virker infrarøde massageapparater?

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
heysamaysa
Indlæg: 626
Tilmeldt: 18. dec 2015, 22:52
Kort karma: 77
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 944

virker infrarøde massageapparater?

Indlægaf heysamaysa » 11. sep 2018, 09:59

jeg har mange spændinger i ansigt, ryg og nakke og er såååååå træt af at lægge noget der nærmer sig 10 millioner :-D i fys-regninger.


er der nogle der har erfaringer med (den helt uskyldige slags :blush2: ) massageapparater med infrarød massage?




man kan få nogle forskellige fra beurer, OBH med flere men gider ikke ofre penge på det hvis det i virkeligheden bare er fis i en hornlygte :gammel:
0
Sov sødt lille Noah - 03.12.2015 :trist:

En ny stjerne på himlen er blevet født!

"The worst thing a mother goes through is having to give her sweet angel back to heaven"
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: virker infrarøde massageapparater?

Indlægaf Stitch » 20. sep 2018, 11:56

heysamaysa skrev:jeg har mange spændinger i ansigt, ryg og nakke og er såååååå træt af at lægge noget der nærmer sig 10 millioner :-D i fys-regninger.


er der nogle der har erfaringer med (den helt uskyldige slags :blush2: ) massageapparater med infrarød massage?




man kan få nogle forskellige fra beurer, OBH med flere men gider ikke ofre penge på det hvis det i virkeligheden bare er fis i en hornlygte :gammel:


Jeg har en fra OBH. Synes ikke rigtig den hjælper overhovedet desværre.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Allmost_Famous
Indlæg: 4177
Tilmeldt: 12. aug 2016, 18:37
Kort karma: 745
Likede indlæg: 17174

Re: virker infrarøde massageapparater?

Indlægaf Allmost_Famous » 20. sep 2018, 15:24

Jeg har et massagesæde, og jeg elsker det! Der kan tænde for varmen under massagen, og det lyser rødt, men om det lige hedder infrarød, ved jeg ikke. Men det er Så lækkert. Det kostede 800 kroner.
0
I've said it before and I'll say it again...

:lol:
Bergen
Indlæg: 7271
Tilmeldt: 23. jun 2018, 05:25
Kort karma: 467
Likede indlæg: 11849

Re: virker infrarøde massageapparater?

Indlægaf Bergen » 20. sep 2018, 16:00

Jeg var ikke imponeret over effekten af den OBH, vi fik købt. Bruger den aldrig.
Øvelser i varmtvandsbassin + infrarød sauna virker godt for mig i vores lokale svømmehal.
0

Tilbage til "Helbred"