Blister - hjælp!

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
jeanett88
Indlæg: 371
Tilmeldt: 26. sep 2015, 14:24
Kort karma: 65
Likede indlæg: 646

Re: Blister - hjælp!

Indlægaf jeanett88 » 22. jul 2017, 18:09

Maanii skrev:
Jeg lider periodemæssigt meget af blister, og jeg har læst nettet tyndt for info og produkter, og jeg har læst at Oralmedic skulle være det ultimativt mest effektive middel.

Man kan ikke købe det i dk, men jeg fandt en engelsk webshop som sender til dk.

Jeg har ikke selv prøvet det endnu, men efter hvad jeg har læst mig frem til er det crazy effektivt. Tænkte jeg lige ville give tippet videre.


Mange tak for dit tip. Det er værd at undersøge.
Jeg bliver ved med at få nye blister pt. Ved ikke lige hvad der sker :(
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Blister - hjælp!

Indlægaf Filipai » 22. jul 2017, 19:16

jeanett88 skrev:
Buller skrev:Jeg har en aloe vera spray, der kan fjerne blister.

Jeg har også døjet med dem i mange år, det blev dog bedre efter jeg begyndte at bruge zendium. Men den spray.... den fjerner smerten med det samme og så er blisten nærmest væk på et par timer. Helt crazy!

Skriver det kun fordi jeg tænker at du måske kan prøve at købe noget god kvalitet aloe og så prøve det?


Kommer lige med et spørgsmål her et halvt år efter :lol: Hvad hedder din spray?

Jeg er ramt af 5-6 blister pt og det gør ondt!

Hvordan endte det med dig, TS?


Det endte med at jeg brugte alt medicin der var til at finde i Thailand, og intet hjalp. Til sidst smurte jeg hele tungen ind i aloe vera, og 3 timer senere var blisterne på retur, og så blev resten af ferien god :D
Har efterfølgende droppet colgate og skiftet over til zendium.
1
jeanett88
Indlæg: 371
Tilmeldt: 26. sep 2015, 14:24
Kort karma: 65
Likede indlæg: 646

Re: Blister - hjælp!

Indlægaf jeanett88 » 22. jul 2017, 19:26

Filipai skrev:
Det endte med at jeg brugte alt medicin der var til at finde i Thailand, og intet hjalp. Til sidst smurte jeg hele tungen ind i aloe vera, og 3 timer senere var blisterne på retur, og så blev resten af ferien god :D
Har efterfølgende droppet colgate og skiftet over til zendium.


:lol: Man bliver også bare desperat. De er virkelig nogle små sataner, de blister :cuss:
Godt resten af ferien var god.
Jeg har skiftet til Zendium for længe siden, så det kan jeg desværre ikke gøre :)
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Blister - hjælp!

Indlægaf HappyPaww » 22. jul 2017, 20:45

Longo Vital har hjulpet mig rigtig meget :)
1
jeanett88
Indlæg: 371
Tilmeldt: 26. sep 2015, 14:24
Kort karma: 65
Likede indlæg: 646

Re: Blister - hjælp!

Indlægaf jeanett88 » 31. jul 2017, 17:58

Jeg begyndte at tage Longo Vital for en uges tid siden og uden at sige for meget, har jeg pt. ingen blister :klap: :worship:
0
Brugeravatar
mulledit
Indlæg: 956
Tilmeldt: 15. sep 2015, 08:08
Kort karma: 51
Likede indlæg: 877

Re: Blister - hjælp!

Indlægaf mulledit » 1. aug 2017, 12:55

jeanett88 skrev:Jeg begyndte at tage Longo Vital for en uges tid siden og uden at sige for meget, har jeg pt. ingen blister :klap: :worship:


Jeg tager i øvrigt ikke tre om dagen.. faktisk er jeg nu så modig at jeg slet ikke tager nogen :ad!: Mærker jeg at der er blister på vej, så tager jeg fuld dosis et par dage og så er den klaret. :banan:
1
Bøllen 08.06.2010 :love:

Billen 22.07.2014 :love:


IG blogger under navnet Strawberryonion
jeanett88
Indlæg: 371
Tilmeldt: 26. sep 2015, 14:24
Kort karma: 65
Likede indlæg: 646

Re: Blister - hjælp!

Indlægaf jeanett88 » 2. aug 2017, 10:53

mulledit skrev:
jeanett88 skrev:Jeg begyndte at tage Longo Vital for en uges tid siden og uden at sige for meget, har jeg pt. ingen blister :klap: :worship:


Jeg tager i øvrigt ikke tre om dagen.. faktisk er jeg nu så modig at jeg slet ikke tager nogen :ad!: Mærker jeg at der er blister på vej, så tager jeg fuld dosis et par dage og så er den klaret. :banan:


Fedt, at du kan gøre det på den måde. De er jo lidt dyre :genert:
Jeg tør ikke eksperimentere med det endnu, men måske senere. Det er også de originale du tager ikk'? Så i Bilka, at der er forskellige slags Longo vital :gruble:
0
Brugeravatar
mulledit
Indlæg: 956
Tilmeldt: 15. sep 2015, 08:08
Kort karma: 51
Likede indlæg: 877

Re: Blister - hjælp!

Indlægaf mulledit » 2. aug 2017, 11:01

jeanett88 skrev:
mulledit skrev:
jeanett88 skrev:Jeg begyndte at tage Longo Vital for en uges tid siden og uden at sige for meget, har jeg pt. ingen blister :klap: :worship:


Jeg tager i øvrigt ikke tre om dagen.. faktisk er jeg nu så modig at jeg slet ikke tager nogen :ad!: Mærker jeg at der er blister på vej, så tager jeg fuld dosis et par dage og så er den klaret. :banan:


Fedt, at du kan gøre det på den måde. De er jo lidt dyre :genert:
Jeg tør ikke eksperimentere med det endnu, men måske senere. Det er også de originale du tager ikk'? Så i Bilka, at der er forskellige slags Longo vital :gruble:


Har taget både originale og dem med ginseng og haft god erfaring med begge. Da jeg tog dem dagligt tog jeg vist kun en (eller to) om dagen. Men ja, når der kommer lidt ro på kan du prøve dig lidt frem.

Jeg har lige haft en på størrelse med en 1 krone, lige under fortænderne i undermunden, det gjorde mega nas.
1
Bøllen 08.06.2010 :love:

Billen 22.07.2014 :love:


IG blogger under navnet Strawberryonion
jeanett88
Indlæg: 371
Tilmeldt: 26. sep 2015, 14:24
Kort karma: 65
Likede indlæg: 646

Re: Blister - hjælp!

Indlægaf jeanett88 » 2. aug 2017, 11:09

mulledit skrev:
Har taget både originale og dem med ginseng og haft god erfaring med begge. Da jeg tog dem dagligt tog jeg vist kun en (eller to) om dagen. Men ja, når der kommer lidt ro på kan du prøve dig lidt frem.

Jeg har lige haft en på størrelse med en 1 krone, lige under fortænderne i undermunden, det gjorde mega nas.


Okay, det kommer sig nok ikke så nøje så :) Jeg tager 3 om dagen, som der står. Uanset had skader vitaminerne jo ikke, så det bliver jeg nok ved med lidt endnu.

Puha det var også en stor en. De kan bare være så smertefulde :kram:
0
Brugeravatar
mulledit
Indlæg: 956
Tilmeldt: 15. sep 2015, 08:08
Kort karma: 51
Likede indlæg: 877

Re: Blister - hjælp!

Indlægaf mulledit » 2. aug 2017, 12:13

jeanett88 skrev:
mulledit skrev:
Har taget både originale og dem med ginseng og haft god erfaring med begge. Da jeg tog dem dagligt tog jeg vist kun en (eller to) om dagen. Men ja, når der kommer lidt ro på kan du prøve dig lidt frem.

Jeg har lige haft en på størrelse med en 1 krone, lige under fortænderne i undermunden, det gjorde mega nas.


Okay, det kommer sig nok ikke så nøje så :) Jeg tager 3 om dagen, som der står. Uanset had skader vitaminerne jo ikke, så det bliver jeg nok ved med lidt endnu.

Puha det var også en stor en. De kan bare være så smertefulde :kram:


Jeg har siden jeg var lille fået sådan nogle store nogen en gang imellem, det var min tandlæge der anbefalede Longo Vital dengang.
1
Bøllen 08.06.2010 :love:

Billen 22.07.2014 :love:


IG blogger under navnet Strawberryonion
jeanett88
Indlæg: 371
Tilmeldt: 26. sep 2015, 14:24
Kort karma: 65
Likede indlæg: 646

Re: Blister - hjælp!

Indlægaf jeanett88 » 2. aug 2017, 12:17

mulledit skrev:
Jeg har siden jeg var lille fået sådan nogle store nogen en gang imellem, det var min tandlæge der anbefalede Longo Vital dengang.


Stakkel!
Jeg havde dem få gange som barn. Men efter jeg blev gravid/stoppede med at ryge, for 2 år siden, har jeg haft dem regelmæssigt. Dog aldrig så slemt, som for nyligt. Forhåbentlig holder de sig væk nu!
1

Tilbage til "Helbred"