Akut - God tandlæge med rimelig priser i hovedstadsområdet

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6679

Re: Akut - God tandlæge med rimelig priser i hovedstadsområdet

Indlægaf 1234 » 8. dec 2018, 17:21

JoyNips skrev:
1234 skrev:
JoyNips skrev:Tandlægerne på Østerbro er dem jeg sværger til hvis jeg har noget akut jeg ikke kan holde ud at gå med til jeg får mulighed for at komme hjem til Jylland.
https://tpobro.dk

Den kommer jeg forbi hverdag, så hvis den er god vil jeg se om de har en tid i den her uge.


Man kan altid få en tid samme dag, er min erfaring.

Fedt. Deres priser ser også meget rimelige ud.
Så tror jeg, at jeg forsøger med dem først.
Er træt af at tandlægebesøg er noget som kræver en masse planlægning :)
0
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Akut - God tandlæge med rimelig priser i hovedstadsområdet

Indlægaf Sangius » 8. dec 2018, 18:23

fisken80 skrev:
DenBruneMunk skrev:
fisken80 skrev:
DenBruneMunk skrev:
1234 skrev:Så hvem vil du anbefale? Jeg bor i Nordvest, men er villig til at tage lidt længere transport for en sød og dygtig tandlæge, der ikke flår min pung, når jeg skal have hevet visdomstænderne ud. Og de skal hives ud snarest muligt for det gør virkelig ondt :trist:

At få hevet tænder ud er nok det billigste tandlæger kan lave, at du så kan risikere følge virkninger som du skal til tandtekniker og roden er groet ind i kæbe osv, er noget andet. Men ellers burde du ikke skræmmes af 250-350 kr der, for det er ikke dyrt at hive tænder ud.


Du får ikke trukket tænder ud til den pris medmindre der er tale om en totalt ukompliceret tandudtrækning, og det der meget sjældent når det er visdomstænder.
Hos min, billige, tandlæge koster det minimum 1500 kroner for en operativ fjernelse af en visdomstand.

ukompliceret, jo. Jeg har da personlige regninger på 2 stk. Så ikke noget mærkeligt der og jo, når det bliver med anden hjælp så er det jo klart det kan blive dyrere, når det ikke længere er ukompliceret. Jeg har fået samme info fra andre når jeg nævnte jeg nok skulle have dem fjernet og ja, så var der et eksempel med problemet med rod som var groet ind i kæben men det behøver man vel ikke frygte? Du går vel ikke og tror du skal dø, bare fordi du skal have taget blodprøve? :)


Der er betændelse i den ene, allerede der er vi ovre, at det er ukompliceret.


Jeg havde betændelse i en visdomstand, og fik den trukket ud. Det tog 30 sekunder. 4 minutter hvis man tæller bedøvelsen med.

Har også opereret en ud, det tog 45 minutter og kostede 2500. Der var ikke betændelse i.

Betændelse gør det ikke automatisk kompliceret.
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
Sof
Indlæg: 1730
Tilmeldt: 16. maj 2018, 10:28
Kort karma: 111
Likede indlæg: 2501

Re: Akut - God tandlæge med rimelig priser i hovedstadsområdet

Indlægaf Sof » 8. dec 2018, 18:41

Hvis de ikke har tid i den på Østerbro, så har de en søster klinik på Frb, jeg har været begge steder og har nu en fast tandlæge på Frederiksberg. Er super tilfreds med behandlinger og priser :)

Og synes også man kan komme ret hurtigt til, hvis det er akut https://tpfrb.dk
0
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Akut - God tandlæge med rimelig priser i hovedstadsområdet

Indlægaf Sangius » 8. dec 2018, 18:51

Jeg har haft stor glæde af klorhexidin gel. Det kan man ligge rundt om tanden med en vatpind før sengetid, og så får det lov at virke natten over.
Jeg har haft betændelse i visdomstænder før, uden at de behøvede at komme ud - men hvor jeg bare skulle rette op på børsteteknikken eller være mere opmærksom.
Ville altid lige høre en tandlæge mere ad :)
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6679

Re: Akut - God tandlæge med rimelig priser i hovedstadsområdet

Indlægaf 1234 » 8. dec 2018, 20:07

Sangius skrev:Jeg har haft stor glæde af klorhexidin gel. Det kan man ligge rundt om tanden med en vatpind før sengetid, og så får det lov at virke natten over.
Jeg har haft betændelse i visdomstænder før, uden at de behøvede at komme ud - men hvor jeg bare skulle rette op på børsteteknikken eller være mere opmærksom.
Ville altid lige høre en tandlæge mere ad :)

Helt ærlig, så er jeg ligeglad med om det kan undgås. Jeg ville hellere betale pengene og så aldrig have så ondt igen. Jeg har aldrig haft et hul eller nogle andre tandsmerter før i mit liv. Så jeg gider overhovedet ikke bøvlet med den slags. Det gør det sgu for ondt til.

Og så jeg ret sikker på den ene er nødt til at komme ud den rammer ned i den anden, der er på vej op. Fordi den er meget længere end de andre tænder. Jeg har bare ikke lagt mærke til det før, fordi den anden slet ikke var kommet ud, så der var massere plads før.
1
Brugeravatar
Sangius
Indlæg: 9659
Tilmeldt: 30. jan 2016, 19:49
Kort karma: 1356
Likede indlæg: 29250

Re: Akut - God tandlæge med rimelig priser i hovedstadsområdet

Indlægaf Sangius » 8. dec 2018, 20:17

1234 skrev:
Sangius skrev:Jeg har haft stor glæde af klorhexidin gel. Det kan man ligge rundt om tanden med en vatpind før sengetid, og så får det lov at virke natten over.
Jeg har haft betændelse i visdomstænder før, uden at de behøvede at komme ud - men hvor jeg bare skulle rette op på børsteteknikken eller være mere opmærksom.
Ville altid lige høre en tandlæge mere ad :)

Helt ærlig, så er jeg ligeglad med om det kan undgås. Jeg ville hellere betale pengene og så aldrig have så ondt igen. Jeg har aldrig haft et hul eller nogle andre tandsmerter før i mit liv. Så jeg gider overhovedet ikke bøvlet med den slags. Det gør det sgu for ondt til.

Og så jeg ret sikker på den ene er nødt til at komme ud den rammer ned i den anden, der er på vej op. Fordi den er meget længere end de andre tænder. Jeg har bare ikke lagt mærke til det før, fordi den anden slet ikke var kommet ud, så der var massere plads før.


Det er da også helt op til dig selv. Personligt vil jeg helst beholde mine tænder, hvis det ikke er strengt nødvendigt at de skal ud :) .
0
T ♡ sep 2016
M ♡ okt 2018
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6679

Re: Akut - God tandlæge med rimelig priser i hovedstadsområdet

Indlægaf 1234 » 8. dec 2018, 20:20

Sangius skrev:
1234 skrev:
Sangius skrev:Jeg har haft stor glæde af klorhexidin gel. Det kan man ligge rundt om tanden med en vatpind før sengetid, og så får det lov at virke natten over.
Jeg har haft betændelse i visdomstænder før, uden at de behøvede at komme ud - men hvor jeg bare skulle rette op på børsteteknikken eller være mere opmærksom.
Ville altid lige høre en tandlæge mere ad :)

Helt ærlig, så er jeg ligeglad med om det kan undgås. Jeg ville hellere betale pengene og så aldrig have så ondt igen. Jeg har aldrig haft et hul eller nogle andre tandsmerter før i mit liv. Så jeg gider overhovedet ikke bøvlet med den slags. Det gør det sgu for ondt til.

Og så jeg ret sikker på den ene er nødt til at komme ud den rammer ned i den anden, der er på vej op. Fordi den er meget længere end de andre tænder. Jeg har bare ikke lagt mærke til det før, fordi den anden slet ikke var kommet ud, så der var massere plads før.


Det er da også helt op til dig selv. Personligt vil jeg helst beholde mine tænder, hvis det ikke er strengt nødvendigt at de skal ud :) .

Det ville jeg også, hvis det betød noget kosmetisk eller for mit bid. Men visdomstænder har jo ingen reel funktion, så ser virkelig ingen grund til at forsøge at beholde dem, hvis det bare betyder, at de gør så ondt igen en anden gang. Det er mit liv sgu for kort til.
0
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15158

Re: Akut - God tandlæge med rimelig priser i hovedstadsområdet

Indlægaf Zonta » 9. dec 2018, 17:09

Jeg kan også anbefale Tandlægerne ved søerne; https://www.tandnet.dk/. Den tandlæge jeg havde, er der ikke længere, men jeg var altid glad for deres behandling :)

Jeg har fået revet en enkelt visdomstand ud dér og det gik så fint uden nogen komplikationer osv.

Edit: Jeg har fået revet 3 visdomstænder ud og skal have den sidste revet ud i januar. Jeg får nemt huller og jeg har ikke voldsomt god plads i munden, så de er mere til besvær end gavn også selvom jeg ikke er decideret generet af dem. Så jeg kan godt forstå dit valg :)
1
J, juli 2018.
Brugeravatar
Purple
Indlæg: 698
Tilmeldt: 19. jan 2016, 21:44
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1657

Re: Akut - God tandlæge med rimelig priser i hovedstadsområdet

Indlægaf Purple » 9. dec 2018, 18:46

Sof skrev:Hvis de ikke har tid i den på Østerbro, så har de en søster klinik på Frb, jeg har været begge steder og har nu en fast tandlæge på Frederiksberg. Er super tilfreds med behandlinger og priser :)

Og synes også man kan komme ret hurtigt til, hvis det er akut https://tpfrb.dk



Jeg hepper med her! Jeg er fast kunde der - og de er FANTASTISKE! :banan: :banan:
0

Tilbage til "Helbred"