Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Hvis din krop gør ting den ikke burde, er dette stedet du kan snakke om det.
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Kort karma: 155
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 2297

Re: Dine aktuelle småskader - en piv og vræl-tråd

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 11. sep 2018, 09:16

Mit lille stunt i lørdags var egentlig ikke så smertefuldt mere. Altså, indtil jeg skulle sidde ned i 8 timer i går.

Nu har jeg ondt igen. Det har også flyttet sig, så det er ikke længere ballen, men halebenet. Jeg tror ikke der er noget galt som sådan, men hold nu op hvor er det ømt.
0
Smiling_Goat
Kort karma: 799
Likede indlæg: 13196

Indlægaf Smiling_Goat » 11. sep 2018, 09:21

Smiling_Goat skrev:Menses 1. Dag og jeg er simpelthen så ynkelig, at jeg går mig selv på nerverne.

Jeg vågnede kl. 3.30 i nat af smerter, som ikke er gået væk. I dag vil jeg bare gerne aes på hovedet og have at vide at jeg er en sød pige.

Er der nogen der gør det? Næh.
Overvejer jeg lidt at bede en tilfældig om at gøre det? En lille smule :genert:

Eeeeeeelsk mig!

I det mindste har jeg fri, så jeg kan bare slappe af på sofaen med chokolade. Desværre er der bare kun mig til at hente den..

Gud, hvor er det bare synd for mig.

Og der er ikke engang nogen, der besvarer mine beskeder.

Hvorfor har jeg ikke flere arbejdsløse venner? :whine:

(jeg sagde jo, jeg er ynkelig)
1
LilleFidus
Kort karma: 7
Likede indlæg: 96

Indlægaf LilleFidus » 20. sep 2018, 19:53

Halvvejs igennem graviditeteten: nu med blærebetændelse :trist:
Oveni i begyndende bækkenløsning, en overbelastning i højre håndled og nu også en blist på tungen :whine:

Jeg er ret ynkelig. Og tror måske min kæreste er en lille smule træt af mig for tiden :engel:
0
Brugeravatar
Pityt
Kort karma: 386
Likede indlæg: 3290

Indlægaf Pityt » 30. sep 2018, 14:04

Jeg skal have lavet koloskopi i morgen, så jeg skal faste hele dagen i dag og drikke noget (sikkert) ækelt stads, så jeg kan blive udrenset :nerve: Jeg er sulten, gnaven, har begyndende ondt i maven pga manglende mad og oveni har jeg menssmerter :whine:

Edit: Den der har opfundet Moviprep burde have tæsk. Fy for f..... :wacko:
0
What's done in the dark will be brought to the light
IrmaPigen
Kort karma: 377
Likede indlæg: 4588

Indlægaf IrmaPigen » 2. okt 2018, 16:13

Pityt skrev:Jeg skal have lavet koloskopi i morgen, så jeg skal faste hele dagen i dag og drikke noget (sikkert) ækelt stads, så jeg kan blive udrenset :nerve: Jeg er sulten, gnaven, har begyndende ondt i maven pga manglende mad og oveni har jeg menssmerter :whine:

Ja, moviprep er virkelig ulækkert.

Kan ikke engang huske hvad jeg blandede det op med for at smagen var knap så skidt.

I øvrigt nåede jeg at skide i bukserne, da jeg troede det kun var en fis.

Nåmen det gik ret let med selve undersøgelsen.
0
Brugeravatar
Pityt

Indlægaf Pityt » 2. okt 2018, 16:17

IrmaPigen skrev:
Pityt skrev:Jeg skal have lavet koloskopi i morgen, så jeg skal faste hele dagen i dag og drikke noget (sikkert) ækelt stads, så jeg kan blive udrenset :nerve: Jeg er sulten, gnaven, har begyndende ondt i maven pga manglende mad og oveni har jeg menssmerter :whine:

Ja, moviprep er virkelig ulækkert.

Kan ikke engang huske hvad jeg blandede det op med for at smagen var knap så skidt.

I øvrigt nåede jeg at skide i bukserne, da jeg troede det kun var en fis.

Nåmen det gik ret let med selve undersøgelsen.

Jeg blandede det ikke op med noget,- jeg havde overvejet det, men kom frem til at INTET i hele verden ville kunne gøre noget for at forbedre den smag :puke: Da jeg skulle drikke kande nummer 2 (klokken 4.30 i går morges :gisp: ) var jeg tæt på at begynde at tude.
Undersøgelsen var ikke en hundrededel så slem som forberedelserne :wacko:
1
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 2. okt 2018, 16:36

Hvis du blander det op med danskvand og appelsinsaftevand (Ribena er bedre, men kan ikke huske om det er for mørkt) forsvinder smagen og konsistensen. Ellers kan faxe kondi også bruges.

Det hjælper dig ikke så meget nu, men hvis du nu skal igennem det en anden gang :)
0
Brugeravatar
Pityt

Indlægaf Pityt » 2. okt 2018, 16:50

TakeAChanceOnMe skrev:

Hvis du blander det op med danskvand og appelsinsaftevand (Ribena er bedre, men kan ikke huske om det er for mørkt) forsvinder smagen og konsistensen. Ellers kan faxe kondi også bruges.

Det hjælper dig ikke så meget nu, men hvis du nu skal igennem det en anden gang :)

Tak for rådet,- det vil jeg bestemt huske til en anden gang for jeg drikker det aaaaaldrig mere bare blandet op med vand.
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 4. okt 2018, 18:12

Er nu den heldige vinder af piskesmæld og en mild hjernerystelse. Yaaaaay :rulle:
0
Brugeravatar
Lemonella
Kort karma: 549
Likede indlæg: 9198

Indlægaf Lemonella » 5. okt 2018, 08:12

Jeg fatter absolut ingenting af det de har gang i hos min læge.
Jeg har afleveret en urinprøve i går, da jeg havde mistanke om en blærebetændelse. Det havde jeg også for et par måneder siden, men der var prøven "kun" fuld af leukocytter, men ellers total "blank".
Jeg ringede senere i går, for lige at høre om der var bakterier i og fik samme svar som sidst. De ville dog, som sidste gang, sætte den til dyrkning natten over og jeg kunne ringe i dag og høre og den stadig var "blank".
Jeg talte med sygeplejersken i dag og hun spurgte om jeg havde mulighed for at komme op og få lavet en helt steril urinprøve, for efter dyrkningen, viste det sig at der var vækst i urinen og altså, som jeg mistænkte, bakterier i.
Det fortalte hun at der også havde været sidste gang, men der havde de sendt prøven videre til et laboratorie og deres svar var, at de ikke kunne se nogen vækst i prøven.

Jeg spørger så om jeg har blærebetændelse. Hun svarer at det ser sådan ud, men de vil altså gerne have en helt steril urinprøve, de kan sende videre til laboratoriet. Så nu kan jeg altså smutte op og få lavet en prøve og gå hele weekenden før jeg får svar og have symptomer på blærebetændelse. :(
0
I'm not supposed to be normal.
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
heysamaysa
Kort karma: 32
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 225

Indlægaf heysamaysa » 5. okt 2018, 09:21

har fået opereret en visdomstand ud igår og når den er helet skal den sidste også ud.

ikke sjovt at skulle opereres i munden når man i forvejen har daglige smerter i ansigtet pga permanent nerveskade efter rodbehandling og smerter pga. trigeminusnerven.
0
Sov sødt lille Noah - 03.12.2015 :trist:

En ny stjerne på himlen er blevet født!

"The worst thing a mother goes through is having to give her sweet angel back to heaven"
Brugeravatar
Pityt

Indlægaf Pityt » 12. okt 2018, 17:52

Min frosne skulder gør så ondt i dag, at jeg har taget en stærk smertestillende pille. Det gør stadig lidt ondt, men ikke så meget som før :gogo: Til gengæld er jeg totalt skæv :wacko: :lol2:
0
Brugeravatar
Lemonella

Indlægaf Lemonella » 25. okt 2018, 05:34

Jeg går stadig rundt med kraftige symptomer på blærebetændelse. Jeg skal tisse hele tiden. Det svier og brænder og jeg er fuldstændig ødelagt af alt det tørren og vasken af hele tiden.
Ingen af mine sidste urinprøver har indeholdt bakterier. I hvert fald ikke bakterier der giver blærebetændelse.
Nu har jeg så gået med det rigtig længe. Jeg er så træt af det. Jeg kan rende på toilettet ca. hvert kvarter og jeg har ikke fået en ordentlig nats søvn i flere måneder. Jeg vågner ca. hver time og skal op og tisse. Damn jeg er så træt af det.

Nu skal jeg så igen igen til læge. Jeg er undersøgt og testet flere gange. Mit underliv og min blære, fejler intet.
Jeg skal til læge i dag og ja, jeg har en urinprøve med og jeg krydset alt, hvad der krydses kan, for at der er bakterier i den prøve. Så kan jeg da i det mindste få stoppet det her, i hvert fald for en tid.
0
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
Lemonella

Indlægaf Lemonella » 25. okt 2018, 08:27

Godt så. Besøget hos lægen, viste bakterier i læssevis. Jeg har forhøjede infektionstal, feber og blærebetændelse. Det har jeg jo så sagt i snart flere måneder, med alle symptomerne, der var bare ingen bakterier i min urin. Det er der så nu og jeg er på penicillinkur.
Nu kan jeg forhåbentlig få sovet godt i nat.
0
I'm supposed to be me.
Brugeravatar
heysamaysa
Kort karma: 32
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 225

Indlægaf heysamaysa » 1. nov 2018, 16:54

endnu en visdomstand er opereret ud.

Det var så hård en fødsel at få den ud at de måtte aflyse den næste patient/operation!

men ud det kom den da!
0
Sov sødt lille Noah - 03.12.2015 :trist:

En ny stjerne på himlen er blevet født!

"The worst thing a mother goes through is having to give her sweet angel back to heaven"

Tilbage til "Helbred"