Daith piercing

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
Muuh
Indlæg: 1333
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:31
Kort karma: 250
Likede indlæg: 3607

Re: Daith piercing

Indlægaf Muuh » 12. sep 2017, 18:34

Jeg har lige fået lavet en hos Pierce Artist i Århus i dag.
Han var super sød, spurgte ind til hvad jeg håbede den havde virkning på og hvor mine smerter hovedsageligt sad. Ud fra det valgte han det øre, der ville give størst virkning.
Han var super god til at forklare om virkningen.

Jeg har fået en mandelolie med hjem, som jeg skal dryppe med en gang om dagen i 8 uger.

Jeg er overrasket over at jeg slet ikke er øm i øret her efterfølgende, for jeg synes godt nok den gjorde nas at få lavet
1
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all it's pupils
Brugeravatar
Prosperity74
Indlæg: 1922
Tilmeldt: 30. apr 2016, 17:08
Kort karma: 235
Likede indlæg: 2580

Re: Daith piercing

Indlægaf Prosperity74 » 13. sep 2017, 17:04

Jeg har haft min siden 1 juni. Den kan tage nogle af mine små hovedpiner, men de slemme migræne agtige hovedpiner kan den ikke klare. Det er gået fint med helingen af min piercing, den har ikke væsket eller noget og er slet slet ikke øm. Den har ikke været øm i lang tid.
0
Brugeravatar
Muuh
Indlæg: 1333
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:31
Kort karma: 250
Likede indlæg: 3607

Re: Daith piercing

Indlægaf Muuh » 14. sep 2017, 13:35

Lisma skrev:
Muuh skrev:Jeg har lige fået lavet en hos Pierce Artist i Århus i dag.
Han var super sød, spurgte ind til hvad jeg håbede den havde virkning på og hvor mine smerter hovedsageligt sad. Ud fra det valgte han det øre, der ville give størst virkning.
Han var super god til at forklare om virkningen.

Jeg har fået en mandelolie med hjem, som jeg skal dryppe med en gang om dagen i 8 uger.

Jeg er overrasket over at jeg slet ikke er øm i øret her efterfølgende, for jeg synes godt nok den gjorde nas at få lavet


Jeg fik den også lavet hos ham. Det gjorde SINDSSYGT ondt at få den i, og jeg er ikke spor pivet med smerte ellers. Men derefter rendte jeg rundt og shoppede i flere timer med mine unger. Og så mærkede jeg absolut intet til den, de første 14 dage. Virkelig ingenting. Og jeg kunne endda sove på den side, uden problemer. Jeg mener det var sidst i april. Den har så teet sig rigtig dumt lige siden og jeg har flere gange overvejet at give op og pille den ud. Den væskede helt vildt, blev snasket til og hævede op dagligt. Nu har jeg 7-9-13 intet mærket til den den sidste uges tid, så nu tror jeg at den er helet ordentligt op, endelig. Så kommer turen til den anden side om et par uger. ;) Jeg synes ikke at kunne mærke nogen nævneværdig virkning af den, men føler alligevel lidt, når migrænen sætter ind, at jeg føler en vis lethed i højre side, hvor den er sat i, i forhold til venstre side. Hvis jeg kan få nogenlunde samme effekt på den anden side også, har det jo også noget at sige, i forhold til den dosis piller jeg tager osv. Jeg håber.
Og så håber jeg selvfølgelig ikke at du kommer til at bøvle med din på samme måde som jeg har gjort.


Lyder da som noget af en omgang du har været igennem, håber virkelig for dig, at den er helet nu, så du kan få lidt ro på øret.

Jeg er stadig ikke øm, men har i stedet sådan en følelsesløs fornemmelse i øret.
Jeg fik at vide at det kunne tage et par mdr for den at hele, så er godt nok spændt på hvordan det kommer til at gå med den fremover.
0
Time is a great teacher, but unfortunately it kills all it's pupils

Tilbage til "Helbred"