Utidigt underliv - underlig blødning (tmi)

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5875
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 828
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14621

Utidigt underliv - underlig blødning (tmi)

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 26. sep 2018, 21:58

Da jeg er midt i mellem et lægeskift, har jeg en smule svært ved at finde ud af om (hvor) jeg skal insistere på en lægetid, så jeg håbede lidt at der sad en eller to herinde som har prøvet noget lignende. Eller ikke rigtig - men måske bare ved hvad det næste skridt ville være :genert:

Dag 21 i min cyklus (en god uge før mens) havde jeg en mellem-voldsom blødning. Det var rent, frisk blod, intet slim eller udflåd.
Der var en hel del af det, som et forholdsvis heavy flow uden at det er styrtblødning. Altså er jeg sikker på det ikke er en rift.

Det blødte stadig om morgenen efter, men stoppede i løbet af dagen. Dagen efter igen var der en blødning, men dog med gammelt blod. Stadig intet slim eller lignende.

Siden da har der dog været brunligt (meget lyst) udflåd og on/off skarpe smerter i højre og venstre side diagonalt fra ASIS mod skambenet. Ingen rigtig blødning siden.

Er der nogle der har prøvet noget lignende, evt. Ved hvad det kan være?
Jeg skal til lægen med det, jeg er bare i tvivl om det kan vente til min initiation appointment ved nye læge om to ugers tid, eller jeg skal prøve at presse mig ind ved nuværende læge (der som regel også har en god tre ugers ventetid på ikke-akutte tider :rulle: ) ... min kæreste er lidt i panik over det, jeg er vant til min krop er i stykker så er en del mere chilled :lol:
0
IrmaPigen
Indlæg: 7782
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12427

Re: Utidigt underliv - underlig blødning (tmi)

Indlægaf IrmaPigen » 27. sep 2018, 05:59

Skarpe smerter = læge asap. Imo.
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5338
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567