Tandrods operation

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
Chanel
Kort karma: 17
Likede indlæg: 140

Tandrods operation

Indlægaf Chanel » 3. apr 2017, 11:24

Jeg er SKRÆKSLAGEN for tandlægen.
Jeg fik lavet en rodbehandling for 5 år siden og har lige siden kunne mærke lidt i den. Jeg har flere gange nævnt det, men først nu har de taget billede. Det viser sig at der er en smule betændelse ved rodspidsen, så den skal opereres ud, og jeg er ved at dø af skræk. Er der nogen der har prøvet det?
0
fisken80
Kort karma: 152
Likede indlæg: 4450

Re: Tandrods operation

Indlægaf fisken80 » 3. apr 2017, 14:58

Chanel skrev:Jeg er SKRÆKSLAGEN for tandlægen.
Jeg fik lavet en rodbehandling for 5 år siden og har lige siden kunne mærke lidt i den. Jeg har flere gange nævnt det, men først nu har de taget billede. Det viser sig at der er en smule betændelse ved rodspidsen, så den skal opereres ud, og jeg er ved at dø af skræk. Er der nogen der har prøvet det?

Det har jeg, og rodbehandlingen var langt værre.

Har du krone på tanden? Ellers bør du overveje at få det, da din tand er meget porrøs efter en rodbehandling. Jeg har fået foretaget fire rodbehandlinger og ingen af de tænder har jeg mere, fordi jeg ikke som studerende havde råd til at få krone på.
0
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.
Brugeravatar
Chanel

Indlægaf Chanel » 3. apr 2017, 16:42

Nej, det har jeg ikke. De har ikke nævnt noget om det..?
Jeg er bare ved at dø af skræk over at de skal skære i mig mens jeg er vågen og kan se der er 20 % der stadig har problemer med tanden efter indgrebet :(
0
Brugeravatar
Angelina
Kort karma: 451
Likede indlæg: 7160

Indlægaf Angelina » 3. apr 2017, 17:27

Ved du at der findes tandlæger der er eksperter i tandlægeskræk? Det hjælper mig enormt meget at have en tandlæge der er efteruddannet i tandlægeskræk.