Tekst på udleveret medicin

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2145
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: Tekst på udleveret medicin

Indlægaf didas » 29. sep 2015, 22:32

kidkomb skrev:Jeg får også Lamotrigen 200mg og på min har altid stået stemningsstabiliserende.

Det er da noget voldsomt rod, hvis man kommer til skade og bliver indlagt og hospitalet tror, at man lider af noget andet end man gør!


Det var eks. lige ved at koste min mor en plads på hospice. Hun fik Alzheimersmedicin som et forsøg, efter nogle blodpropper i hjernen. Hun havde så ikke Alzheimers men det var fejlagtigt ikke kommet med i journalen på hospitalet, at medicinen blev givet for noget andet.

Så hver gang vi kom ind på hospitalet og der havde været vagtskifte, stod der ligeså fint på hendes papirer på hospitalsstuen "patienten har Alzheimers". Da vi så skulle søge om hospiceplads, ville de slet ikke sende en ud for at visitere hende, da man ikke kan komme på hospice, når man har Alzheimers og det stod jo i hendes journal, som de havde modtaget?! Det krævede adskillige opkald fra både os, læger og sygeplejersker at overbevise dem om, at det ikke var rigtigt.

Så det er virkelig ikke en altid en bagatel, at der ikke står det rigtige på glasset...
2
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:

Tilbage til "Helbred"