Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Bøtte » 10. okt 2016, 15:38

Forkølelse og ondt i halsen.
Og fordi jeg er gravid, kan jeg ikke fylde mig med Panodil og næsespray :(
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Bøtte » 17. okt 2016, 20:57

Bøtte skrev:Forkølelse og ondt i halsen.
Og fordi jeg er gravid, kan jeg ikke fylde mig med Panodil og næsespray :(


Efter 10 dage med ovenstående har min krop bestemt sig for at opgradere forkølelsen til den helt store pakke med hoste så voldsom at jeg kaster op + fuldstændig helt og aldeles stoppet næse. Og en prop på det ene øre.

Hold nu k*ft hvor kunne jeg godt bruge at fylde mig med næsespray. Og Panodil. Og en ordentlig nattesøvn.
0
Brugeravatar
Skinkehunden
Indlæg: 798
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:17
Kort karma: 144
Likede indlæg: 1959

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Skinkehunden » 18. okt 2016, 00:04

Bøtte skrev:
Bøtte skrev:Forkølelse og ondt i halsen.
Og fordi jeg er gravid, kan jeg ikke fylde mig med Panodil og næsespray :(


Efter 10 dage med ovenstående har min krop bestemt sig for at opgradere forkølelsen til den helt store pakke med hoste så voldsom at jeg kaster op + fuldstændig helt og aldeles stoppet næse. Og en prop på det ene øre.

Hold nu k*ft hvor kunne jeg godt bruge at fylde mig med næsespray. Og Panodil. Og en ordentlig nattesøvn.


Du kan sagtens tage næsespray til natten, og panodil. Selvfølgelig skal det ikke indtages som var det slik, men der sker altså ikke noget ved at tage det mens forkølelsen er værst :kys:

Gjorde jeg selv da jeg var gravid og snot-forkølet :)
0
Formerly known as Gerbilwoman :)
Brugeravatar
Skinkehunden
Indlæg: 798
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:17
Kort karma: 144
Likede indlæg: 1959

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Skinkehunden » 18. okt 2016, 00:07

Nå men nu må vores forkølelser godt snart skride :whip:

Startede med manden onsdag i forrige uge, og fortsatte så ellers med mig og lillepigen 2 dage senere, og sønnen yderligere et par dage efter. Kæft hvor er det træls med den hoste der bare hænger ved selvom snotten så godt som har slippet taget. Ja prinsessen er godt nok stadig noget snottet men i bedring.
0
Formerly known as Gerbilwoman :)
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12947
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55657
Kontakt:

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Ado » 18. okt 2016, 05:02

Hoste, ondt i halsen og snot. Arghh!
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Flora » 18. okt 2016, 15:35

Jeg har ondt i halsen :trist:
0
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Flora » 19. okt 2016, 17:25

Flora skrev:Jeg har ondt i halsen :trist:


Ooog nu er jeg også snotforkølet :rulle:
1
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Bøtte » 23. okt 2016, 06:08

Jeg har fået en fibersprængning over ribbenene i den ene side af at hoste :tie:

Og har fandme også fået graviditetsbetinget diabetes. :sur:
0
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Daine » 23. okt 2016, 07:35

Jeg melder mig ind i snot-koret. 7-9-13 bliver det ikke så slemt, jeg plejer at snotte meget mere når jeg er forkølet + have feber og være virkelig utilpas. Det er jeg ikke denne gang heller, så hurra for magnesium citrat piller (eller troen på dem :D )
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12947
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55657
Kontakt:

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Ado » 23. okt 2016, 08:05

Hvor længe varer det? :( Jeg har hostet og snottet en uge og føler mig stadig ikke frisk. Det er bedre, men ikke godt nok. Jeg er utålmodig. Og vrissen over, at jeg har brugt min efterårsferie på at være syg.
0
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Luffegås
Indlæg: 2839
Tilmeldt: 18. dec 2015, 09:17
Kort karma: 231
Geografisk sted: Fyn
Likede indlæg: 5529

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Luffegås » 23. okt 2016, 08:50

Var på vej herind for at skrive at jeg nok er blevet hjemsøgt af en skade der ligger år tilbage - da jeg så i det samme spilder kaffe med kokosolie udover mine nøgne lår.. Så AAAAAVVVV.

Nå, for en del år siden fik jeg min hånd i el-piskeren :genert: og var på skadestuen fordi to af mine fingre summede. Jeg havde rengøringsarbejde jeg ikke liiiige kunne tage fri fra, så den pause jeg burde have holdt derefter for at få nerverne i ro, den blev ikke holdt, og jeg havde elendige rengøringsredskaber, der gjorde min arm helt fucked up. årerne er gået, der har ikke været noget, udover jeg altid har følt siden at de to finger har lidt nedsat følelse når man trykker på dem. Men ikke noget stort.
For en måned siden begyndte mit venstre ben så at føles helt fucked up, jeg kunne "mærke" det, langt mere end det andet, og det føltes varmt og rugt på låret. Det gik over i løbet af 24 timer.. 14 dage efter skete præcist det samme, bare uden varme og rughed, og det føltes som om det startede ved foden og bevægede sig op. Så nu har jeg fået henvisning til neurolog med en måneds ventetid, og i mellemtiden må jeg så prøve at cykle, gå, og udfordre mit ben så meget som muligt, for at finde ud af om det er belastning der gør det.
I går var det så venstre arm med, og jeg turde faktisk ikke løfte min kaffe med venstre arm, eller løfte noget tungt, for den føltes virkelig underligt.

Min kæreste er sikker på det bare er noget der skal masseres væk, og han sikkert har haft trykket forkert på min ryg, men tvivlker ret stærkt, selvom han trykker til.
0
Søger ikke gode råd, medmindre jeg har spurgt.
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Bøtte » 23. okt 2016, 14:33

Ado skrev:Hvor længe varer det? :( Jeg har hostet og snottet en uge og føler mig stadig ikke frisk. Det er bedre, men ikke godt nok. Jeg er utålmodig. Og vrissen over, at jeg har brugt min efterårsferie på at være syg.


Her har forkølelsen varet 14 dage. Hosten hsr stået på 7 dage.
Sygdomsfølelsen er væk, men jeg er stadig forkølet og hoster. Men det er blevet lidt bedre.
1
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf sigge » 24. okt 2016, 08:56

Jeg har ondt i kindtænder og kæbe i venstre side, fordi jeg har bidt hårdt sammen i søvne.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Annione » 1. nov 2016, 11:24

Jeg har længe haft ondt i en tand - har været til tandlæge flere gange, hvor de ikke kunne finde årsagen. Troede så at det var min nervebetændelse, der også drillede nede i tanden.
Nu generer det mere, så jeg har lige været ved tandlægen. Tanden, som er dækket af en krone, er død, og jeg skal så forkæles med en lækker rodbehandling :sarkasme: Smagen af det der klamme, desinficerende middel smager af brændt plastik :badr: Og det skal jeg gå med i en hel uge :whine:
Pyt med fatlip og ubehag ved rodbehandlingen - den smag der. Den er rædselsfuld og så gennemtrængende at jeg nærmest ikke kan tænke på andet.

Røv.
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Bøtte » 1. nov 2016, 14:16

Jeg har fået graviditetssukkersyge.
Det var sgu ikke sådan jeg havde forestillet mig at min første gang som højgravid skulle forløbe :sur:
Og nu har jeg fået væske i ansigtet også. For det i hænder og fødder var åbenbart ikke nok :( Jeg ligner en Michelinmand :trist:
0

Tilbage til "Helbred"