Andre med tinnitus?

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Fræksak
Indlæg: 2498
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 476
Likede indlæg: 4256

Re: Andre med tinnitus?

Indlægaf Fræksak » 27. jan 2024, 19:30

Hej alle

Jeg vil bare lige sige, at jeg har haft den mest stille uge i denne uge. Altså mere stille end MEGET længe. Der er stadig tinnitus, men en så svag susen og lave baggrundslyde, at jeg har glemt det. Her til aften kom jeg i tanke om, at jeg har taget magnesium de sidste 8-10 dage, og nu googlede jeg lige, om der kan være sammenhæng med dét og fald i tinnitussen, og der er der faktisk en del, der skriver om.

Jeg tør næsten ikke håbe på, at det er derfor, min har været så lav i ugen, der er gået, men hvis det hænger sammen, er det edderrådme en nem måde at holde det i skak på.

Det er måske værd at prøve af? Jeg spiser Solaray Cal-Mag med d-vitamin. Uanset hvad skader det jo ikke at spise, kan man sige.

Nå, men det var bare det. Håber I ellers alle lever godt med jeres tinnitus, derude <3
1
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8994
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1524
Likede indlæg: 25728

Re: Andre med tinnitus?

Indlægaf Madam Pomfrey » 2. feb 2024, 18:24

Jeg så på fb er link fra illustreret Videnskab, hvor de skriver at en nyere app har vist sig effektiv i bedring af tinnitus.

Det var et betalingslink, så jeg googlede istedet og fandt denne artikel.
https://videnskab.dk/krop-sundhed/chatb ... -tinnitus/
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."

Tilbage til "Helbred"