Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1682
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 288
Likede indlæg: 3215

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf klumphen » 27. mar 2019, 15:40

Man-flu. Ugh.
0
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16987
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41296

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf LaMariposa » 28. mar 2019, 04:41

PMS... Aaaaaarghhhh :( Ikke så meget humøret, men er så oppustet, at jeg dårligt kan passe mine bukser, er mega sulten konstant og har selvfølgelig fået en del bumser (jeg er langt over 30 :rulle:). Og man går bare og venter på en hel dag med mavesmerter, når showet så endelig starter.

Man burde have fri fra arbejde de her dage...
1
:lun: Be brave
Brugeravatar
Chatsy
Indlæg: 1000
Tilmeldt: 1. nov 2015, 09:30
Kort karma: 212
Likede indlæg: 4669

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Chatsy » 3. apr 2019, 17:50

Har været til tandlæge i dag for at påbegynde behandling af en af mine to knækkede tænder (gamle sølvplomberede tænder, der ikke kunne mere).
Den, der blev påbegyndt behandling på, har voldt mig megen besvær de sidste mange uger. Det har ret været med jagende smerter, der spredte sig i hele munden, når et stykke mad forvildede sig ind i tanden, der var åben og blottet indeni. Jeg havde det til trods ingen betændelse.
Nå, men den blev rodbehandlet i dag i alle fire rødder. Tandlægen kommenterede at "den nok ville ømme sig lidt den næste dags tid eller to". Jeg skulle bare tage nogle Panodiler, hvis det var. Men jeg har ikke engang ondt. Det er intet - INTET - sammenlignet med, hvad jeg har døjet med indtil nu, så det er en helt befrielse. Jeg kan bare mærke, at min tand er der. Herregud.

Det, der er irriterende lige nu er, at jeg skal vente tre uger på at fortsætte behandlingen, fordi tandlægen er booket fuldt ud indtil da (hvor det altså også kan lade sig gøre af hensyn til mit arbejde. Ellers var det "kun" to uger, jeg skulle vente). Så skal jeg gå med det her klat cement-halløj på min tand indtil da. Træls når jeg nu bare vil have den ordnet.
0
Brugeravatar
heysamaysa
Indlæg: 626
Tilmeldt: 18. dec 2015, 22:52
Kort karma: 77
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 944

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf heysamaysa » 9. apr 2019, 09:34

jeg har ferie og er syg! :trist: mega forkølet, grønt slimet snot, ondt i tænder og bihuler :whine: (halleluja for næstespray :-D )


jeg var også syg i juleferien. (tandudtrækning dry socket)


påskeferien kan næsten kun blive bedre.......
0
Sov sødt lille Noah - 03.12.2015 :trist:

En ny stjerne på himlen er blevet født!

"The worst thing a mother goes through is having to give her sweet angel back to heaven"
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4851
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 544
Likede indlæg: 8751

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Skorstenen » 9. apr 2019, 11:00

Jeg har stukket mig selv med en ny kniv - shit den var skarp/spids.

Og så har jeg fået tatoo på øjenbryn og øjenlåg, det kløøøøøør
0
IrmaPigen
Indlæg: 7785
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf IrmaPigen » 13. apr 2019, 13:40

Mine øjne klør.

Og birkepollen tallet er kun på 23.

Jeg må vist tilbage på Clarityn eller Alnok. For de piller jeg senest har købt virker da bare overhovedet ikke på mig.
0
Brugeravatar
Skinkehunden
Indlæg: 797
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:17
Kort karma: 144
Likede indlæg: 1959

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Skinkehunden » 13. apr 2019, 23:48

Forkølet for gud ved hvilken gang siden nytår :sarkasme:

Og den 3-årige ligger med samme omgang og 39 i feber. Sikke en hyggelig påskeferie!
0
Formerly known as Gerbilwoman :)
Brugeravatar
differentdaydifferentperson
Indlæg: 881
Tilmeldt: 27. sep 2016, 19:04
Kort karma: 99
Likede indlæg: 1124

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf differentdaydifferentperson » 19. apr 2019, 11:21

Jeg har det med at knække min nakke (ligesom folk knækker fingre, så bare nakken). Da jeg knækkede min nakke i morges kom der er knase lyd og et smæld, det føltes helt helt forkert. Lige siden har jeg haft en kraftig smerte i nakken, kan ikke bevæge mig. Er faktisk ret bange for om jeg har ødelagt mig selv. :trist:
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Annione » 21. apr 2019, 07:41

Birkepollen på næsten 900....

På trods af astma-medicin, inhalator, næsespray, øjendråber, antihistamin OG vaccine mod birk - så er jeg fucked.
Snot, kløe og astma, lige meget hvad :sarkasme:
0
Brugeravatar
Anlewi
Indlæg: 2591
Tilmeldt: 21. maj 2016, 12:13
Kort karma: 178
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 3873

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Anlewi » 21. apr 2019, 09:02

differentdaydifferentperson skrev:Jeg har det med at knække min nakke (ligesom folk knækker fingre, så bare nakken). Da jeg knækkede min nakke i morges kom der er knase lyd og et smæld, det føltes helt helt forkert. Lige siden har jeg haft en kraftig smerte i nakken, kan ikke bevæge mig. Er faktisk ret bange for om jeg har ødelagt mig selv. :trist:


Det lyder rimelig voldsomt - har du fået nogle til at tjekke din nakke
0
:savl: selvom man er tyk kan man godt have tynd mave :savl:
Brugeravatar
Anlewi
Indlæg: 2591
Tilmeldt: 21. maj 2016, 12:13
Kort karma: 178
Geografisk sted: Storkøbenhavn
Likede indlæg: 3873

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Anlewi » 21. apr 2019, 09:03

Jeg har smadret min mellemtå ind i badeværelsesdøren så neglen sidder i en tynd tråd. Må ærligt indrømme at det gør pisseondt
0
:savl: selvom man er tyk kan man godt have tynd mave :savl:
IrmaPigen
Indlæg: 7785
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf IrmaPigen » 24. apr 2019, 15:14

Annione skrev:Birkepollen på næsten 900....

På trods af astma-medicin, inhalator, næsespray, øjendråber, antihistamin OG vaccine mod birk - så er jeg fucked.
Snot, kløe og astma, lige meget hvad :sarkasme:


Ligger også med kløende øjne. Er ekstremt træt hver aften og går i seng med hønsene.

Min kæreste synes vist jeg er et sted mellem at være en hystade og luddoven. I går lå jeg og sov til middag da han kom hjem og jeg var helt bustet. Så jeg blev helt klart stemplet som værende en dovefrans. Senere på aftenen var vi ude og gå, og jeg forklarede, at jeg bl.a. løber dårligt pga pollen påvirker mine luftveje, og hans kommentar var "Undskyldninger er der jo nok af" :sarkasme: Han burde selv prøve det en uges tid eller to.
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Annione » 24. apr 2019, 15:42

IrmaPigen skrev:
Annione skrev:Birkepollen på næsten 900....

På trods af astma-medicin, inhalator, næsespray, øjendråber, antihistamin OG vaccine mod birk - så er jeg fucked.
Snot, kløe og astma, lige meget hvad :sarkasme:


Ligger også med kløende øjne. Er ekstremt træt hver aften og går i seng med hønsene.

Min kæreste synes vist jeg er et sted mellem at være en hystade og luddoven. I går lå jeg og sov til middag da han kom hjem og jeg var helt bustet. Så jeg blev helt klart stemplet som værende en dovefrans. Senere på aftenen var vi ude og gå, og jeg forklarede, at jeg bl.a. løber dårligt pga pollen påvirker mine luftveje, og hans kommentar var "Undskyldninger er der jo nok af" :sarkasme: Han burde selv prøve det en uges tid eller to.


Åh ja.
Jeg er tom i hovedet. Træt og energiforladt.
Sad forlede sammen med Krølle, snottede, hostede, kløede og vi var helt tavse :shock:
1
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4496
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Panton » 24. apr 2019, 18:38

Annione skrev:Birkepollen på næsten 900....

På trods af astma-medicin, inhalator, næsespray, øjendråber, antihistamin OG vaccine mod birk - så er jeg fucked.
Snot, kløe og astma, lige meget hvad :sarkasme:



Den anden dag var den oppe på næsten 3000! Min søn er også mærket af det, selvom han både får piller, dråber, spray og astma inhalor!

Jeg føler med Jer :kram:
1
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
cola
Permanent bortvist
Indlæg: 2462
Tilmeldt: 16. aug 2015, 11:25
Kort karma: 87
Likede indlæg: 2058

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf cola » 25. apr 2019, 03:48

Jeg fik sand eller jord, eller det der flyvende brune noget der ligger på jorden, i øjet i går, troede det ville være væk her til morgen men nej, nu ved jeg så ikke om jeg skal gå til lægen med det eller vente og se om det forsvinder af sig selv.
0

Tilbage til "Helbred"