Hovedpine = Cola abstinenser?

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Hovedpine = Cola abstinenser?

Indlægaf cola » 14. okt 2017, 04:51

Koffein er det der skaber disse abstinenser, så faktisk det du gør ved at skifte cola ud med te eller kaffe er dårligt, fordi... du beholder samme abstinens, for du kan ikke nå at få et sukker abstinens af så lidt cola. Så du er bare uheldig og bør enten holde dig til vand eller andet uden nogen form for koffein i.

Jeg selv får abstinenser når jeg ikke har fået cola en hel dag, fordi vi er gået ind steder hvor de var på pepsi, der drikker jeg faxe kondi i stedet for og derfor får jeg mit sukker behov dækket, men ikke mit koffein, og det gør forskellen og jeg får hovedpine.
0
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Re: Hovedpine = Cola abstinenser?

Indlægaf Artem » 30. okt 2017, 22:26

Da jeg i dag for første gang har hovedpine siden jeg startede tråden, kommer jeg til at tænke på at det er på tide med en update.
Det blev ikke en kold tyrker, drak cola i weekenden, og det vil jeg forsat gøre, og det bliver nok også generelt til en enkelt glas sodavand i løbet af ugen.
Så jeg er endt med bare at skrue mit forbrug endnu længere ned til primært omkring en stor glas cola om dagen i weekenden. Her efter de første par uger giver det minus 1 kg på vægten.
2
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Mocca
Indlæg: 831
Tilmeldt: 23. sep 2015, 08:37
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1320

Re: Hovedpine = Cola abstinenser?

Indlægaf Mocca » 31. okt 2017, 17:51

Selvom jeg ikke får særlig meget sukker i det daglige, og derved ikke er decideret sukkerafhængig, så er det helt sikkert, at hvis jeg tager et par dage, hvor jeg slet ikke får sukker eller stivelse, - så får jeg dundrende hovedpine, som starter i panden og kun bliver værre.
Og jeg har ellers sjældent hovedpine.
0

Tilbage til "Helbred"