Fedtfrysning - nogen der har prøvet det?

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
Purple
Indlæg: 698
Tilmeldt: 19. jan 2016, 21:44
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1657

Fedtfrysning - nogen der har prøvet det?

Indlægaf Purple » 9. aug 2017, 08:48

Jeg har forleden dag smidt et spørgsmål herinde vedr. fedtsugning, - men er bekendt med, at der er kommet noget for nogle år siden, - hvor man fryser fedtet i stedet for, - og det derfor ikke er kirurgisk.

Er der nogen herinde som har prøvet det, - og vil give deres erfaringer med? :blush2:

(primært inderlår, - måske yderlår også for fortsat harmoni, i mit tilfælde)
0
Fræksak
Indlæg: 2487
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 469
Likede indlæg: 4215

Re: Fedtfrysning - nogen der har prøvet det?

Indlægaf Fræksak » 9. aug 2017, 10:17

Purple skrev:Jeg har forleden dag smidt et spørgsmål herinde vedr. fedtsugning, - men er bekendt med, at der er kommet noget for nogle år siden, - hvor man fryser fedtet i stedet for, - og det derfor ikke er kirurgisk.

Er der nogen herinde som har prøvet det, - og vil give deres erfaringer med? :blush2:

(primært inderlår, - måske yderlår også for fortsat harmoni, i mit tilfælde)


Jeg har ikke prøvet det, men Petra Nagel prøvede det i ét af afsnittene af "Petra elsker sig selv" (ligger på dr.dk). Umiddelbart virkede det altså ikke som om hun fik det store ud af det, synes jeg. Jeg mener også, at de sagde, at de mindsker "dellen" med ca. 20 %. Det lyder ikke af så meget, synes jeg ...?
1
HappyHippo
Indlæg: 2530
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 170
Likede indlæg: 4383

Re: Fedtfrysning - nogen der har prøvet det?

Indlægaf HappyHippo » 9. aug 2017, 21:44

Jeg har ikke prøvet det, men læst om nogle der har i diverse skønheds-facebookgrupper. Har ikke stødt på nogen, som føler det har virket
1
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9492
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7810

Re: Fedtfrysning - nogen der har prøvet det?

Indlægaf Sophies-mor » 9. aug 2017, 21:47

Fræksak skrev:
Purple skrev:Jeg har forleden dag smidt et spørgsmål herinde vedr. fedtsugning, - men er bekendt med, at der er kommet noget for nogle år siden, - hvor man fryser fedtet i stedet for, - og det derfor ikke er kirurgisk.

Er der nogen herinde som har prøvet det, - og vil give deres erfaringer med? :blush2:

(primært inderlår, - måske yderlår også for fortsat harmoni, i mit tilfælde)


Jeg har ikke prøvet det, men Petra Nagel prøvede det i ét af afsnittene af "Petra elsker sig selv" (ligger på dr.dk). Umiddelbart virkede det altså ikke som om hun fik det store ud af det, synes jeg. Jeg mener også, at de sagde, at de mindsker "dellen" med ca. 20 %. Det lyder ikke af så meget, synes jeg ...?

Hvis det virker, er det stadig en femtedel.
Jeg tænker umiddelbart ikke at det virker.
På samme måde som wraps med urteekstrakt.
1
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Purple
Indlæg: 698
Tilmeldt: 19. jan 2016, 21:44
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1657

Re: Fedtfrysning - nogen der har prøvet det?

Indlægaf Purple » 10. aug 2017, 06:43

Lader til det ikke er noget der er "noget værd" - har nemlig heller ikke kunnet finde ret mange personlige beretninger, som ikke var sponsorerede beskrivelser, - og dem tager jeg ikke for noget som helst :D

Må få smidt de kg jeg skal - og se om fedtsugning er noget der skal på tage engang næste år. Orker ikke at mine lår klasker så meget sammen mere.. føler næsten ikke jeg kan gå ordentligt når jeg er i bare ben, og jeg sveder lidt - eller har fugtige lår i forbindelse med badeture på stranden osv.

Det gør ondt, og det hæmmer mine bevægelser, - og jeg har været irriteret over det nærmest hele mit liv.

Jeg er 164 høj og vejer 66 kg, - så jeg har lidt at give af, - og det er jeg gået i krig med nu. Skal jeg have en fedtsugning, så skal det dæleme være på et ordentligt grundlag, og ikke en "slankekur" :)
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Fedtfrysning - nogen der har prøvet det?

Indlægaf Filipai » 10. aug 2017, 07:26

Purple skrev:Lader til det ikke er noget der er "noget værd" - har nemlig heller ikke kunnet finde ret mange personlige beretninger, som ikke var sponsorerede beskrivelser, - og dem tager jeg ikke for noget som helst :D

Må få smidt de kg jeg skal - og se om fedtsugning er noget der skal på tage engang næste år. Orker ikke at mine lår klasker så meget sammen mere.. føler næsten ikke jeg kan gå ordentligt når jeg er i bare ben, og jeg sveder lidt - eller har fugtige lår i forbindelse med badeture på stranden osv.

Det gør ondt, og det hæmmer mine bevægelser, - og jeg har været irriteret over det nærmest hele mit liv.

Jeg er 164 høj og vejer 66 kg, - så jeg har lidt at give af, - og det er jeg gået i krig med nu. Skal jeg have en fedtsugning, så skal det dæleme være på et ordentligt grundlag, og ikke en "slankekur" :)


Intimbarrierecreme eller små shorts er vejen frem. Jeg kan sagtens sætte mig i dit sted, tror det eneste tidspunkt at mine lå ikke ramte hinanden var da jeg havde en bmi under 16. Ellers så støder de sammen. Her bor jeg i små under shorts om sommeren, under min kjole, og så gør det heller ikke så meget når kjolen blæser op :D
Så kan du i hvertfald se om de løsninger kan bruges, frem til du finder ud af hvad du gør :)
0
Nkokdm
Indlæg: 1
Tilmeldt: 1. jul 2018, 12:42
Kort karma: 0

Re: Fedtfrysning - nogen der har prøvet det?

Indlægaf Nkokdm » 1. jul 2018, 12:45

Jeg har prøvet fedtfrysning på maven. Der er nu gået knap 5 uger, og der er ikke sket en disse. Penge ud ad vinduet.
0
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1843
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: Fedtfrysning - nogen der har prøvet det?

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 6. jul 2018, 11:20

Nkokdm skrev:Jeg har prøvet fedtfrysning på maven. Der er nu gået knap 5 uger, og der er ikke sket en disse. Penge ud ad vinduet.

Hvad kostede det?
0
Brugeravatar
deliciouscookie
Indlæg: 1445
Tilmeldt: 25. jun 2018, 19:37
Kort karma: 12
Geografisk sted: Hovedstaden
Likede indlæg: 603

Re: Fedtfrysning - nogen der har prøvet det?

Indlægaf deliciouscookie » 16. jul 2018, 19:08

Interessant det har jeg heller aldrig hørt om fedt frysning den er nye i min verden :gruble:
0
make cookies not war

Tilbage til "Helbred"