Blod i afføring

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Fræksak
Indlæg: 2487
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 469
Likede indlæg: 4211

Re: Blod i afføring

Indlægaf Fræksak » 24. feb 2017, 17:19

Hvordan gik det, TS?
0
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1843
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: Blod i afføring

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 18. mar 2017, 21:31

Fie1234 skrev:Jeg skal til undersøgelse i dag om lidt over en time.

Jeg beklager lige detaljerne der kommer her.

Men jeg skulle jo udtømmes først. Jeg fik en klyx, som er en flaske som skal føres op i endetarmen og tømmes, og så går der 5-10 minutter og så er det på toilettet. Det var dog det mest smertefulde jeg nogensinde har oplevet. Min kæreste var så sød at han nok skulle give mig den der klyx. Men selvom der var smurt vaseline på tutten af flasken, så var det helt forfærdeligt smertefuldt. Bare når han satte den til åbningen gjorde det ondt og det var værre når den skulle føres ind. Jeg lå og skreg af smerte og græd, det føltes som om jeg blev skåret op indefra, og den var ikke særlig langt inde. Så nu er jeg bare endnu mere bekymret over undersøgelsen, og om det overhovedet kan lykkes :forvirret:

Det lyder da som om du har onde hæmorider hvis det gjorde så ondt!
0
Fie1234
Indlæg: 42
Tilmeldt: 12. jan 2017, 13:23
Kort karma: 2
Likede indlæg: 13

Re: Blod i afføring

Indlægaf Fie1234 » 24. mar 2017, 20:44

Jeg glemte helt alt om den her tråd. Undersøgelsen gik fint og der var intet at finde. Der var en smule hæmorider, men det var meget normalt at finde hos de undersøgte og ikke noget der skulle behandles. Hvis jeg får blod i afføringen igen skal jeg kontakte lægen igen med henblik på at få en ny undersøgelse, hvor en større del af tarmen bliver tjekket.
1

Tilbage til "Helbred"