Underlivsissues

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Sool
Indlæg: 182
Tilmeldt: 6. okt 2015, 16:58
Kort karma: 28
Likede indlæg: 452

Re: Underlivsissues

Indlægaf Sool » 18. apr 2017, 14:20

Neenah skrev:
Sool skrev:
Neenah skrev:
Sool skrev:
Neenah skrev:Jeg stoppede på p-piller tirsdag, og det er den underligste mens nogensinde. Jeg begyndte at få underlivskramper on-off allerede i torsdags, men så ikke rigtig noget til blod før i går aftes. Det er så til gengæld næsten helt sort :gruble: eller, det er i hvert fald en underlig blanding af gammelt og friskt blod - men mest gammelt. Så jeg tror det er helt fair at ringe til lægen i telefontiden i den kommende uge.


Fik du ringet til lægen? Jeg bliver jo helt bekymret for dig :kram:


Jeg ringede i morges - og hun lød absolut ikke bekymret. Hun forklarede det med at det jo sagtens kan blive mørkere hvis det er lang tid om at komme ud. Pletblødningerne sagde hun ikke noget til.

Men nu har jeg fået en tid til på torsdag. Det lyder dog ikke som om at henvisningerne sidder løst hos hende.


Er det en ny læge som kender til din helbredsangst? Jeg tænker, at hun måske er mere tilbøjelig til at give en henvisning hvis hun ved, hvor meget den også gavner mentalt.


Jeg nævnte det kort for hende sidst, men selvfølgelig ikke i detaljer.

Jeg savner min gamle læge. Hende kunne man sgu regne med :lol:


Jeg ville nok uddybe det lidt ekstra så - jeg tror det ville gøre det hele lidt nemmere for dig i så fald, og der er ingen grund til at du kommer hjem igen og føler dig lidt "fejet af" eller hvad man kan sige :)
0
Brugeravatar
Nuttegris
Indlæg: 779
Tilmeldt: 21. dec 2015, 05:46
Kort karma: 53
Likede indlæg: 818

Re: Underlivsissues

Indlægaf Nuttegris » 22. apr 2017, 14:57

Neenah - hvordan gik i torsdags?

Bliver helt bekymret på dine vegne.
0
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4441
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 667
Likede indlæg: 7384

Re: Underlivsissues

Indlægaf Neenah » 22. apr 2017, 15:59

Nuttegris skrev:Neenah - hvordan gik i torsdags?

Bliver helt bekymret på dine vegne.


Tak fordi du spørger :kys:
Lægen var på ingen måde bekymret, og det virkede lidt som om hun ikke rigtig forstod hvorfor jeg var. Men hun gav mig da en henvisning til gynækologen, og det skal jeg så lige have ringet ned engang på mandag.
0
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4441
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 667
Likede indlæg: 7384

Re: Underlivsissues

Indlægaf Neenah » 1. maj 2017, 04:44

JessicaD skrev:Har du været hos gyn?

Jeg har fået en tid... I juni :rulle:
0
Brugeravatar
Rapfisk
Indlæg: 7095
Tilmeldt: 20. aug 2015, 16:27
Kort karma: 1431
Likede indlæg: 13318

Re: Underlivsissues

Indlægaf Rapfisk » 1. maj 2017, 05:36

Ville det være en idé at tage billeder af udflådet? Det er lidt klamt, men kunne være brugbart for gynækologen. Derudover vil jeg anbefale, at du fører dagbog, hvor du beskriver udflåd og pletblødninger og noterer mængden fx på en skala fra 1 til 3.
0
Livslinjen: 70 201 201
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4441
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 667
Likede indlæg: 7384

Re: Underlivsissues

Indlægaf Neenah » 1. maj 2017, 06:25

Crookshanks skrev:
Neenah skrev:
JessicaD skrev:Har du været hos gyn?

Jeg har fået en tid... I juni :rulle:


Ring og sig at de gerne må kontakte dig, hvis de får et afbud. Det kan jo være at du er heldig. Du kan i samme ombæring spørge om de evt har en tidligere tid de kan klemme dig ind. Det kan ikke skade at spørge.


De har i hvert fald ikke en tidligere tid, for jeg ringede netop og snakkede med dem. Men det kan være jeg kan få et afbud, som du siger. Det må jeg lige prøve. Men jeg er nu ikke så nervøs mere. Lægen mener jo i hvert fald at jeg overreagerer og at der ikke er noget galt.
0

Tilbage til "Helbred"