Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
Mi55y
Indlæg: 8940
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:16
Kort karma: 1052
Geografisk sted: Århus med bolleÅ
Likede indlæg: 18169

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Mi55y » 6. dec 2017, 06:54

Skorstenen skrev:Jeg har døjet med et bygkorn længe, og ventetider i det offentlige gjorde ikke noget godt for det. Så det endte som et hartkorn og tilstoppet tårekanal til følge.
Det blev opereret igår :whine:
Det var bestemt ubehageligt, jeg blev stukket, skåret, suget, prikket, brændt og alt muligt. I MIT ØJE!!!!
Da jeg rejste mig fra stolen, var jeg svimmel, kold og tænkte at nu går jeg i brædderne.

Jeg ligner virkelig lort idag, og jeg er også blevet hjemme.



:shock: Jeg har slet ikke ord for, hvor forfærdeligt det der lyder! Mine øjne er no-go, og i dit sted ville jeg nok bare lægge mig til at dø...

God bedring! :ae:
1
S - 09.10.18 :love2:
K - 05.03.21 :love:
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5071
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9827

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Tilly » 8. dec 2017, 21:42

Jeg har bogstaveligt talt ondt i røven. Jeg gled på gulvet, da jeg var i bad efter træning i mit lokale fitness center og det resulterede i et meget lidt yndefuldt fald hvor jeg satte mig hårdt lige ned på røven :genert:

I det mindste var der ingen der overværede det. Det er pinligt nok i sig selv at skvatte omkuld, men at gøre det i nøgen tilstand sætter altså lige prikken over i'et :lol:
0
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15290
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25614

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Delfin » 8. dec 2017, 21:47

Min mave lyder som en rullende torden :genert:
0
14 11 14
Brugeravatar
mulledit
Indlæg: 956
Tilmeldt: 15. sep 2015, 08:08
Kort karma: 51
Likede indlæg: 877

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf mulledit » 12. dec 2017, 08:01

mulledit skrev:
FruKuk skrev:
mulledit skrev:
mulledit skrev:Har fået en ego-skade. Arbejder på mande arbejdsplads, så fandme nej om de skulle have æren af at åbne det der syltetøjsglas, så jeg tog ved... Skal scannes for at se hvad fanden jeg har lavet, om det er ledbånd eller en brækket knogle. FLOT.

Jeg spiser ikke syltetøj :blush2:

Prøver fremover at styre min stædighed, har nu ikke kunne bruge min hånd i 3 uger. Højre hånd og ja, jeg er højre håndet.


I dag skal jeg på sygehuset, med min pinlige skade.... Det er den bedste dag i mit liv.

Jeg husker hver dag mig selv på at jeg ikke spiser syltetøj. Asiser, sure agurker osv. må jeg fremover leve uden.

Har sat mine unger til at bygge en klo i Lego. :lol:


Er meget spændt på, hvad sygehuset sagde?


Noget med noget tommelrodleddet, har fået en skinne på--- 6-8 uger og skal så der ud igen. Han var vist ikke heeelt sikker. Han mumlede noget med at jeg ikke var gammel nok til den slags skader :gruble: og røntgen billederne var ikke gode nok.

Nu render jeg så bare rundt med den spasser hånd, men kan heldigvis tage den af. Så prøver jeg lige at aflaste i en måneds tid og så ser vi,


Min finger gør stadig ondt og jeg render stadig rundt med skinne... Vi har nu en sikkerheds afstand på 50 cm til syltetøj og andre glas med låg :nerve:
1
Bøllen 08.06.2010 :love:

Billen 22.07.2014 :love:


IG blogger under navnet Strawberryonion
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Annione » 12. dec 2017, 12:58

...jeg skal have taget en MRscan og skal samtidig tjekkes for HIV og Syfilis (hvad helvede...???!!!) fordi der kan spores nogle proteiner i mit blod og min rygmarvsvæske...

Helt ærligt. HIV og Syfilis? I så fald har jeg haft lortet i mindst 10 år. Medmindre min mand har en hemmelighed, som jeg egentlig ikke vil vide noget om.
0
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 12. dec 2017, 13:05

Har et eller andet med min lyske der nærmest "klikker". Det generer mig ikke til dagligt, men de sidste to gange crossfit har været en udfordring.
I søndags måtte jeg endda opgive midt i en workout, fordi squats ikke lige går godt sammen med en dårlig lyske.
I dag skal skal jeg så lave 300 squats - så jeg håber virkelig min lyske har det bedre.
0
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Wizzze » 12. dec 2017, 13:06

Og her kom jeg for at klage over lidt ondt i ryggen, tror bare jeg pakker mine klager sammen igen :genert:
God bedring alle sammen!
4
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14701

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 12. dec 2017, 14:49

Jeg bliver ved med at få små snitsår på mine fingre pga. kulden. De er mega ømme, men heldigvis ikke invaliderende.

Derudover tror jeg at jeg har en blærebetændelse. Ikke fordi jeg har nogen symptomer - det har jeg aldrig, men det ligger bare i baghovedet på mig. I mine tidligere blærebetændelser har jeg aldrig haft symptomer indtil det har nået et hvis punkt, men så har jeg til gengæld også levet i helvede, med indlæggelser og lign.
Som min læge sagde, min krop giver ingen signaler før det er rigtig slemt og så bliver det til gengæld også rigtig slemt at være i ... Må bede om en test næste gang jeg er ved lægen :genert:
0
Brugeravatar
mulledit
Indlæg: 956
Tilmeldt: 15. sep 2015, 08:08
Kort karma: 51
Likede indlæg: 877

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf mulledit » 12. dec 2017, 14:57

Annione skrev:...jeg skal have taget en MRscan og skal samtidig tjekkes for HIV og Syfilis (hvad helvede...???!!!) fordi der kan spores nogle proteiner i mit blod og min rygmarvsvæske...

Helt ærligt. HIV og Syfilis? I så fald har jeg haft lortet i mindst 10 år. Medmindre min mand har en hemmelighed, som jeg egentlig ikke vil vide noget om.


Åh det lyder til en træls omgang. MR? Hvad vil de scanne for? altså du behøver ikke svare, men det faldt bare så langt fra det andet.
0
Bøllen 08.06.2010 :love:

Billen 22.07.2014 :love:


IG blogger under navnet Strawberryonion
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Juki » 12. dec 2017, 16:20

Jeg har overbelastet mine hænder, eller rettere mine fingre især. De er mega ømme og det gør ondt selvom jeg ikke bruger dem. Indimellem stråler det på en måde også ned fra albuen til min underarm.

Sidstnævnte skyldes nok at jeg tidligere har haft tennisalbuer og det er det der er blusset lidt op igen.

Jeg er bl.a hypermobil så det er ikke noget nyt med ømme og overbelastede led, men det er stadig ret invaliderende ikke at kunne bruge sine arme, hænder og fingre ordentligt og uden at være bange for at overbelaste dem yderligere. Og selvfølgelig bliver jeg bange for om det kan eller har udviklet sig til slidgigt fx.
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Daine » 12. dec 2017, 17:56

Jeg bed mig så hårdt i tungen i nat, at den stadig er øm. For hulan, det gjorde ondt!! :whine:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Annione » 12. dec 2017, 18:52

mulledit skrev:
Annione skrev:...jeg skal have taget en MRscan og skal samtidig tjekkes for HIV og Syfilis (hvad helvede...???!!!) fordi der kan spores nogle proteiner i mit blod og min rygmarvsvæske...

Helt ærligt. HIV og Syfilis? I så fald har jeg haft lortet i mindst 10 år. Medmindre min mand har en hemmelighed, som jeg egentlig ikke vil vide noget om.


Åh det lyder til en træls omgang. MR? Hvad vil de scanne for? altså du behøver ikke svare, men det faldt bare så langt fra det andet.


De mistænker en lækage på min rygmarv. Jeg aner ikke, hvad det så end skal betyde.
0
Neverkont
Indlæg: 1864
Tilmeldt: 4. mar 2016, 22:00
Kort karma: 100
Likede indlæg: 2912

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Neverkont » 12. dec 2017, 20:59

TakeAChanceOnMe skrev:Jeg bliver ved med at få små snitsår på mine fingre pga. kulden. De er mega ømme, men heldigvis ikke invaliderende.


I mange år fik jeg sådan nogle møg-hamrende ømme sprækker ved siden af neglene, og især om vinteren.
Flere gange har jeg fået at vide, at jeg bare skulle tage nogle flere kapsler med kæmpe natlys.
Men nu, hvor jeg er ved at have rettet op på min mavesyre (jeg havde for lidt) og tager tilskud af både magnesium og zink, så har jeg endnu ikke fået nogen denne vinter.
1
Brugeravatar
mulledit
Indlæg: 956
Tilmeldt: 15. sep 2015, 08:08
Kort karma: 51
Likede indlæg: 877

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf mulledit » 13. dec 2017, 07:21

Annione skrev:
mulledit skrev:
Annione skrev:...jeg skal have taget en MRscan og skal samtidig tjekkes for HIV og Syfilis (hvad helvede...???!!!) fordi der kan spores nogle proteiner i mit blod og min rygmarvsvæske...

Helt ærligt. HIV og Syfilis? I så fald har jeg haft lortet i mindst 10 år. Medmindre min mand har en hemmelighed, som jeg egentlig ikke vil vide noget om.


Åh det lyder til en træls omgang. MR? Hvad vil de scanne for? altså du behøver ikke svare, men det faldt bare så langt fra det andet.


De mistænker en lækage på min rygmarv. Jeg aner ikke, hvad det så end skal betyde.


Det gør jeg heller ikke, men godt du bliver tjekket grundigt. God bedring
1
Bøllen 08.06.2010 :love:

Billen 22.07.2014 :love:


IG blogger under navnet Strawberryonion
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Spjaerten » 13. dec 2017, 09:53

Snot og ondt i halsen. Ellers flere mdr siden jeg sidst har været ramt. Troede jeg gik fri resten af året.
1
Tryk på * :slem:

Tilbage til "Helbred"