Når man finder en knude..

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1843
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Når man finder en knude..

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 7. apr 2019, 18:46

Jeg har fundet en 1,5 cm rund knude der er hæftet på min bækkenbundsmuskel. Min læge ved ikke hvad det er og har sendt mig til gynækolog. Der er over en måned til jeg kan få en tid, og jeg er ret nervøs.
Er det mon ok at der skal gå så lang tid når der er tale om en knude?
0
Brugeravatar
Freya
Indlæg: 660
Tilmeldt: 11. maj 2016, 12:42
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1664

Re: Når man finder en knude..

Indlægaf Freya » 7. apr 2019, 18:51

Jeg ville ikke kunne vente så længe. Har du været inde og kigge på ventetider hos de forskellige gynækologer på sundhed.dk? Ofte kan man finde mandlige gynækologer med en uges ventetid. Det taktik benyttede jeg selv for nylig. Ingen grund til at gå længere end nødvendigt med en bekymring.
0
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1843
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: Når man finder en knude..

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 7. apr 2019, 18:56

Freya skrev:Jeg ville ikke kunne vente så længe. Har du været inde og kigge på ventetider hos de forskellige gynækologer på sundhed.dk? Ofte kan man finde mandlige gynækologer med en uges ventetid. Det taktik benyttede jeg selv for nylig. Ingen grund til at gå længere end nødvendigt med en bekymring.

Jeg går straks derind! Tak for tippet!
0
Brugeravatar
Freya
Indlæg: 660
Tilmeldt: 11. maj 2016, 12:42
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1664

Re: Når man finder en knude..

Indlægaf Freya » 7. apr 2019, 19:16

Jacobsen81 skrev:
Freya skrev:Jeg ville ikke kunne vente så længe. Har du været inde og kigge på ventetider hos de forskellige gynækologer på sundhed.dk? Ofte kan man finde mandlige gynækologer med en uges ventetid. Det taktik benyttede jeg selv for nylig. Ingen grund til at gå længere end nødvendigt med en bekymring.

Jeg går straks derind! Tak for tippet!

https://www.sundhed.dk/borger/guides/fi ... =Gynækolog
1

Tilbage til "Helbred"