Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf cola » 26. nov 2018, 18:59

Min hund har fået skærm på, og det gir mig blå mærker, så lige nu er mine ben mere blå end hudfarvede.
0
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16942
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf LaMariposa » 28. nov 2018, 05:18

Et vågnet med hold i nakken :(
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Freya
Indlæg: 660
Tilmeldt: 11. maj 2016, 12:42
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1664

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Freya » 28. nov 2018, 07:54

Spændingshovedpine blev til migræne, som nu lever på 3. dagen. Er så smerteforpint og fuldstændig drænet :-(
0
Nuttede-Nuser
Indlæg: 772
Tilmeldt: 21. okt 2015, 14:24
Kort karma: 105
Likede indlæg: 937

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Nuttede-Nuser » 28. nov 2018, 08:06

Åh, jeg magter næsten ikke det her. Har haft ondt i lænden og ned i benet de sidste tre uger. Og det bliver værre. Jeg har svært ved at bøje i lænden og i højre knæ. Det er en kamp at få bukser, sko og strømper på. Lægen siger at det er nerveender der er klemt af omkring L4-L5 så hej til tonsvis af smertestillende både almindeligt og mod nervesmerter. Min Fysioterapeut har først en tid om 14 dage. Så der er jeg skrevet på vente liste.
Det værste er næsten at at det ikke er til at se når jeg bare går. Det er først når jeg begynder at bøje i lænd eller knæ. Har været på arbejde med det i tre uger nu, men nu siger kroppen fra.
0
Fynerfin82
Indlæg: 1479
Tilmeldt: 25. aug 2015, 06:23
Kort karma: 178
Likede indlæg: 4050

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Fynerfin82 » 28. nov 2018, 20:50

Mine knæ driller. De blev smadret for Ca 20 år siden ved et fald fra et høloft, hvor jeg tog fra med knæene. De seneste år har jeg ikke haft problemer, da jeg har været meget inaktiv. Nu er jeg endelig kommet i gang med regelmæssig motion og nu gør de side knæ bare ondt igen. Og jeg har virkelig været forsigtig og lagt meget langsomt ud.
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Stitch » 29. nov 2018, 12:44

Mit dumme dumme knæ :whine:

Var på ortopædkirurgisk igår men de vil IKKE operere. Han undersøgte mig og fik mig til at græde af smerte, men det ville han skide på. Nu skal jeg igen igen vente på MR scanning og se hvad den siger.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
IrmaPigen
Indlæg: 7782
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12427

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf IrmaPigen » 29. nov 2018, 14:14

Jeg skar mig på et stykke glasfilt i søndags. Og nu har jeg en total bullen finger. Og jeg skal rejse på weekend i morgen. Pis også, altså. Hvorfor kan ting bare aldrig flaske sig for mig.
0
Sorenspige
Indlæg: 7047
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 966
Likede indlæg: 9300

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Sorenspige » 2. dec 2018, 05:59

For halvanden uge side fik jeg konstateret halsbetændelse af den slags, hvor man kan få penicillin. I går fik jeg så ondt i halsen igen :(.
0
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16942
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3549
Likede indlæg: 41157

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf LaMariposa » 2. dec 2018, 06:56

Menssmerter fra helvede. Hold nu op, hvor skulle det bare afskaffes.
1
:lun: Be brave
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4495
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 940
Likede indlæg: 4728

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Panton » 2. dec 2018, 10:33

Jeg er så død træt af at have ondt i tænderne, enten af den ene eller anden årsag!! :whine:
1
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
heysamaysa
Indlæg: 626
Tilmeldt: 18. dec 2015, 22:52
Kort karma: 77
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 944

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf heysamaysa » 2. dec 2018, 12:11

Panton skrev:Jeg er så død træt af at have ondt i tænderne, enten af den ene eller anden årsag!! :whine:



velkommen i klubben! lortetænder! :whine:
0
Sov sødt lille Noah - 03.12.2015 :trist:

En ny stjerne på himlen er blevet født!

"The worst thing a mother goes through is having to give her sweet angel back to heaven"
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Stitch » 3. dec 2018, 12:39

Lorte knæskade :vræl:

Alt gør ondt. For hver dag der går gør det mere ondt. Skal til MR scanning (igen) d.10 dec. og læge d. 17. Jeg vil bare have, at de gør noget nu :(
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
IrmaPigen
Indlæg: 7782
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12427

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf IrmaPigen » 6. dec 2018, 15:59

Lemonella skrev:Fik en akuttid hos min læge i dag. Hun kunne konstatere at det nok ikke var min nakke og skuldre, der gav mig den ubehagelige svimmelhed og kvalme, jeg nu har haft i 9 dage. Hun mente spændingerne i nakke/skuldre, kom af at jeg spændte voldsomt når jeg blev svimmel.

Et par simple tests, gjorde at hun var helt sikker på, jeg havde det man kalder en virus på balancenerven. (Det kan man så ikke have, sagde hun, men det kaldes det åbenbart).
Hun mener det skyldes løse øresten (krystaller), som triller rundt i den indre ørebue og giver kraftig svimmelhed.
Jeg fik nogle øvelser, jeg kan lave. De er ikke videre behagelige, men hun anbefalede at jeg i starten, laver dem, når min kæreste er hjemme.
Det kan så tage alt fra en ugrs tid, til et par måneder. Så jeg krydser fingre for at det snart er ovre. :kryds:

Jeg har, p.ga kvalmen, ikke spist ordentligt i over en uge og har tabt 4 kg. Ikke så smart, når jeg ikke trænger til at tabe mig.


Øvelserne er Epleys Manøvre. Det er yderst ubehageligt med løsrevne øresten. Det tog mig et år at komme over.
0
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15233
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1240
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25524

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Delfin » 6. dec 2018, 17:00

Av min arm! :-D
:whine:
0
14 11 14
Brugeravatar
heysamaysa
Indlæg: 626
Tilmeldt: 18. dec 2015, 22:52
Kort karma: 77
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 944

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf heysamaysa » 7. dec 2018, 12:51

Lemonella skrev:Fik en akuttid hos min læge i dag. Hun kunne konstatere at det nok ikke var min nakke og skuldre, der gav mig den ubehagelige svimmelhed og kvalme, jeg nu har haft i 9 dage. Hun mente spændingerne i nakke/skuldre, kom af at jeg spændte voldsomt når jeg blev svimmel.

Et par simple tests, gjorde at hun var helt sikker på, jeg havde det man kalder en virus på balancenerven. (Det kan man så ikke have, sagde hun, men det kaldes det åbenbart).
Hun mener det skyldes løse øresten (krystaller), som triller rundt i den indre ørebue og giver kraftig svimmelhed.
Jeg fik nogle øvelser, jeg kan lave. De er ikke videre behagelige, men hun anbefalede at jeg i starten, laver dem, når min kæreste er hjemme.
Det kan så tage alt fra en ugrs tid, til et par måneder. Så jeg krydser fingre for at det snart er ovre. :kryds:

Jeg har, p.ga kvalmen, ikke spist ordentligt i over en uge og har tabt 4 kg. Ikke så smart, når jeg ikke trænger til at tabe mig.



Du må gerne få 4 kilo af mig :-D

ej det lyder ikke rart! og noget møg det kan være så lang tid at komme sig over. Men det lyder til øvelserne virker, så vi krydser fingre for det fortsat går fremad! kvalme og svimmelhed er bare ganske modbydeligt!
0
Sov sødt lille Noah - 03.12.2015 :trist:

En ny stjerne på himlen er blevet født!

"The worst thing a mother goes through is having to give her sweet angel back to heaven"

Tilbage til "Helbred"