Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Annione » 19. mar 2016, 22:00

Ikke nok med at jeg har haft diarré i 2 døgn og endelig er ovenpå igen. Nu føles det fammer som om en led influenza er ved at indtage min krop. Og jeg er pt. på et resort på én af verdens lækreste strande. Ffs :sur: :whine:
0
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Studsgaard » 20. mar 2016, 13:55

Er vågnet op med ondt i ryg/venstre skulder- Sådan en smerte der gør det hele føles som om det sidder fast. Mon det er sådan et hold i ryggen føles?
Det gør pisse ondt, jeg kan næsten ikke dreje mig eller hovedet mod venstre, det er ikke spor sjovt når man er på camping påske ferie.
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9824
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1859
Likede indlæg: 9560

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Spjaerten » 21. mar 2016, 20:28

:rulle: snottet igen og ondt i halsen.
Har ellers haft 3 uger kun med ømme muskler og hovedpine.
Men nej kom da med sygdom lige op til de 5 fridage i påsken...
0
Tryk på * :slem:
Muspel
Indlæg: 3878
Tilmeldt: 22. nov 2015, 16:38
Kort karma: 768
Likede indlæg: 10745

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Muspel » 21. mar 2016, 22:27

Jeg har ondt i mine knæ på 6. Uge. Hvor længe kan det lige tage? :(
Har overbelastet dem. Gå nu i orden!
0
Brugeravatar
Skinkehunden
Indlæg: 798
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:17
Kort karma: 144
Likede indlæg: 1959

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Skinkehunden » 22. mar 2016, 00:17

Brystbyld på 3 cm placeret liige under brystvorten :ad!: I drømmer ikke om hvor ondt det satans lort gør :nerve: :gisp: :whine:
0
Formerly known as Gerbilwoman :)
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Pityt » 22. mar 2016, 08:13

Min blære skaber sig...igen. Det føles som blærebetændelse, men hver gang jeg har fået det checket, har det vist sig IKKE at være det...så min læge mener bare, at min blære er irriteret :rulle: Heldigvis kan det drikkes væk (vand...ikke alkohol :lol: )
0
What's done in the dark will be brought to the light
Brugeravatar
Flora
Indlæg: 14712
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:21
Kort karma: 688
Likede indlæg: 19042

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Flora » 22. mar 2016, 20:58

Jeg har muskelspændinger i ryg og nakke med dertilhørende hovedpine. Det er virkelig fedt! :rulle:
0
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Tricolette » 23. mar 2016, 09:16

Havde influenza for en måned siden, brugte derefter 3 uger på at hoste lungerne ud og være træt med træt på. I fredags følte jeg mig endelig ovenpå igen.
I mandags blev jeg så nedlagt med maveinfluenza, så tirsdagen gik med ny træthed og i dag kæmper jeg stadigvæk sammen med en dykkerklokke over hovedet...
Jeg gider ikke mere sygdom!!!
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Bøtte » 28. mar 2016, 14:12

Kan du være gravid smiling_goat?

Det lyder fuldstændig som en nygravid.
2
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Bøtte » 28. mar 2016, 18:53

Smiling_Goat skrev:
Bøtte skrev:Kan du være gravid smiling_goat?

Det lyder fuldstændig som en nygravid.


Jeg overvejer lidt, om det mon skyldes bivirkninger fra den nye prævention, jeg begyndte på for en måneds tid siden.

Jeg synes måske også, jeg har været lidt mere frisk efter min eftermiddagslur i dag, end jeg har været de andre dage, så måske det er ved at gå i orden nu.


Ja, det kunne også sagtens tænkes, de symptomer har det jo med at minde om hinanden.
1
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15615
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20990

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf 2SHY » 29. mar 2016, 05:29

Jeg har fået hold i nakken :(
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Tricolette
Indlæg: 1674
Tilmeldt: 7. sep 2015, 09:58
Kort karma: 390
Geografisk sted: Himmerland
Likede indlæg: 3883

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Tricolette » 30. mar 2016, 07:32

Total ømme og dumme knæ - var ude at forsøge at løbe i aftes. Det skulle jeg så ikk ha gjort! Begge knæ skaber sig for vildt, og nu var de jo lige faldet til ro efter sidste uges sandklitbestigning. :cuss:

Nå, håber min kiropraktor har en god løsning i morgen....
0
Brugeravatar
Skinkehunden
Indlæg: 798
Tilmeldt: 3. jan 2016, 19:17
Kort karma: 144
Likede indlæg: 1959

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Skinkehunden » 4. apr 2016, 04:14

Nu gider jeg kraftedeme ikke mere med det lortebryst!!! :sur: :whine:

Har lige fodret tøsen af kl 5 og lægger mig i seng igen, mærker bh'en er våd og tænker at det nok lækker lidt ud af brystvorten igen - næææ nej!

Det flyder ud med blod og pus af hullet fra nålen i tirsdags, og det er varmt og rødt igen :ad!: Så nu sidder jeg her med papir og tørrer pus væk og venter på jeg kan ringe op på brystkirurgisk igen...

Tag mig dog om bag laden og skyd mig, gider fandeme ikke mere lort med det åndsvage bryst :tie:
0
Formerly known as Gerbilwoman :)
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Annione » 4. apr 2016, 04:22

Gerbilwoman skrev:Nu gider jeg kraftedeme ikke mere med det lortebryst!!! :sur: :whine:

Har lige fodret tøsen af kl 5 og lægger mig i seng igen, mærker bh'en er våd og tænker at det nok lækker lidt ud af brystvorten igen - næææ nej!

Det flyder ud med blod og pus af hullet fra nålen i tirsdags, og det er varmt og rødt igen :ad!: Så nu sidder jeg her med papir og tørrer pus væk og venter på jeg kan ringe op på brystkirurgisk igen...

Tag mig dog om bag laden og skyd mig, gider fandeme ikke mere lort med det åndsvage bryst :tie:


Åh, din stakkel. Håber dælme det snart går i orden igen :ae:


Jeg har bare en stille og rolig gang hold i nakken. Ikke skide smart, når man er den eneste af 2, der har kørekort til bil på Antigua - jeg fik det heldigvis den morgen vi skulle aflevere bilen i lufthavnen. Det er ikke smart, ikke at kunne kigge til højre side, når man kører i venstre side :tie: Men det gik fint - ingen buler eller ulykker på turen.
0
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9018
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21837

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf Purple Haze » 5. apr 2016, 07:10

Smiling_Goat skrev:Jeg ved ikke helt, hvad der foregår med mig.

Jeg er bare så træt hele tiden. Jeg vågner kl. 7.30 ca. frisk og udhvilet. Så bliver jeg tiltagende træt i løbet af dagen (jeg er allerede ret træt nu,) og har virkelig brug for en lur hen ad eftermiddagen. Så sover jeg en time, og vågner nogenlunde frisk, men bliver igen tiltagende træt i løbet af eftermiddagen, og omkring 19-20 stykker er jeg ret træt igen. Jeg holder mig så vågen så længe jeg kan. Nogen gange er det til kl. 21, andre gange 22. Så sover jeg igennem til næste morgen kl. 7.30.
Jeg er så kvast, at jeg næsten ikke kan overskue arbejde osv.

Samtidig er jeg så sulten hele tiden - det plejer jeg ellers ikke at være. Der går typisk nu kun et par timer mellem jeg spiser og er ved at gå til at sult, hvor jeg plejer at kunne gå adskillige timer uden sultfølelse. Jeg bliver ikke bare lidt sulten, jeg bliver "jeg har ikke spiste hele dagen"-sulten. Jeg forsøger ellers at spise fiberrig kost, så mæthedsfornemmelsen varer længere, men det virker ikke rigtigt.

Og så er der min mave. Maveområdet fra navlen og ned opfører sig bare sært. Jeg har nogle gange en "tung" fornemmelse dér, andre gange har jeg menstruationslignende smerter (selvom der er lang tid, til den skal begynde.) Jeg er også mere oppustet, end jeg plejer, synes jeg.

Nu prøver jeg at tage d-vitamin, og ser om det hjælper. Det kan også være, det er en lille mavevirus. Det må i hvert fald godt stoppe. Jeg er træt af at spise og sove/være udmattet.


Er det gået i orden?
Og har du evt prøvet en graviditetstest?
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.

Tilbage til "Helbred"