Speciallæger og ventetid.

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Speciallæger og ventetid.

Indlægaf FrøkenM » 21. nov 2018, 16:27

Tata skrev:
Rosie skrev:Ortopædkirurgisk på OUH har 1 år og 5 måneders ventetid til forundersøgelse af knæ. Så det kan være ret ekstremt.
Tror desværre man må vænne sig til at det er patienterne der lige nu må søge mod de sygehuse som har kapacitet, selvom det selvfølgelig var langt mere optimalt, at man kunne komme til tættere på sin bopæl.


Orthopædkirurgisk på Aalborg har også 1/2 år, men det der med med at komme på et afbud, kan altså godt betale sig at forsøge, selvom det føles lidt anmassende, så vil de gerne udfylde tiderne jo, fremfor at de går til spilde, skal man huske på. Jeg er selv lige blevet rykket 4 måneder frem i køen, fordi jeg ringede og sagde, at jeg kunne komme med 1 dags varsel :) .

Præcis :)

Det har også hjulpet mig en del gange efterhånden. Pt. har jeg en tid i det nye år på Aalborg men frem til jul er jeg i praktik derude og skal efterfølgende skrive speciale. Det gør at jeg kan dukke op med 1-2 timers varsel langt de fleste dage.
1
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:

Tilbage til "Helbred"