Rejse med psykopharma

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
Purple
Indlæg: 698
Tilmeldt: 19. jan 2016, 21:44
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1657

Re: Rejse med psykopharma

Indlægaf Purple » 13. mar 2019, 22:38

MrMister skrev:
Purple skrev:Jeg ville tage fat i ambassaden - de ved 100 % hvad det kræves. Da vi skulle til Mauritius, der ringede jeg også til ambassaden, og fik klart svar. Der brugte de pillepas + dokument fra psykiater på engelsk, så var alt ok. Så.. ambassaden - så får du et brugbart svar når vi snakker mellemøsten :)


Dumt spørsmål: den danske ambassade i det pågældende land eller landets ambassade i Danmark?


Landets ambassade i Danmark :)
0
MrMister
Indlæg: 2396
Tilmeldt: 13. jan 2019, 18:24
Kort karma: 284
Likede indlæg: 6932

Re: Rejse med psykopharma

Indlægaf MrMister » 13. mar 2019, 22:43

Purple skrev:
MrMister skrev:
Purple skrev:Jeg ville tage fat i ambassaden - de ved 100 % hvad det kræves. Da vi skulle til Mauritius, der ringede jeg også til ambassaden, og fik klart svar. Der brugte de pillepas + dokument fra psykiater på engelsk, så var alt ok. Så.. ambassaden - så får du et brugbart svar når vi snakker mellemøsten :)


Dumt spørsmål: den danske ambassade i det pågældende land eller landets ambassade i Danmark?


Landets ambassade i Danmark :)


En stor del af mig hælder meget til at lade det blive hjemme denne gang. Har virkelig ikke lyst til at den stat har noget som helst på mig ... :/
0
"Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen." - Churchill
Brugeravatar
Purple
Indlæg: 698
Tilmeldt: 19. jan 2016, 21:44
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1657

Re: Rejse med psykopharma

Indlægaf Purple » 13. mar 2019, 22:44

MrMister skrev:
Purple skrev:
MrMister skrev:
Purple skrev:Jeg ville tage fat i ambassaden - de ved 100 % hvad det kræves. Da vi skulle til Mauritius, der ringede jeg også til ambassaden, og fik klart svar. Der brugte de pillepas + dokument fra psykiater på engelsk, så var alt ok. Så.. ambassaden - så får du et brugbart svar når vi snakker mellemøsten :)


Dumt spørsmål: den danske ambassade i det pågældende land eller landets ambassade i Danmark?


Landets ambassade i Danmark :)


En stor del af mig hælder meget til at lade det blive hjemme denne gang. Har virkelig ikke lyst til at den stat har noget som helst på mig ... :/


Hvad er det for en stat, siden du er så nervøs? Er det Dubai fx? Altså.. hvis du gør som ambassaden informerer om, så bude du absolut ikke opleve problemer :blush2:
0
Brugeravatar
Purple
Indlæg: 698
Tilmeldt: 19. jan 2016, 21:44
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1657

Re: Rejse med psykopharma

Indlægaf Purple » 13. mar 2019, 22:48

0
Brugeravatar
Purple
Indlæg: 698
Tilmeldt: 19. jan 2016, 21:44
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1657

Re: Rejse med psykopharma

Indlægaf Purple » 13. mar 2019, 22:49

Nogen lande bruger legalisering - og det skal man betale for. Husker ikke hvor meget dog :)

http://um.dk/da/rejse-og-ophold/legalisering/

Hvor længe skal du være afsted?
0
MrMister
Indlæg: 2396
Tilmeldt: 13. jan 2019, 18:24
Kort karma: 284
Likede indlæg: 6932

Re: Rejse med psykopharma

Indlægaf MrMister » 16. mar 2019, 11:15

Er afsted. Det gik fint med kontrollerne. Eller rettere: der var ingen kontrol nogen steder. Så på den måde fint nok. Selvom jeg var ret nervøs :)
1
"Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen." - Churchill

Tilbage til "Helbred"