Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4890
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 552
Likede indlæg: 8815

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Skorstenen » 16. nov 2017, 16:03

Pityt skrev:Jeg har lige fået konstateret parodontose :tie:


Så nu står den på dybderens :nej:

Nåmen, man kan altså bede om at få lagt en blå creme-ting på inden, det bedøver, for det gør faktisk lidt småondt ellers. Og det er ikke voldsomt dyrt.
Og så jeg har købt en tandpasta der hedder paradol, den er faktisk ok til at holde det nede synes jeg. Jeg bruger den dog sammen med almindelig tandpasta, for den skummer overhovedet ikke og smager ikke så godt.
0
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4890
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 552
Likede indlæg: 8815

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Skorstenen » 16. nov 2017, 16:04

Lisma skrev:
Skorstenen skrev:
Lisma skrev:
Lisma skrev:Jeg har fået ny sengeramme. Indtil videre har jeg smadret hovedet ind i gærdet 3 gange, så det har sitret i mine tænder og kæbe, fordi jeg ikke er vant til et sengegærde der rager så højt op. Av for helvede!
Og så har jeg et kæmpe, ca. 8x8 cm. blåt mærke på benet, ved siden af knæet. Som altid, ved jeg ikke hvordan det er kommet. Men det giver et jag hver gang jeg tager et skridt med det ben og gør pænt ondt. :tie:

Siden da er det blevet til hele to kæmpe blå mærker af samme størrelse, et på hvert ben, samme sted. Der er også kommet tre lidt mindre på lår/ben. De er kulsorte alle sammen, og jeg ligner en der bliver banket, så derfor udskyder jeg celleskrsb hos lægen. :genert: Men jeg fandt ud af sidst jeg slog mig, at de simpelthen også kommer af den nye sengeramme. Den har spidse kanter som jeg går ind i, i tide og utide. :whine: I det mindste har jeg lært ikke at banke hovedet ind i gærdet mere. :tie:


Ai undskyld, men jeg kom simpelthen til at grine af dit indlæg.

Det er sq da barskt at have en seng der egentlig bare er ude på at slå dig ihjel :lol:

Du bør næsten flashe et billede af den onde seng!

Det er sådan en her.
Hvis man ser bort fra at den har maltrakteret mine ben, så er jeg nu meget glad for den. :D


Og hvor og hvordan er det så lige at du knalder hovedet ind i den? :gruble:

Den er da ellers også pæn :)
0
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4890
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 552
Likede indlæg: 8815

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Skorstenen » 16. nov 2017, 16:08

kartoffelpizza skrev:
Skorstenen skrev:
Lisma skrev:
Skorstenen skrev:
Lisma skrev:
Lisma skrev:Jeg har fået ny sengeramme. Indtil videre har jeg smadret hovedet ind i gærdet 3 gange, så det har sitret i mine tænder og kæbe, fordi jeg ikke er vant til et sengegærde der rager så højt op. Av for helvede!
Og så har jeg et kæmpe, ca. 8x8 cm. blåt mærke på benet, ved siden af knæet. Som altid, ved jeg ikke hvordan det er kommet. Men det giver et jag hver gang jeg tager et skridt med det ben og gør pænt ondt. :tie:

Siden da er det blevet til hele to kæmpe blå mærker af samme størrelse, et på hvert ben, samme sted. Der er også kommet tre lidt mindre på lår/ben. De er kulsorte alle sammen, og jeg ligner en der bliver banket, så derfor udskyder jeg celleskrsb hos lægen. :genert: Men jeg fandt ud af sidst jeg slog mig, at de simpelthen også kommer af den nye sengeramme. Den har spidse kanter som jeg går ind i, i tide og utide. :whine: I det mindste har jeg lært ikke at banke hovedet ind i gærdet mere. :tie:


Ai undskyld, men jeg kom simpelthen til at grine af dit indlæg.

Det er sq da barskt at have en seng der egentlig bare er ude på at slå dig ihjel :lol:

Du bør næsten flashe et billede af den onde seng!

Det er sådan en her.
Hvis man ser bort fra at den har maltrakteret mine ben, så er jeg nu meget glad for den. :D


Og hvor og hvordan er det så lige at du knalder hovedet ind i den? :gruble:

Den er da ellers også pæn :)

Hovedgærdet. Jeg har den nemlig også.


Jamen, mens man sover eller? Jeg kan ikke se det for mig, bær lige over :lol:
0
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Pityt » 16. nov 2017, 16:59

Skorstenen skrev:
Pityt skrev:Jeg har lige fået konstateret parodontose :tie:


Så nu står den på dybderens :nej:

Nåmen, man kan altså bede om at få lagt en blå creme-ting på inden, det bedøver, for det gør faktisk lidt småondt ellers. Og det er ikke voldsomt dyrt.
Og så jeg har købt en tandpasta der hedder paradol, den er faktisk ok til at holde det nede synes jeg. Jeg bruger den dog sammen med almindelig tandpasta, for den skummer overhovedet ikke og smager ikke så godt.

Præcis...og jeg HAR bestilt tid og er allerede ved at tisse i bukserne af angst selv om der er en måned til :blush: Min tandlæge sagde, at de ville bedøve mig. Jeg ville bare ønske, at de kunne lægge mig i fuld narkose (og ja, jeg er en pivskid :tie: )
Tak for rådet :kys: Jeg må hellere få købt sådan noget.
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4890
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 552
Likede indlæg: 8815

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Skorstenen » 16. nov 2017, 17:02

Pityt skrev:
Skorstenen skrev:
Pityt skrev:Jeg har lige fået konstateret parodontose :tie:


Så nu står den på dybderens :nej:

Nåmen, man kan altså bede om at få lagt en blå creme-ting på inden, det bedøver, for det gør faktisk lidt småondt ellers. Og det er ikke voldsomt dyrt.
Og så jeg har købt en tandpasta der hedder paradol, den er faktisk ok til at holde det nede synes jeg. Jeg bruger den dog sammen med almindelig tandpasta, for den skummer overhovedet ikke og smager ikke så godt.

Præcis...og jeg HAR bestilt tid og er allerede ved at tisse i bukserne af angst selv om der er en måned til :blush: Min tandlæge sagde, at de ville bedøve mig. Jeg ville bare ønske, at de kunne lægge mig i fuld narkose (og ja, jeg er en pivskid :tie: )
Tak for rådet :kys: Jeg må hellere få købt sådan noget.


Bare rolig, med bedøvelse er det slet ikke slemt :) Ingen underlige borelyde eller noget.
0
Pityt
Indlæg: 2610
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Pityt » 16. nov 2017, 17:27

Skorstenen skrev:
Pityt skrev:
Skorstenen skrev:
Pityt skrev:Jeg har lige fået konstateret parodontose :tie:


Så nu står den på dybderens :nej:

Nåmen, man kan altså bede om at få lagt en blå creme-ting på inden, det bedøver, for det gør faktisk lidt småondt ellers. Og det er ikke voldsomt dyrt.
Og så jeg har købt en tandpasta der hedder paradol, den er faktisk ok til at holde det nede synes jeg. Jeg bruger den dog sammen med almindelig tandpasta, for den skummer overhovedet ikke og smager ikke så godt.

Præcis...og jeg HAR bestilt tid og er allerede ved at tisse i bukserne af angst selv om der er en måned til :blush: Min tandlæge sagde, at de ville bedøve mig. Jeg ville bare ønske, at de kunne lægge mig i fuld narkose (og ja, jeg er en pivskid :tie: )
Tak for rådet :kys: Jeg må hellere få købt sådan noget.


Bare rolig, med bedøvelse er det slet ikke slemt :) Ingen underlige borelyde eller noget.

Det er godt at høre. Selvom...jeg kampsveder og laver flitsbuetingen bare de nærmer sig mine tænder, så jeg piver helt sikkert alligevel :gisp:
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Annione » 16. nov 2017, 18:51

Jeg har fået lavet en lumbalpunktur i dag og er helt smadret. Hovedpine og slaphed. Træls.
0
Brugeravatar
billiebean
Indlæg: 3417
Tilmeldt: 11. dec 2015, 11:29
Kort karma: 332
Likede indlæg: 4382

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf billiebean » 16. nov 2017, 19:09

Jeg er forkølet og min næse løber uhæmmet og er samtidig helt hudløs. Så nu har jeg installeret en vatrondel i hvert næsebor. Og ligner en idiot.
0
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4497
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Panton » 19. nov 2017, 12:25

jeg er helt lammet i højre side :whine: jeg har en nerve eller lign i klemme i nakken/skulderbladene, og kan ikke bruge hverken arm, flytte hoved eller sågar ligge ned!!

Fuck hvor jeg ser frem til kiropraktorbesøg imorgen, jeg magter det ikke. Nå ja, det er kommet af ingenting, det var der da jeg vågnede :rulle:
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Annione » 19. nov 2017, 17:22

Torsdag kl 11 fik jeg lavet lumbalpunktur - nu er det søndag aften og jeg er indlagt med smerter, men man kan få efter stikket i rygmarven. Helt ærligt :rulle: Har det heldigvis bedre nu - men startede min indlæggelse i dag med at besvime i indgangen og bagefter kaste op af smerter.
0
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4497
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Panton » 19. nov 2017, 19:14

Annione skrev:Torsdag kl 11 fik jeg lavet lumbalpunktur - nu er det søndag aften og jeg er indlagt med smerter, men man kan få efter stikket i rygmarven. Helt ærligt :rulle: Har det heldigvis bedre nu - men startede min indlæggelse i dag med at besvime i indgangen og bagefter kaste op af smerter.



Det lyder bare så hårdt Anni, det du er ude for i denne tid :kram:

Tanker og kram P
1
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8534
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15168

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Zonta » 20. nov 2017, 14:01

Jeg har ondt i min hæl... Det er et mærkeligt sted. Jeg skal til osteopat på torsdag, for udover det, så sover nogle af mine tæer, når jeg træner og jeg har læst mig til, at der kan være noget med nogle nerver, der bliver klemt og derfor sover de. :rulle: Lidt fesne skader :lol:
0
J, juli 2018.
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Annione » 22. nov 2017, 10:39

Onsdag er status (efter lumbalpunktur i torsdags) stadig styg hovedpine. Var oppe og stemme i går - og kunne godt mærke jeg var svimmel og usikker på benene.
Seriøst - jeg er så træt af hovedpine, at jeg sket ikke ved, hvad jeg skal gøre af mig selv.
0
Buller
Indlæg: 1176
Tilmeldt: 16. jan 2016, 09:14
Kort karma: 85
Likede indlæg: 1800

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Buller » 22. nov 2017, 13:24

Annione skrev:Onsdag er status (efter lumbalpunktur i torsdags) stadig styg hovedpine. Var oppe og stemme i går - og kunne godt mærke jeg var svimmel og usikker på benene.
Seriøst - jeg er så træt af hovedpine, at jeg sket ikke ved, hvad jeg skal gøre af mig selv.


Har du ikke fået lavet en blood patch? Det kan tit hjælpe på hovedpinen.
1
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Annione » 22. nov 2017, 14:09

Buller skrev:
Annione skrev:Onsdag er status (efter lumbalpunktur i torsdags) stadig styg hovedpine. Var oppe og stemme i går - og kunne godt mærke jeg var svimmel og usikker på benene.
Seriøst - jeg er så træt af hovedpine, at jeg sket ikke ved, hvad jeg skal gøre af mig selv.


Har du ikke fået lavet en blood patch? Det kan tit hjælpe på hovedpinen.


Nej. Var indlagt i søndags, med henblik på at få et, men de mente ikke det vil hjælpe, når jeg ikke har det rigtig skidt hele tiden. Suk.
0

Tilbage til "Helbred"