxx---xxx skrev:Nogle læger altså! Jeg synes simpelthen ikke de tager deres fag alvorligt.

Hvordan går det i dag :ae:


Bedre synes jeg. Tak :kys:

Skal “tjekke ind” med infektionsmedicinsk i morgen formiddag, så satser jeg på, at de udskriver mig rigtigt.


Hvordan gik det? :kys:


Det gik ok. Tak for at du spørger :kys: De ordinerede 10 dages medicin mere, men heldigvis i tabletform. Og så samme aftale med, at jeg må komme ind og få drop, hvis symptomerne tager til igen.
0

Tilbage til "Helbred"