Få talt sine æg?

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
Santopia
Kort karma: 97
Geografisk sted: Nørrebro
Likede indlæg: 863

Få talt sine æg?

Indlægaf Santopia » 18. mar 2017, 18:17

.. Kan man det, selvom man ikke er igang med at prøve at blive gravid? Jeg hørte for nyligt om en kvinde i min omgangskreds som havde fået talt sine æg, hvor det så kritisk ud, og eftersom jeg er ældre, begyndte jeg at blive lidt nervøs for mine egne udsigter, så gad godt på det tjekket :genert:
0
Brugeravatar
Hunkat
Kort karma: 316
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 10391

Re: Få talt sine æg?

Indlægaf Hunkat » 18. mar 2017, 18:21

Jeg har fået det gjort. Det var på Rigshospitalet, som del af et forsøg. De er åbne for alle så vidt jeg ved.
Det er ikke den mest behageligt undersøgelse. Og resultatet er selvfølgelig vejledende men de er meget venlige og forklarende.

http://www.fertilitetsraadgivning.dk/kontakt.html
0
I'm Richard, Chief Warlock of the Brothers of Darkness, Lord of the Thirteen Hells, Master of the Bones, Emporer of the Black, Lord of the Undead Mistress of Fire, and Mayor of a little village up the coast
Brugeravatar
Santopia

Indlægaf Santopia » 18. mar 2017, 19:11

Hunkat skrev:Jeg har fået det gjort. Det var på Rigshospitalet, som del af et forsøg. De er åbne for alle så vidt jeg ved.
Det er ikke den mest behageligt undersøgelse. Og resultatet er selvfølgelig vejledende men de er meget venlige og forklarende.

http://www.fertilitetsraadgivning.dk/kontakt.html

Tak :kys: dem vil jeg prøve at give et kald mandag :)
0
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 351
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 5713

Indlægaf Mi55y » 20. mar 2017, 10:28

Til andre interesserede, der ikke har mulighed for at få det gjort på Rigshospitalet, så fik jeg oplyst en pris på 2.000,- på fertilitetsklinik i Århus.
3
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=50&t=7064

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Mila_H
Kort karma: 37
Likede indlæg: 211

Indlægaf Mila_H » 21. mar 2017, 18:58

Jeg fik for snart tre år siden vurderet min fertilitet på Horsens Sygehus. Hvis de stadig gør det, er det på den offentlige klinik og gratis.
De målte ens AMH-niveau, der siger noget om ens ægreserve og skanner samtidig en.

Jeg var dengang single og uden udsigt til at få børn foreløbig. Nu er jeg blevet gravid som kommende solomor og er rigtig glad, for at jeg tog beslutningen allerede da jeg var 33 år og ikke endte med at vente for længe.
Selvom jeg intet fejler, tog det altså mere end halvandet år at blive gravid. Jeg når at blive 35, inden baby ankommer :-)
0
Brugeravatar
Mi55y
Kort karma: 351
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 5713

Indlægaf Mi55y » 22. mar 2017, 12:08

Mila_H skrev:Jeg fik for snart tre år siden vurderet min fertilitet på Horsens Sygehus. Hvis de stadig gør det, er det på den offentlige klinik og gratis.
De målte ens AMH-niveau, der siger noget om ens ægreserve og skanner samtidig en.

Jeg var dengang single og uden udsigt til at få børn foreløbig. Nu er jeg blevet gravid som kommende solomor og er rigtig glad, for at jeg tog beslutningen allerede da jeg var 33 år og ikke endte med at vente for længe.
Selvom jeg intet fejler, tog det altså mere end halvandet år at blive gravid. Jeg når at blive 35, inden baby ankommer :-)

Det er ikke længere gratis :(
0
Frisk på brætspil i Midtjylland? viewtopic.php?f=50&t=7064

Frisk på at prøve en sjov og anderledes holdsport i Århus? Tjek Kin-Ball ud - gratis 4 første træninger :)
Brugeravatar
Santopia

Indlægaf Santopia » 29. mar 2017, 14:03

De åbner først for booking igen i juni i kbh :/
0

Tilbage til "Helbred"