Røvirriterende forkølelse

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Røvirriterende forkølelse

Indlægaf Miss_no_More » 20. nov 2016, 11:34

Jeg måtte i fredags gå hjem med forkølelse. Jeg har egentlig skrantet lidt i et par uger. Snot, tyk i hovedet, ondt i halsen og øm i kroppen. Men ikke alle ting på samme tid og aldrig så voldsomt, at jeg syntes det var nødvendigt med en sygemelding. Og bedst som jeg troede, det var ovre og jeg har været HELT symptomfri i et par dage, vender det tilbage.
Og denne gang altså for fuld skrue, så jeg måtte gå hjem. Jeg håber, jeg denne gang kan få bugt med det og blive HELT rask. Jeg er stadig i tvivl om, jeg tager afsted i morgen.

Men er der andre, der har oplevet det samme denne sæson? Altså en forkølelse der "kommer og går" så at sige? For jeg er sgu ærlig talt ved at være RET træt af det :cuss: Og jeg kan ikke mindes at have prøvet noget lignende, hvor det kommer tilbage, efter jeg (tror) er rask. Det er nu 3.(!) gang, det er vendt tilbage, selvom jeg troede jeg var helt tip top ovenpå :nerve:
Jeg bor for øvrigt i Nordjylland, det kan jo også være relevant.
Senest rettet af Miss_no_More 20. nov 2016, 11:39, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Røvirriterende forkølelse

Indlægaf kidkomb » 20. nov 2016, 11:39

Vi har haft den ad flere omgange på mit arbejde i efteråret. -Hovedstadsområdet.
Folk er forkølede. Så alligevel ikke helt. Så lidt. Så pludselig meget. Så rask. Ej, så lidt alligevel.

Skide irriterende.
1
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Røvirriterende forkølelse

Indlægaf Miss_no_More » 20. nov 2016, 11:43

kidkomb skrev:Vi har haft den ad flere omgange på mit arbejde i efteråret. -Hovedstadsområdet.
Folk er forkølede. Så alligevel ikke helt. Så lidt. Så pludselig meget. Så rask. Ej, så lidt alligevel.

Skide irriterende.


Åh, det er godt at høre, det ikke bare er mig der er et skvat. Jeg er ellers sjældent syg så var begyndt at overveje, om jeg var i dårlig stand sådan vitamin mæssigt.
Så ER det nok heldigvis bare en mutantvirus, der er i omløb :-D
1
Mette
Indlæg: 1274
Tilmeldt: 28. aug 2015, 11:43
Kort karma: 77
Likede indlæg: 1816

Re: Røvirriterende forkølelse

Indlægaf Mette » 20. nov 2016, 13:45

Sådan har jeg haft det i 3 uger. Jeg bliver sindssyg.
1
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Røvirriterende forkølelse

Indlægaf Miss_no_More » 20. nov 2016, 22:02

Smiling_Goat skrev:Det er også noget vi døjer med på min arbejdsplads - jeg gør det også personligt. Det er vildt irriterende. Jeg har gået og ventet på, at det ville gå ordentligt i udbrud i måneder. Jeg troede lige, jeg var okay igen, indtil sidste uge hvor jeg så fik bihulebetændelse åbenbart.

Det er ligesom om min krop er gevaldigt vægelsindet og jeg bare bliver trukket rundt i manegen.


Jeg tror måske også, mit har udviklet sig til bihulebetændelse. Men selvom jeg går til læge for at få det be- eller afkræftet, kan han ikke give noget for det, vel? For så gider jeg faktisk ikke.

Jeg har væbnet mig med en næsespray i dagligdagen og så et næsehorn. Min yndlingssætning lige for tiden: "jeg går lige ud og leger med mit næsehorn" :-D
0
Brugeravatar
Miss_no_More
Indlæg: 1804
Tilmeldt: 6. sep 2015, 08:45
Kort karma: 289
Geografisk sted: Nordjylland
Likede indlæg: 6209

Re: Røvirriterende forkølelse

Indlægaf Miss_no_More » 20. nov 2016, 22:48

Falstria skrev:Torskelever og hvidløg.


Oralt eller analt? Ja, med de ting ved jeg snart ikke, hvad der er at foretrække.
0
Buller
Indlæg: 1176
Tilmeldt: 16. jan 2016, 09:14
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1800

Re: Røvirriterende forkølelse

Indlægaf Buller » 20. nov 2016, 23:18

Echinacea plejer at virke fint for mig. Kan efterhånden købet i alle supermarkeder, matas og på apoteket.
0

Tilbage til "Helbred"