Spørgsmål om slim fra underlivet, hvis du er sart så spring over...

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Spørgsmål om slim fra underlivet, hvis du er sart så spring over...

Indlægaf kidkomb » 13. sep 2017, 21:21

Jeg synes selv det er ret klammo det her, men jeg forstår ikke hvorfor det sker og det vil jeg gerne, så here goes:

Når jeg har onaneret (det sker måske i snit 3 gange om måneden) så danner mit underliv slim. Sådan dagen efter eller dagen efter igen kommer der virkelig meget slim ud. På een gang. Helt gennemsigtigt og ikke lugtende. Tre spiseskefulde tror jeg.
Det kommer heldigvis ud når jeg er på toilettet, så det er som sådan ikke et stort problem. Bare sært. Og klamt.
Jeg fatter ingenlunde hvad der foregår, det har været sådan i et års tid nu, så vidt jeg husker.
Der er vist lige meget slim om der har været penetration eller ikke.

Nogle bud?
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Straniera
Indlæg: 901
Tilmeldt: 6. aug 2016, 21:46
Kort karma: 64
Likede indlæg: 2660

Re: Spørgsmål om slim fra underlivet, hvis du er sart så spring over...

Indlægaf Straniera » 14. sep 2017, 01:08

Da jeg så overskriften var min første tanke, at det kunne være det der ægløsningsslim, men det giver jo ingen mening, hvis det sker tre gange månedligt.

Er der sket nogle hormonelle forandringer i din krop på det seneste såsom ny prævention, overgangsalder, graviditet eller lignende?
0
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Spørgsmål om slim fra underlivet, hvis du er sart så spring over...

Indlægaf Aima » 14. sep 2017, 02:38

Frit fra hukommelsen: I skedeingangen sidder de Bartholinske kirtler (jeg er lidt i tvivl om det staves sådan, men de er opkaldt efter en dansker!), som er to sekretdannende kirtler der laver en slags smørrelse (slim), som, sammen med den øvrige lubrikation fra blodbaner og slimhinder, udskilles ved seksuel ophidselse. Jeg tænker, det er dét der udskilles i dagene efter hos dig, og nok særligt hvis frekvensen af dine klitorisorgasmer ikke er så hyppig, for det, altså sekretet, kan ophobe sig og sågar danne generende cyster, hvis det ikke kommer ud.

Jeg har for nylig læst en bog der hedder ‘Glæden ved skeden’, så, med forbehold for dårlig hukommelse og fejltolkninger, kan I føle jer fri til at anse mig som lidt af en cand.vagina pt.

Men altså, slim fra de Bartholinske kirtler, er mit bud. Helt normalt :)
5
I'll stick with hell no's and headphones...
Zoxa
Indlæg: 367
Tilmeldt: 13. jul 2017, 06:04
Kort karma: 22
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 593

Re: Spørgsmål om slim fra underlivet, hvis du er sart så spring over...

Indlægaf Zoxa » 18. sep 2017, 17:36

Vær du bare glad og til freds med det.

Vores skede er indrettet til at "rense" ud af sig selv og biologisk siger din krop bare at nå, orgasme - så må jeg hellere "rydde op".
Mængden lyder noget voldsom, men for mig lyder det som om at du fuldstændigt perfekt fungerende.

Lidt lige som efter mens, der kommer jo også gerne et par dage med glat slim efterfølgende
0

Tilbage til "Helbred"